Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
The residencegarden pattaya
|
|
Lagt på d. 07/03-2007 11:51
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Scan-tour Den forstår jeg ikke ;;;;;;danskere hellere vil bo billigt end godt,,,,,,, Der hvor jeg bor,det er både billigt og godt, i pattaya Så det ville da være dumt, at betale 1000 baht mere for at vise at jeg har råd til at bo dyrere. Jeg bor i et dejligt stort værelse med god rengøring,dagligt, koldt og vamt vand,tv,køleskab,elevator,swimmingpool. for 600 baht om dagen. bamsen |
|
|
Korat |
Lagt på d. 07/03-2007 13:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
hejsa bamsen hvad hedder det hotel eller guest house du bruger i pattaya og har de en hjemme side? altid rart at have nogle muligheder at vælge imellem mvh korat tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2007 16:36
|
|
Davser Korat Nej de har ikke en hjemmeside Men der findes nogle få billeder på nogle tyske rejse burauer http://www.hotelk...iday-hotel Jeg bestiller altid via fax,da det ellers kan være svært at få værelse der bamsen |
|
|
Korat |
Lagt på d. 07/03-2007 22:16
|
tak for det bamsen det ser jo fint ud til prisen. mvh korat tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2007 22:30
|
|
Davser Korat Ja jeg er godt tilfreds Selv om gaden der er godt med liv,men man hører ikke noget oppe i værelserne,og alt ligger lige i nærheden bamsen |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 08/03-2007 06:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Når vi nu er 4 + lillepigen er det jo rart at der er noget plads omkring så derfor er det jo ideelt med en 2v + opholds stue og køkken - det kender du jo Bamsen - pigerne laver jo mad på ALLE tidspunkter , så derfor betaler vi hellere lige de sidste 500THB og får noget større kontra at skulle betale for 2 hotel værelser
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 08/03-2007 06:52
|
|
Davser Ja det kan jeg godt forstå når man er så mange sammen Men jeg gad sgutte min kone begyndte at lave mad i et hotel værelse Så var det sgu ud på gaden og købe mad Bare tanken om at der hvor jeg skulle sove lugtede af mad uha bamsen |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 08/03-2007 07:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
bamsen skrev: Davser Ja det kan jeg godt forstå når man er så mange sammen Men jeg gad sgutte min kone begyndte at lave mad i et hotel værelse Så var det sgu ud på gaden og købe mad Bare tanken om at der hvor jeg skulle sove lugtede af mad uha bamsen ahh du kunne sgu nok ikke dy dig for lige at smage lidt på det ;-) Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
helosan |
Lagt på d. 09/03-2007 10:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Bamsen du skal have så mange tak for henvisningen til det tyske link, jeg vil køre forbi på chopperen en af de nærmeste dage, så kan jeg anbefale det til gæster fra DK. |
|
|
helosan |
Lagt på d. 09/03-2007 10:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
pdrhan, jeg giver Bamsen ret i det med madlugt på værelset - bvadhr!!! Men nu er det desværre sådan at i forbindelse med udvidelsen af gaden så er alle gadekøkkener jaget ad h...... til i mange hundrede meters omkreds. Men rundt om hjørnet og til højre ca. 200 meter op ad 3.rd. der ligger der en af de der spis alt hvad du vil for 99 Baht. + nogle andre lign. Go' tur og velkommen til byen!!!! |
|
|
Korat |
Lagt på d. 09/03-2007 11:06
|
nooruan denne resturant har jeg også været på et par gange,ganske hyggeligt sted med næsten kun thaier.
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
christian-s |
Lagt på d. 13/03-2007 20:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Jeg kan bekræfte at et af Ib's andre hoteller er rigtig god kvalitet og value for money: jeg har boet på Jomtien Boathouse og var meget tilfreds med det. Ellers faldt jeg lige over Nirvana Boutique Suites der har 2-bedroom deluxe til 2850 THB og det ser lækkert ud på billederne du finder på internettet. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
samee |
Lagt på d. 25/06-2007 20:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
nooruan skrev: Bamsen du skal have så mange tak for henvisningen til det tyske link, jeg vil køre forbi på chopperen en af de nærmeste dage, så kan jeg anbefale det til gæster fra DK. Har du været forbi og tjekke det ud fortæl fortæl, er det muligt at få det link på andet end det lorte sprog..... nogen der ved det..... It’s deep how you can be so shallow |
|
|
PNO |
Lagt på d. 10/08-2007 11:00
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Jeg har boet flere gange på Residence Garden. Der kan skaffe gode rabatter ved at blive medlem på et Engelsksproget Board http://www.pattay...residence/ Hilsen PNO |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |