Se indlæg
Fra BKK til Koh Chang
|
|
resten |
Lagt på d. 08/08-2007 01:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 67 |
Hejsa alle Jeg har lige fået et tilbud fra CC da vi skal til Thailand her til Januar og der anbefaler de os at bruge landtransport fra Bangkok til KohChang men er der nogen der ved hvor lang tid det tager at køre der ned ? Da vi ellers skal betale 990,-kr pr person dog -30% på børnene men det vil jeg nok heller hvis det er en for lang rejse at køre. /resten Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 08/08-2007 04:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Bangkok - koh Chang kan gøres på 4 timers kørsel inklusiv pauser, så kommer sejlturen oveni, men det tager længere tid at flyve, med indcheckning, securitycheck, ventetid på boarding, ventetid på bagage når men er fremme, transport til havnen, og så samme sejltid som ellers Jeg ville kører IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
resten |
Lagt på d. 08/08-2007 10:41
|
Mange tak for hjælpen Jesper
Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
yeya |
Lagt på d. 08/08-2007 10:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Det er korrekt med ca. 4 timers koersel. Jeg har lige vaeret der med familien (kom hjem for 1 1/2 uge siden). Vi lejede en minibus for 4300 baht incl. chauffoer. Det skulle du maaske overveje. Nu ved jeg selfoelgelig ikke hvor mange I er. Vi var 8 og havde rigtig god plads. God tur Henrik |
|
|
Lagt på d. 08/08-2007 11:30
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Til Trat er flyrejse pisse-dyr, men første klasse bus fra "Mo Chit" Northern Busterminal, koster det 256 Bath per næse. Bussen stopper ca. 30 km før Trat, og meddeler "Koh Chang". Her kan du enten booke hotel, eller nøjes med grisebil til færgen, og færgen over ( ca. 100 bath så vidt jeg husker). |
|
|
resten |
Lagt på d. 08/08-2007 15:47
|
Super men vi er 3 voksne og 2 børn og det hele er bestilt igennem CC Travel så vi snupper bare landevejen Og mange tak for alle jeres svar. Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 08/08-2007 16:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Den 4-5 timers køretid gælder hvis du kører direkte non-stop. Ellers hvis du skal via offentlig bus er det en hel anden bolledej. Først til Mor Chit eller Ekamai. Derpå bus til Trat med talrige stop undervejs og dernæst Songtaew til Laem Ngop. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 08/08-2007 20:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Det var nu også sådan jeg havde forstået spørgsmålet.. Nej det kan ikke gøres med den offentlige bus på den tid, méd ved også at der går direkte bus fra Bkk. Der er kun et stop undervejs 20 minutter toilet pause, tog ca 5 timer. Sidst jeg selv kørte, med 2 stop, et for at tanke og et for en "redbull" lige knap 4 timer. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
k7 |
Lagt på d. 08/08-2007 20:49
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
yelly skrev: kom hjem for 1 1/2 uge siden). Hej Henrik, kan du give mig en lokal vejrstatus på Koh Chang ? Tager afsted om 1½ uge, og kigger i retningen Koh Samui-området, men Koh Chang kunne være et alternativ... (igen) har været der 2 gange før, men primært i januar. Mvh Kim |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 08/08-2007 21:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
øh, du mener for 1½ uge siden, hvad har du tænkt dig at bruge den vejrudsigt til nu? Vi skulle have været til øerne syd for koh chang for uger siden, men mødte turister der flygtede fra øerne pga regn og vind, mens vi var andetsteds. Mit råd: glem dog alt om gamle vejrmeldinger, hvad kan du bruge dem til? mvh rinpoche |
|
|
k7 |
Lagt på d. 08/08-2007 21:43
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Well, rar info, måske ikke for dig. Men hvis spørgsmål skal forbi dig for at verificeres så stik mig din email, og vi løser det sådan fremover . Selvom du mener det er ligegyldig info, så ville jeg da gerne vide hvor du var, da andre flygtede, for det må have været bedre, men den info er jo fortid . |
|
Spring til debat: |