Se indlæg
Noget helt andet.
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 19/01-2005 16:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
HOS LÆGEN En dame på 82 kommer op til sin læge. Han spørger hvad der er galt, og hun forklarer, at det er hendes 89 år gamle mand som er problemet. Hans sexlyst er alt for stor, og damen vil gerne have noget der kan dæmpe den lidt. Lægen smiler og siger at han da selv ville være stolt, hvis han kunne så meget - når han nåede den alder. Han spørger konen hvad der er så slemt ved mandens sexlyst. Konen rødmer og forklarer at forleden da hun stod bøjet over fryseren, så kom manden listende bagfra, løftede op i hendes kjole og gav hende en ordentlig tur. Lægen kæmper for at holde masken, men spørger hvad der dog skulle være galt med sådan en lille spøg. Joooh, forklarer konen, nu må vi ikke komme i Superbrugsen længere! |
|
|
surin |
Lagt på d. 19/01-2005 17:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
gud og jesus sad oppe i himlen da det bankede på porten jesus gik ud og åbnede og udenfor står allah så jesus vender sig om og spørger gud om han har bestilt pizza |
|
|
John |
Lagt på d. 19/01-2005 19:23
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Sprogskolen!!!!! Hvis majs olie er lavet af majs hvor kommer baby olie så fra?? John john@dansk-thai.dk
|
|
|
bruno |
Lagt på d. 19/01-2005 19:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
To nabo koner er på vej hjem efter en by tur,da de stopede op på stien bag kirken,hvor de begge skulle tise,den ene tørede sig med truserne og den anden tørede sig med stykke papier,hun fandt inde i buskerne,de kom hjem og gik i seng. Næste morgen stod de to nabo mænd og snarkede over hægen,den ene mand siger det er for galt min kone kom hjem uden truser i nat, det er der ingenting min kone kom hjem,med sedel i truserne,hvor der stod tak for alt hilsen arbejdeskolekerne. |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 19/01-2005 21:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Endelig noget seriøst humor! herligt. /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
surin |
Lagt på d. 19/01-2005 22:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
ja vi har kun det skæg vi selv sidder på og så kan vi jo prise os lykkelige for at vi ikke er thai mænd for de har sku ikke meget skæg at sidde på |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 20/01-2005 17:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
HÅNDTRYK TIL GENERALEN Håndtryk til smart general. Hæren har for nylig fundet ud af, at de har for mange generaler og har derfor tilbudt dem et "gyldent håndtryk". De har lovet enhver general, der trækker sig tilbage med det samme: En årsløn PLUS kr. 10.000 for hver centimeter målt i en lige linie mellem to punkter på generalens krop, som han vælger. Den første general accepterede. Han sagde, at der skulle måles fra spidsen af hans tæer til toppen af hans hoved. 180 centimeter. Han trak sig tilbage med 2,5 millioner kroner. Den næste general sagde, at de skulle måle fra spidsen af hans tæer til hans fingerspidser på hans udstrakte arme. 230 centimeter. Han trak sig tilbage med 3 millioner kroner. Den tredje general ville måles fra spidsen af hans penis til hans testikler. Lægen satte målebandet på spidsen af hans penis og begyndte at måle, men udbrød så: "Du godeste, hvor er dine testikler?" Generalen svarede: "I Vietnam!" |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/01-2005 00:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Beviset 3 unge damer stod og diskuterede om hvad en mands lem var lavet af. Den yngste på 18 år, påstod at det var bare et stykke kød.Den anden på 25 lidt mere erfaren påstod at det var en nerve,fordi det var lidt mere fast end kød. Den trejde på 35 og garvede sagde at det var et ben. Så de vædede om det,og gik til den nærlæggende strand og spurgte en fyr der lå og tog solbad om han kunne hjælpe dem med deres væddemål. Det vil han jo gerne. Dame nr.1 kom til og mærkede på kalorius og sagde triumferende det er kun et stykke kød. Dame nr 2 ,kom til så og sagde :nej ,nej, det er ikke kød fordi det er mere fast end det og bøjeligt så det er heller ikke et ben. Lad mig kom til sagde dame nr.3, og lidt efter triumferer hun : Det er et ben , og jeg kan bevise det, for her er marven. M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 21/01-2005 00:06 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
John |
Lagt på d. 21/01-2005 07:49
|
falang yao skrev: Beviset 3 unge damer stod og diskuterede om hvad en mands lem var lavet af. Den yngste på 18 år, påstod at det var bare et stykke kød.Den anden på 25 lidt mere erfaren påstod at det var en nerve,fordi det var lidt mere fast end kød. Den trejde på 35 og garvede sagde at det var et ben. Så de vædede om det,og gik til den nærlæggende strand og spurgte en fyr der lå og tog solbad om han kunne hjælpe dem med deres væddemål. Det vil han jo gerne. Dame nr.1 kom til og mærkede på kalorius og sagde triumferende det er kun et stykke kød. Dame nr 2 ,kom til så og sagde :nej ,nej, det er ikke kød fordi det er mere fast end det og bøjeligt så det er heller ikke et ben. Lad mig kom til sagde dame nr.3, og lidt efter triumferer hun : Det er et ben , og jeg kan bevise det, for her er marven. M.v.h., M. Rasmussen Hmmm - lidt ligesom diskusionerne herinde John john@dansk-thai.dk
|
|
|
John |
Lagt på d. 21/01-2005 07:51
|
En dag et stykke ude i fremtiden: Anders Fogh er død, og ankommer til paradiset, hvor han bliver mødt af Sct. Peter. Sct. Peter så lidt forlegen ud. "Øhm, velkommen", får han omsider fremstammet. "Tak!" sagde Anders, "jeg tænkte nok at jeg ville ende her!" "Mjah," sagde Sct. Peter, "du har jo i det store hele opført dig meget anstændigt... og i betragtning af din barndom, og så videre, så bestemte vi, at vi gerne ville have din sjæl her. Men... forstår du, vi har ikke så meget erfaring med fremtrædende venstremænd..." "Ja, ja, fint," sagde Anders, "luk mig nu bare ind!" "Jamen, ser du," sagde Sct. Peter, "der var lidt konkurrence om at få fat på dig. Faktisk blev vi nødt til at lave en lille aftale med djævelen..." "Aftale?!" udbrød Anders, nu synligt rystet. "Det er ikke så slemt", sagde Sct. Peter, "men han mente han havde de fleste af dine venner alligevel. Så vi har aftalt at du får lov til at tilbringe ét døgn i helvede, og ét i himmelen. Så må du selv vælge, hvor du vil være resten af evigheden." Anders protesterede lidt, men aftalen var allerede på plads. Så Sct. Peter viste ham vej til en elevator; de sagde farvel, og på gensyn om fireogtyve timer, og Anders trykkede på "Helvede". Han kørte nedad i meget lang tid, og endte så foran en stor sort port. Da han ringede på gik døren øjeblikkeligt op, og djævelen selv modtog ham. "Anders! Gamle ven! Kom indenfor!" brølede satan, og hev Anders ind af døren. Her stod han så, på en gigantisk overdækket golfbane. En masse af hans gamle regeringskammerater gik rundt og spillede golf. Banen var perfekt. Det var varmt, men der var fyldt med små let-påklædte djævledrenge, som serverede kølige drinks. Anders spillede hele dagen, og om aftenen havde Brixtofte, der var død kort tid forinden, forberedt en kæmpe buffet med den bedste vin og udsøgte lækkerier. Inden Anders vidste af det, var det første døgn gået, og en lille djævel viste ham atter vej til elevatoren. Da Anders kom ind i himmelen, var han meget eftertænksom, men også her blev han budt varmt velkommen. Han blev klædt i englegevanter og fik udleveret en harpe. Resten af dagen spadserede han fra sky til sky, hørte fuglene synge og spiste friske frugter ad libitum. Senere fik han en lidt mavepine af al den frugt, og på en sky nær ved sad Lykketoft og Nyrup og harpe-jammede for anden time i træk. Snart dukkede Sct. Peter op. "Nå, nu har du haft et døgn hvert sted", sagde ærkeengelen, "har du truffet dit valg?" "Hmmm..." sagde Anders, "jeg havde aldrig troet at jeg skulle sige det, men måske hører jeg trods alt til i helvede. Det er nok det bedste sted for mig." Sct Peter var målløs og forsøgte at omvende Anders, men han var fast besluttet. Så endnu engang blev han fulgt til elevatoren, og de tog afsked. Også denne gang lukkede djævelen selv op, da Anders ringede på, og hev ham energisk ind af porten. Anders så sig om i det brændende, svovlstinkende inferno, hvor hans gamle venner vred sig i smerte. "Men..." sagde han, "men... men, hvor er golfbanen? Hvor er de kolde drinks?" "Ah!" sagde djævelen, "ser du, i går førte vi valgkamp! I dag har du stemt på os!" John john@dansk-thai.dk
|
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/01-2005 14:18
|
Og den thailandsk version af AmsterDAM, Dette foregik på Pattaya Memorial Hospital. To sygeplegerske talte sammen . Den ældste siger: << Du, ham Farangen på stue 5, han har en tatouering på sit lem>> Den yngste: << Hvad stod der?>> Den gamle : << Udon Thani>> << >> Næste dag mødes de igen, og så siger den yngste,med et frækt glimt i øjet: << Det stod noget helt andet, da jeg vaskede ham Farangen, kunne jeg læse: << Ubon Ratchathani>> M.v.h., M. Rasmussen P.S. : Hej John, hvor mange var den værd? Redigeret af falang yao d. 21/01-2005 17:55 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/01-2005 14:31
|
Blondinen,, Hun skulle fornye sit lingeri og bestilte nogle trusser med påtrykt skrift. << Skal det være med "skrå skrift eller blok bogstaver>>spørger ekspedienten << Det skal være med blindskrift>> <<Hvad skal det stå ? >> << HVIS DU KAN LÆSE DET HER, ER DU FOR TÆT PÅ, >> M.v.h, M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 21/01-2005 17:57 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/01-2005 14:42
|
Høfligheden, Der var en finsk matros ,der har været 6 mnd på verdenshave og ankom til København,og skulle have lettet trykket . Han begiver mod Istegade og booker en hel nat hos Maren. Om morgenen. da han er på vej ud ad døren, giver han hende 500kr i drikkepenge, letter på hatten og hilser: << Mattikussen>> derpå svarede Maren : << NEJ, men øm i knæerne.>>. M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 21/01-2005 15:09 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/01-2005 14:44
|
THAT ALL FOLKS! Ikke mere for den 25 øre ! Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
John |
Lagt på d. 21/01-2005 14:52
|
falang yao skrev: P.S. : Hej John, hvor mange ? Hvor mange hvad???? John john@dansk-thai.dk
|
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/01-2005 17:46
|
Slettet= Dubblet se næste inlæg. M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 21/01-2005 17:59 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/01-2005 17:50
|
Hej John, Det var karakterer/bedømmelse (----) for "sværhedgraden og det kunstnerisk udførelse af JOKES. M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 23/01-2005 00:02
|
Salam i ! Så var det bøssen, der gik til slagteren,for at købe pålæg.Det blev hans tur til at blive ekspederet , så bestilte han, rullepølse, frikadeller og pate'. Slagteren spurgte , om han ønskede noget andet. << Jo, en spegepølse >> svarede bøssen, << Skal den skæres i skiver? >> spurgte slagteren med en hånlig stemme. Så svarede bøssen, med rystende stemme: << Er du rigtig klog mand ,tror du at jeg er en Sparebøsse ? >> M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 23/01-2005 00:26
|
Logikken En sen aften, forfølger en skummel mand, en ung pige i parken. Han indhenter hende, så løfter hun kjolen op og han trak bukserne ned. HVAD SKET DA SÅ ? ? Kvalificeret gæt/svar udbedes. M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 23/01-2005 11:56
|
KOM nu JOHN !
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
Spring til debat: |