Se indlæg
 Udskriv debat
Artikel om Thai-prostitution i Information 25.08.07
Ole Mosgaard
Hej.
Dette er måske ikke så seriøst - men ihvertfald en leg med tal, for statistik er meget sjovt !
Pr. 1.1.07 var her registreret, iflg. danmarks statistik, 6.326 Thailandske kvinder, i hele landet. ( 0 - 99 år ) Hvis vi følger tråden med at 10,8 % af dem er prostiturede, er her 683 kvinder af Thai oprindelse i alderen 0- 99 år som er prostiturede.
Pr. 1.1.07 var her i landet 2.750.429 kvinder i alderen 0 - , alt iberegnet.
Af dem var 307.190 i alderen 20 - 29 år.
Hvis vi så siger at der er ca. 4000 prostiturede i Danmark og de 683 er fra Thailand, så er der 3.217 tilbage. Af dem kommer der nok en del fra div. lande, men hvis man kikker lidt på det udbud der i aviser og på nettet, er der vist flere danske prostituerede end der er Thailandske prostituerede.
OK - procentvis, i forhold til antal af personer, så vinder Thaikvinderne ( hvis tallene er rigtige ) og det gør de også i medie dækningen.
Men i antal - så tror jeg de danske kvinder vinder.
De her tal kan man lege meget med. Man kan se hvor mange danske kvinder i alderen 20-29 der er i % af alle kvinder og sammenligne med den % man så får af det samlede antal Thaikvinder i 20-29 års alderen...... o.s.v. Man kan jo næsten dokumetere det man har lyst til ved hjælp af tal.
Dette indlæg er ikke ment, som noget forsvar eller angreb på nogen og det er måske også fyldt med fejl, - men det er en ( for mig ) sjov leg med tal.
Hilsen
Ole

Webmaster skrev:
deepseadivers skrev:
Påstanden om renter på 120 % pr uge er falske.

Hvor er det med de 120% oplyst ?

Som jeg læser det så er 20% om ugen nævnt. Jeg ved dog ikke om 20% om ugen så er rigtigt eller ej. Dog ved jeg at kineserne for år tilbage krævede og fik 20% om måneden.

Men der er selvfølgelig kommet nye aktører på banen i den sidste tid, som NA også er inde på, som har den holdning at kristne og buddister er værre end det lort de træder på. Om det så er disse nye aktører som har sat renten op til 20% om ugen ved jeg ikke.

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at der er enkel stående tilfælde hvor thailænder har presset citronen til det yderste i en låneforretning. Men der er mange som stadig udlåner til 120% pr. mdr

"De skulle være slemme. De driver en form for inkassovirksomhed og forlanger renter på op til 20 procent om ugen," fortæller NA, der af hensyn til sit arbejde ønsker at være anonym.

Spring til debat: