Se indlæg
Flybilletter fra Hamburg
|
|
johnmc |
Lagt på d. 17/06-2007 22:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Er der nogen der har erfaring med at flyve fra Hamburg til Thailand , kan man få billiger billetter ? |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 17/06-2007 23:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
Hej John. Der er en anden tråd nyer tråd der går på det samme. Men Ja, der kan være meget at spare især fordi ferieperioderne ikke altid er ens i dk, tyskland. Og så har de jo lavkonjuktur dernede + mere konkurrence selskaberne imellem. Har selv rejst via hamborg 4 gange i det forløbne år god søgeside. eee.momondo.com |
|
|
PNO |
Lagt på d. 10/08-2007 10:51
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Hej Det er muligt det er billigt fra Hamburg, men er der nogen der har lavet regnestykket? Hvis man er boosat i København skal der tillægges visse ekstra omkostninger. Bil: Benzin, Broafgift/færgebillet (dobbel), og Parkering Tog : Togbillet, S-Bahn billet og bus billet Tiden bør nok osse sættes til et beløb I mine øjne kan det betale sig hvis bopæl er syd for linien Kolding/Esbjerg og man får nogen til at køre sig derned. Billetten skal være MEGET billig før det kan betale sig fra Kbh Hilsen PNO |
|
|
Lagt på d. 10/08-2007 10:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hvis du bor i århus kan det da godt betale sig, hvis flyvetiderne passer på de afgange de har på linie 888 http://www.abilds...0og%20info Jeg ved ikke om de også køre dertil fra djævle øen, men ellers køre de da til århus og de er rimelig billige at tage med i forhold til dsb. Redigeret af d. 10/08-2007 11:00 |
|
|
Lagt på d. 10/08-2007 11:10
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs PNO Jeg sidder selv fortiden og forsøger at booke billetter via den vej. Eurolines busser tager 289kr fra kbh til Hamburg 1/9 og min hjemtur ville koste mig 199kr den 1/12 rejsetiden er 5t 45min. flybilletten er omkring 2000kr billiger i Hamburg(for den rundrejse jeg skal på), så jeg spare vel +1500kr pr billet. dsd. https://bookingsr...k2X&lang=1 Redigeret af d. 10/08-2007 11:12 |
|
Spring til debat: |