Se indlæg
Foredrag m. Sine Plambeck
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 06/08-2007 14:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 194 |
Foredrag af Sine Plambech, socialantropolog Sine Plambechs arbejde har været diskuteret flere gange på DTW. Sine vil under foredraget med egne ord præsentere den indsigt hun som socialantropolog har fået i forhold til Thailand, thailandsk kultur og folk, med særligt fokus på thailandske kvinders situation og migration til Europa. Der vil efter foredraget være mulighed for at deltage i et let tragtement - derfor ønskes tilmelding. Tid: Søndag d. 19. august, kl. 12:00 Sted: Søndagsskolen, Nørregade 34, 2. sal, 1165 København Pris: Gratis Tilmeldning: [mail][/mail] - senest 16. august. Vel mødt, Søndagsskolen KBH Redigeret af d. 06/08-2007 14:24 |
|
|
Lagt på d. 06/08-2007 14:24
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Skriv mig på listen morten, vil gerne bestille en plads på første række |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2007 16:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Arrgh, skal på job, ville meget gerne have været med! Skal så tilføje, at jeg synes det er flot af Sine at hun stiller op til foredrag i dette regi. Er sikker på, at i efterfølgende får en god debat mvh rinpoche |
|
|
John |
Lagt på d. 06/08-2007 21:49
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Rigtig godt initativ Morten glæder mig til fordraget og jeg håber på en seriøs debat john@dansk-thai.dk
|
|
|
Lagt på d. 06/08-2007 22:37
|
|
Morten. Der er et stort ønske om at lave en optagelse til ipod, så dem der ikke kan komme osv. Er det en mulighed? dsd |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/08-2007 22:44
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
deepseadivers skrev: Morten. Der er et stort ønske om at lave en optagelse til ipod, så dem der ikke kan komme osv. Er det en mulighed? dsd Ipod ???? Ville det så ikke være bedre på video ? Kunne forestille mig at Sine også havde nogle tal mv. at fremvise på tavlen. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 06/08-2007 22:53
|
|
video ville være fint med mig, hvem melder sig som cammann dsd |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 06/08-2007 23:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
deepseadivers skrev: Hva' med dig DSD, du har jo booket plads på første række, så du har jo frit udsyn
video ville være fint med mig, hvem melder sig som cammann dsd |
|
|
Lagt på d. 06/08-2007 23:08
|
|
jamen jeg ønsker kun plads ved madbordet. |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 07/08-2007 00:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
hvis hun siger noget dårlig om thai'er kaster jeg Durian efter hende.. ej -- det kan man måsker bliver kloger af.. hvad hun har at sige ang. thai'er..
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/08-2007 01:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Mintz skrev: hvis hun siger noget dårlig om thai'er kaster jeg Durian efter hende.. ej -- det kan man måsker bliver kloger af.. hvad hun har at sige ang. thai'er.. He he, den var sq go', tror ikke at det er sjovt at blive ramt af en durian.... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 07/08-2007 08:28
|
Jeg skal nok arrangere noget med et kamera - og med lidt hjælp få det lavet om og lagt op....... Vel Mødt!!! Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 07/08-2007 09:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Suk skrev: Mintz skrev: hvis hun siger noget dårlig om thai'er kaster jeg Durian efter hende.. ej -- det kan man måsker bliver kloger af.. hvad hun har at sige ang. thai'er.. He he, den var sq go', tror ikke at det er sjovt at blive ramt af en durian.... Det har du ret i Suk, specielt hvis den ikke er "pakket ud" endnu Peter
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/08-2007 10:47
|
Skulle du ikke ta' at gaa til hudlaege, du er jo fyldt med acne i dit ansigt...................Nej nej det er da ikke acne, jeg fik bare en durian i hovdet.....
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 08/08-2007 10:01
|
Kære Venner Er I søde at holde det bare lidt seriøst.......... Det er ikke altid nødvendigt at skrive bare fordi man har lyst til at skrive noget. Foredraget er ment seriøst - tråden er ment seriøst.... det er der nogle indlæg som på ingen måde bærer præg af. I er meget velkomne til at skrive - når I har lyst og lige det I har lyst til - men i noget der kan betragtes som seriøst - så skriv når I har noget at bidrage med - seriøst... Meget seriøst, Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 26/08-2007 07:02
|
Har lige set udsendelsen............ 5 Chilli til Sine her fra....... Tak til dem, som soergede for at vi andre ogsaa kunne se det.. Redigeret af Suk Rak Ning d. 26/08-2007 07:31 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
Spring til debat: |