Se indlæg
Nogen der kender dette hotel på Koh Chang.
|
|
resten |
Lagt på d. 11/09-2007 17:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 67 |
Hej Alle Jeg har lige fået en mail fra CC travel at det hotel vi skulle have haft på Koh Chang kunne vi åbenbart ikke få aligevel (Koh Chang Kacha) Så de mener de har fundet et "godt" alternativ som er Koh Chang Resort & Spa- - Se mere her - http://www.kohcha...ndspa.com/ Men er der nogen der kender det ? Jeg kan se det ikke ligger på White sand beach som vi haved ønsket. Mvh Tommy / Resten Redigeret af d. 11/09-2007 17:21 Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
Hep |
Lagt på d. 11/09-2007 19:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Jeg kender ikke hotellet, men har selv været på Koh Chang. Vi boede på Klong Prao Beach på et dejligt hotel, men var alligevel ikke tilfredse. Problemet er at udover White Sands Beach sker der ikke ret meget på alle de andre strande på Koh Chang. Det kan hurtigt blive lidt kedeligt udelukkende at være på sit eget hotel resort eller besøge de andre resorts på stranden. Hvis man godt vil have lidt liv er man nødt til at tage ind til White Sands Beach for at finde det. Den eneste form for transport som vi kunne finde på Koh Chang var Saeng Taews (ombyggede pick-ups der fungerer som taxi) men de stopper med at køre kl 21. Man kunne altså ikke tage ind til White Sands om aftenen og få lidt liv i gaden og så tage hjem sent på aftenen. Udover det er Koh Chang et super fint sted og vi planlægger selv at tage tilbage dertil her til Marts 08. Vi var der i Januar 2006 så om tingene har ændret sig nu ved jeg ikke. |
|
|
resten |
Lagt på d. 12/09-2007 13:52
|
Jeg fik lige svar fra CC lige nu her så er der nogen der kender dette hotel ? http://www.koh-ch.../INDEX.HTM davs jeg lavede det lig aktivt det link bamsen Redigeret af d. 12/09-2007 14:19 Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
mattidk |
Lagt på d. 20/09-2007 23:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
hvis jeg husker rigtigt,, cookie hotel ligger på en forkert side af gaden, så betyder at du skal gå over gade for at tage på stranden. men cookie seafood restaurant er en af de bedste og kendt til lokal thai også. |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 20/09-2007 23:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
udemærket hotel, men det er rigtigt at det ligge på den anden side af vejen... øverst har dog seaveiw :-D der er ca 50-100meter til vandet |
|
|
resten |
Lagt på d. 24/09-2007 23:56
|
Ifølge de sider jeg kan finde omkring hotellet så ligge deres pool lige ned til stranden...?
Thailand en gang Thailand altid...
|
|
Spring til debat: |