Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Perlen i Ao Nang
|
|
gamp |
Lagt på d. 19/03-2007 19:57
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn på henholdsvis 7 og 8 år... Vi blev anbefalet Jungle Village af nogle bekendte, som havde været der sidste år,,, Vi valgte derfor for første gang, selv at booke hotel og fly-billetter på nettet... Efter endt bestilling og 5 mdr. ventetid, stod vi endelig i krabi lufthavn, hvor vi blev modtaget af Niels...:-) Fra vi trådte ind i Jungle Village og til vi 3 uge efter desværre måtte forlade det igen, levede ALT 110% op til vore forventninger... Vidunderlig sted, med dejlig/hyggelig/afslappende atmosfære, en pragtfuld have, sød og behjælpsom personale samt DEJLIGT mad(Også dansk mad) Det er helt sikkert et sted vi vil anbefale til andre at besøge, og håber selv på, at vende tilbage... (Børnene har allerede planlagt...;-) ) Mvh Gitte, Peter, Anna og Mathias |
|
|
jpo |
Lagt på d. 19/03-2007 22:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
se [url]www.jungle-village.com[/url] siden er noget langsom mvh jpo Redigeret af d. 19/08-2007 09:25 |
|
|
hana |
Lagt på d. 25/03-2007 15:55
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Ja der er virkligt fantastisk i jungle-village en dejlig oase som indbyder til afslapning og hygge. kan kun anbefales. Mvh. Fam. Jæger |
|
|
censorsite |
Lagt på d. 19/08-2007 09:23
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Jeg kan kun tilslutte mig de gode anbefalinger. Vi boede 7 voksne og 3 børn i nogle dage i april. Både service og maden oversteg vores forventninger mange gange. Et lille men meget hyggeligt sted. Vores bedste anbefalinger. |
|
|
Ole Mosgaard |
Lagt på d. 19/08-2007 14:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Jeg er 100 % enig i ovennævnte indlæg. Jeg har boet i Jungle Village mange gange gennem de sidste 5 år. Vi har pr. 1. nov. booked os ind i 4 måneder. Sidste år havde jeg hele min Danske familie med i 14 dage og de nøddet over alle grænser. Også det at Niels og Chom gør alt for at gæsterne får en afslappet-, men også mulighed for spændende oplevelser. For mig har det også været sjovt at opleve gæster som holder bryllup / sølvbryllup med stor pomp og pragt. Og så er det rart, altid at blive mødt med et ærligt smil. ( nej - jeg har ikke aktier i stedet ) Jeg glæder mig til at prøve den nye "Tagrestaurent" For jer som skal derud og ikke har prøvet det før - glæd jer. Ole |
|
|
Ole Mosgaard |
Lagt på d. 26/08-2007 11:35
|
jpo skriver at siden er lidt langsom. Det var venligt skrevet - den var håbløs langsom. MEN DET ER RETTET NU. DEN VIRKER LYNHURTIGT: Ole |
|
|
hana |
Lagt på d. 02/10-2007 18:45
|
Jeg glæder mig også til den nye tagrestaurant den ser fin ud. Har booket til næste år. Fam. Jæger |
|
|
Ole Mosgaard |
Lagt på d. 02/10-2007 21:32
|
Til Fam. Jæger. Hvis i kommer inden 1. marts, så ses vi. Hilsen Ole Mosgaard |
|
|
hana |
Lagt på d. 05/10-2007 16:10
|
Desværre, vi kommer først d. 15 marts.. jeg mener i også lige var smutte inden vi kom i år, vi var der d. 2 marts |
|
|
censorsite |
Lagt på d. 22/07-2008 16:58
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Har netop besøgt Jungle Village igen. Stedet er stadig smukt men servicenivauet er forringet gevaldigt og de 2 bungalows vi boede i havde mange små fejl og mangler. Der bliver hældt alt for meget klor i poolen og begge vores børn fik hudskader efter badning. Prismæssigt er det også for dyrt i forhold til priserne på selve Ao Nang strand boulevarden. Selvom jeg tidligere har anbefalet dette sted vil jeg ikke råde andre til at besøge Jungle Village |
|
|
Peter Nielsen |
Lagt på d. 28/08-2008 03:12
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
"Vi var tilfældigvis gæster, da Allan med thaifamilie og 3 børn + privatchauffør gæstede Jungle Village en enkelt nat og var nogle af de gæster, der beklagede sig til ledelsen i J.V. over deres børns opførsel: det gik ikke stille af - vi blev f.eks. vækket af høje råb og skrig fra børn, der legede i swimming poolen klokken 6 om morgen. Jeg formoder, at kritikken af børnene er årsagen til Allans hurtige forsvinden efter kun en nat. Så er det klart, at alt er galt i J.V. Spørgsmål til Allan: hvorfor kritiserer du anomymt? Nok fordi din kritik er helt ved siden af og ikke dækker sandheden men kun er et vredesudbrud!! Vi boede der selv i godt en uge, svømmede hver dag i poolen, som er en af de mest velholdte i formentlig hele Thailand. Service og assistance mangler heller ikke. Selv da privatchaufføren, der parkerede sin bil inde i haven, havde drukket sig fuld og ikke kunne køre sine arbejdsgivere til Ao Nang trådte J.V til med taxaservice. Var der nogen der talte om "rønnebær"? Jungle Village er et enestående sted med sin kvalitet og perfektion i forhold til prisen." Peter Nielsen: |
|
|
Klarinetten |
Lagt på d. 01/09-2008 11:18
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Jeg forstår heller ikke den kritiske mail ang. Jungle Village. Min kæreste og jeg var der i 3 uger kort tid før ”ulykken”, og vi har kun gode minder fra den tur. Det var første gang vi var i Thailand, så der var mange ting vi havde lyst til at se. Niels var fremragende til at forslå de helt rigtige steder, og vi havde mange store oplevelser. Noget af det bedste var, efter en travl dag med mange indtryk, at komme tilbage til Jungle Village. Man følte sig virkelig hjemme her. Den er en oase af fred og skønhed med den velanlagte have og de mange orkideer. Mens vi var der, var de ansatte beskæftiget med at klargøre nogle træpavilloner. De snakkede lystigt sammen og sang. Forstå dem kunne vi ikke, men at de havde det godt og hyggede sig gevaldigt var tydeligt for enhver. Vi spiste mange gange i restauranten, og det var noget af den bedste mad vi har smagt i Thailand. Chom og hendes kok har mange spændende og velsmagende retter på menuen. Et andet plus ved Jungle Village er, at man kan få vasket og strøget sit tøj på stedet. Aldrig har mine skjorter og bukser været så flot strøgne! Hans Erik Johnsen |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 01/09-2008 14:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Klarinetten skrev: Et andet plus ved Jungle Village er, at man kan få vasket og strøget sit tøj på stedet. Aldrig har mine skjorter og bukser været så flot strøgne! Hans Erik Johnsen det er vel bare et spørgsmål om at kende sit strygejern! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
bertram |
Lagt på d. 01/09-2008 15:45
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
prelen ja et utroligt dejlig sted.. men jeg og flere andre er blevet taget utroligt i halen.. hvad han haved lovet det blev ikke overholdt.. kan dokumenteres ved niels mail.. til underrtegnede.. hvis jeg skal beskrive niels.. en ulv i fåreklæder.. pas på . det er godt nok tre år siden selvfølgelig kan han have forandret sig.. men jeg og andre fastboende .. kunne ikke drømme om at besøge stedet merer. og har er ikke velligt bland andre dansker i ao nang.. bland andet på grund af den måde han behandler sit personale.. 2 dage efte flodbølgen sender han 3-4 hjem til håbløshed.. og han betalte 2500 baht pr. md.. tænk en gang.. moske 10,000.- baht pr. md. ialt i dag 1600,- kr .for alle 3-4 medarbejder. er her tale om manglende ansvarsføgelse eller er han profitorienteret.... bertram bette bertram
|
|
|
Jacob1234 |
Lagt på d. 01/09-2008 21:11
|
Vi besøgte Jungle Village, mens Allan og hans forfærdelige børn var der. Man kunne slet ikke få nattero pga. støj. Hvis det ikke var for dem og den ene nat, må vi bare sige, at vi har nydt opholdet til fulde. Super god service til meget rimelige priser. Et skønt og velplejet sted, der SLET IKKE fortjener kritikken på denne side!!! |
|
|
Jacob1234 |
Lagt på d. 01/09-2008 21:12
|
Vi besøgte Jungle Village, mens Allan og hans forfærdelige børn var der. Man kunne slet ikke få nattero pga. støj. Hvis det ikke var for dem og den ene nat, må vi bare sige, at vi har nydt opholdet til fulde. Super god service til meget rimelige priser. Et skønt og velplejet sted, der SLET IKKE fortjener kritikken på denne side!!! |
|
|
Jacob1234 |
Lagt på d. 01/09-2008 21:13
|
|
|
Jacob1234 |
Lagt på d. 01/09-2008 21:14
|
Chom og Niels har udvist en gæstfrihed, som man ikke finder på de store hoteller. |
|
|
Anders And |
Lagt på d. 01/09-2008 21:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Fornemmer et lille privat opgør. Find et sted og se hvem af jer, der kan spytte længst. |
|
|
bertram |
Lagt på d. 02/09-2008 03:27
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
eddi.. det er ikke et spørgsmål om hvem der kan spytte længst. det er blot sandheden.. og alle dem der har haft en god oplevelse hos niels.. det kan da kun glæde mig.. men det ændre jo ikke fakta.. af min oplevelse.. jeg ville ønske at niels ville tage til eftermæle her på siden.. så luften kunne blive renset.. bertram bette bertram
|
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |