Se indlæg
 Udskriv debat
BILLIG rejse til Thailand...
jens
Her er en mulihed fra [url]travelmarket.dk[/url]
4685 pr.person(ex.skatter)
Antal Type Pris Skat Total
1 Voksen 4685 DKK 1016 DKK 5701 DKK
Pris i alt: 5701 DKK

Afrejse: Afgang: Ankomst:
København-London Heathrow Lør. 26. Feb 15:45 Lør. 26. Feb 16:50
Qantas Airways - QF3617 (V)
London Heathrow-Bangkok Lør. 26. Feb 21:45 Søn. 27. Feb 15:50
Qantas Airways - QF2 (V)

Hjemrejse: Afgang: Ankomst:
Bangkok-London Heathrow Fre. 25. Mar 00:30 Fre. 25. Mar 06:25
Qantas Airways - QF1 (V)
London Heathrow-København Fre. 25. Mar 09:35 Fre. 25. Mar 12:25
Qantas Airways - QF3814 (V)

Eller den samme rute med BA hele vejen jeg ville vælge qantas

Ledige pladser5300 pr.person(ex.skatter)
Antal Type Pris Skat Total
1 Voksen 5300 DKK 804 DKK 6104 DKK
Pris i alt: 6104 DKK

Afrejse: Afgang: Ankomst:
København-London Heathrow Lør. 26. Feb 15:45 Lør. 26. Feb 16:50
British Airways - BA817 (K)
London Heathrow-Bangkok Lør. 26. Feb 21:25 Søn. 27. Feb 15:40
British Airways - BA9 (K)

Hjemrejse: Afgang: Ankomst:
Bangkok-London Heathrow Fre. 25. Mar 00:30 Fre. 25. Mar 06:25
British Airways - BA7311 (K)
London Heathrow-København Fre. 25. Mar 09:35 Fre. 25. Mar 12:25
British Airways - BA814 (K)

sjovt nok er skatterne forskellige for præcis den samme tur.

MVH
Jens
Redigeret af Webmaster d. 12/01-2005 14:19

phitsanulok
Noget nyt og billig rejser til Thailand... bare biletten :-D

Csm

www.shirtfreak.dk
surin
var det ikke en ide at vi fælles fandt frem til de billigste udbydere af billeter og så samlet forsøgte at få en rabat ordning for medlemmer af dansk-thai

phitsanulok
Det lyder som en rigtigt god ide... men måske folk har forskellige krav til bla. standard.?
Men jo helt sikkert det ville være en god ide :-D

www.shirtfreak.dk
surin
ja men de fleste forretninger sælger jo også billeter til alle fly-selskaber som f.eks kuoni og rejse feber.dk men hvis vi finder ud af hvem der generelt sælger de billigste billeter og så samlet beder om en rabat ordning så burde der vel være en mulighed for yderligere rabatGrin

phitsanulok
ja det er korekt.. hvordan kommer vi videre med det??

www.shirtfreak.dk
surin
vi kunne jo hver især forsøge at kontakte et selskab
jeg har en god kontakt i kuoni så jeg vil da gerne forsøge der
men skriv lige her hvad selskab i ringer til og hvad svaret var så vi ikke alle ringer det samme selskab nedGrin

Ja se det var en rigtig god ide at sige vi er en forening
hvor vi rejser til thailand ihvertfald en gang om året,så det kunne godt blive til at vi køber ca.300 billetter årligt
bamsen

John
Rigtig god ide, lad os stå sammen.

Men husk lige at vi også er forskellige.

Jeg personligt vil helst flyve direkte København - Bangkok og retur.

Jeg ved der er andre der er ligeglade bare det er billigt.

Surin hvis du har en god kontakt hos Kuoni så syntes jeg at du skulle prøve at spørge ham/hende

Min kone og jeg bruger min. 4 billetter om året.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
surin
ja det er jo ikke kun os 300 herinde der er masser der bare kommer forbi og os 300 har jo både kone og børn med så mon ikke vi på dansk thai kan klare 500 til 1000 billeter om året

Boom-Boom
Lyder som et godt initiativ. Er der nogen der tager sig af Thai-air?

Selskabet er jo åbenbart kendt for i forvejen, at give rabat til "lokale"

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

surin
tak for rosen lad mig lige kaste endnu en ide ud hvis vi går igang med fly selskaberne som thai air hvad med en afbudsliste fra dem fra uge til uge siden du er i brancen rasmus tror du så det er en mulighed og har du kontakter i thai eller andre selskaber ?

Rasmus
Med mit kendskab til ThaiAir - skal vi bare glemme det! De har en sammenarbejdsaftale med ”Thai Travel” på Halmtorvet, samt rigtig mange andre. Og jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig at de vil forsøge at underbyde deres sammenarbejdspartners priser. Det ville også være det rene selvmord.

Godt nok har Thai Travel på Halmtorvet en såkaldt ”rabat ordning” for ”såkaldte” medlemmer. Men de priser kan slet ikke måle sig med priser som kan fremtrylles via andre selskaber. Så som - British Airways – Aeroflot – LuftHansa – Qwentas – FinnAir – Turkish Airlines (via Ankara) ect.

Hvad angår ”afbudsliste” de såkaldte ”Standby billetter” er det ikke et begreb som ThaiAir operere med. End ikke deres partners ansatte i ”Star Alliance” her tilgang til sådanne billetter. De må pænt købe til ”normal” pris, eller forsøge sig som Standby i eget selskab.

Så skulle vi fra Dansk-Thai Web, forsøge os med tilvejebringelse af prismæssige attraktive flybilletter til Bangkok, må vi forsøge os andet sted end ThaiAir. (desværre)

Hilsen Rasmus

bruno
Hvis man tænker på hvor mange gæster der er online daglig, så kan man forstille sig at der bliver mange flerer medlemmer ,når der så bliver rabater på fly rejser til thailand.mange af dem der kigger ind her står overfor en rejse eller overvejer det.flerer medlemmer merer i rabatGrinCoolGrin
Hvorfor er der ikke nogle af jer der nævner Chainer Areline ? billig forvejen,super servies og maser af ben plads.

http://gj-blog.dk/
Stampe
Jeg syntes at det er/var en kanok god ide Surin der kom med
for vores vedkommende tager vi 2 gange til Thailand om året 2 voksne og 2 børn.. så lidt rabat ville være godt
fortrrækker også at flyve direkte til BKK
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

phitsanulok
bruno skrev:
Hvis man tænker på hvor mange gæster der er online daglig, så kan man forstille sig at der bliver mange flerer medlemmer ,når der så bliver rabater på fly rejser til thailand.mange af dem der kigger ind her står overfor en rejse eller overvejer det.flerer medlemmer merer i rabatGrinCoolGrin
Hvorfor er der ikke nogle af jer der nævner Chainer Areline ? billig forvejen,super servies og maser af ben plads.

Hej... hvem er Chainer Areline??

www.shirtfreak.dk
falang yao
phitsanulok skrev:
[Hej... hvem er Chainer Areline??

CHINA AIRLINES Wink

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Pescator
Rasmus skrev:

Hvad angår ”afbudsliste” de såkaldte ”Standby billetter” er det ikke et begreb som ThaiAir operere med. End ikke deres partners ansatte i ”Star Alliance” her tilgang til sådanne billetter. De må pænt købe til ”normal” pris, eller forsøge sig som Standby i eget selskab.

Hilsen Rasmus

Øhh? Er ikke helt sikker på om jeg misforstår dig, men de sidste 8-10 gange som jeg har rejst cph-bkk-cph har jeg rejst standby på TG som ansat i Star Alliance. Så enten misforstår jeg dig eller også har du helt galt fat i denSmile

Jeg tror ikke TG vil tilbyde specielt gunstige priser til deltagerne her, medmindre man rejser sammen i en gruppe og ad den vej få adgang til gruppe-rabat.
Men det er da altid et forsøg værd. Hvo intet vover osv. Smile

mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

falang yao
Pescator skrev:
Rasmus skrev:

Hvad angår ”afbudsliste” de såkaldte ”Standby billetter” er det ikke et begreb som ThaiAir operere med. Hilsen Rasmus

Øhh? Er ikke helt sikker på om jeg misforstår dig, men de sidste 8-10 gange som jeg har rejst cph-bkk-cph har jeg rejst standby på TG som ansat i Star Alliance. Så enten misforstår jeg dig eller også har du helt galt fat i denSmile
Michael

Hej med jer to,
Jeg tror, og det kan Surin af/bekræfte, at det var noget helt andet,han havde i tankerne da han skrev:
<<tak for rosen lad mig lige kaste endnu en ide ud hvis vi går igang med fly selskaberne som thai air hvad med en afbudsliste fra dem fra uge til uge >>.Dette en St.By liste hos Rejsebureauer fx, når folk afbestiller deres rejse p.g.a. sygdom o.l.
Pescator,
Jjeg ved ikke om det var "før din tid",da "Spies Rejser" kunne sende folk 1 uge til Mallorca med hotel og 1/4 pension for 195kr ,hvis man kunne rejse dagen efter. det var nok noget ligende, Surin måske tænkte på. Det, I to taler om er ST.By liste/billeter (ID) for ansatte (airlines)og partnere (Alliance)
Rolig SURIN, jeg er ikke tankelæser , det var kun et kvalificeret gæt!
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

surin
ja måske er du alligevel tanke læser for det var det jeg menteGrin

Spring til debat: