Se indlæg
 Udskriv debat
hvornår/vil kan ambassaden
ghj
hej
er der nogle som ved om der er vente tid når de skal sætte opholdstilladesen (sticker H ) ind i sønnes pas på ambassaden i bangkok????
og skal man bestille tid?? er der nogle som har et hurtig svar, da jeg skal bestille billeterter i morgen, og kone vil gerne af sted så hurtig som mulig

MVH

HAUE

Hep
Haue skrev:
hej
er der nogle som ved om der er vente tid når de skal sætte opholdstilladesen (sticker H ) ind i sønnes pas på ambassaden i bangkok????
og skal man bestille tid?? er der nogle som har et hurtig svar, da jeg skal bestille billeterter i morgen, og kone vil gerne af sted så hurtig som mulig

MVH

HAUE

JA du skal bestille tid.. Først skal du bestille tid til at aflevere passet på ambassaden. Når man afleverer passet skal man samtidigt bestille tid til at afhente det igen....

ghj
ja og hvor lang tid skal de bruge passet?? 1 dag 2 dage eller hvad???

MVH
HAUE

Hep
I vores tilfælde afleverede vi passet den 18. juli og afhentede det den 05. august, men det var mest fordi at det passede ind i vores tidsplan sådan.

Jeg kan se i passet at de har sat stickeren i den 21. juli så det passer meget godt med 3 dages tid.

Det undrede mig dog meget at de ikke kunne klare det hele på en gang - det er trods alt bare et klistermærke de skal sætte i.

Husk at når i aftaler en tid skal i have et eksakt klokkeslet samt navn på den i har en aftale med. Det er også vigtigt at i får navnet på den i snakker med i telefonen.

Da vi kom til vores aftale tid (som vi bare havde fået at vide var den 18/07) havde de nær fået et føl fordi de ikke kunne finde den.

Ole Mosgaard
Dette er så lidt i samme tråd. Er der nogen som ved:........

Vi er i Danmark og min kone skal have forlænget sin opholdstilladelse . Hun har søgt d. 5. august og vi fik at vide at ventetiden godt kunne være 4 måneder. Men vi rejser til Thailand d. 1. nov. og så er det jo ikke sikkert at hun har fået opholdstilladelsen. jeg ved godt at hun kan få et tilbagerejsestempel. Men det gælder i 3 mdr. og vi har planlagt/har billet til 4 måneder. Spørgsmålet er nu: Kan vi få ambassaden i Bangkok til at indsætte sticker i passet med den forlængede opholdstilladelse ???

ole

kiml
De kan lave det på 1 dag, jeg var på am. kl9,00 og hentede passet kl14,00

Kalasi
kiml skrev:
De kan lave det på 1 dag, jeg var på am. kl9,00 og hentede passet kl14,00

Det lyder næsten for nemt til at være sandt?

Da vi søgte forlænget opholdstilladelse til konen, gik der 6 månder, før hun fik ny sticker i passet. Har hørt om andre, som måtte vente i 11 mdr.

Hvad er andres erfaringer med ventetiden på forlænget opholdstilladelse?

Kalasi

MortenDue
I BKK afleverede vi børnenes pas om morgenen og hentede dem om eftermiddagen. I Juni.

Morten

www.mjdue.dk
Spring til debat: