Se indlæg
 Udskriv debat
flyver til bangcock 14aug
thai lover
Alle dem der snakker så meget om at thai pigerne arbejder af nød.
Burde lige vide, at det første den nødlidte køber er en mobil telefon. Derefter følger en masse smart tøj. Dem der tror at pigerne har gået sultne i seng hjemme i landsbyen, og ikke haft tag over hoved, og derfor har haft valget mellem det og eksempelvis barene i Pattaya, kender ikke meget til Thailand.

Pigerne vælger helt selv hvem de vil servicerer, her er ingen alfonser , og de unge og kønne kan vælge og vrage, så de er kun sammen med nogle de har lyst til at være sammen med. De ældre og mindre attraktive, bruger barene til at møde nogle mænd som de måske kan leve sammen med, det vil så typisk også være ældre og mindre attraktive mænd. De er blevet trætte af thai mænd, og håber på at de får det meget bedre med en falang mand, hvilket ofte er tilfældet. At falangen så typisk også er økonomisk bedre stillet gør jo ikke noget. Jeg synes ikke der er ret meget forskel på thai-dansk ægteskaber og så ægteskab mellem direktøren og sekretæren.

Dem der snakker så meget om nød, jeg kunne godt tænke mig at høre Jeres definition på nød.

Og til dem der synes at Bangkok impact skulle holde sig væk fra Thailand, jeg tror han har valgt det helt rigtige land, og at det er alle de super hellige der skulle hoppe af på halvvejen til Thailand, f.eks i Iran, det må være et land efter Jeres ønsker.
Redigeret af thai lover d. 30/07-2007 17:44

rinpoche
Nu er det sådan at vi alle skal forsørge familien uanset etnisk herkomst, ikke kun thailændere.
Og nu er det også således, at langt det største flertal af den thailandske befolkning af uransagelige årsager rent faktisk ser sig i stand til at forsørge deres familie uden at ty til slige desparate metoder.
Nogle gør det pga "nemme penge" og andre gør det pga økonomisk pres fra familien, der som oftest kun er alt for klar over hvad dette pres vil munde ud i for den implicerede datter/søster osv.
Hvor der er en sælger, der er der en køber og jeg tror at alle her i tråden vil kunne se, at der er en aller****** forskel mellem at arbejde på en beer bar/gogo end i de allestedsnærværende thai bordeller, hvor tilværelsen er en helt anden!
Og så er jeg iøvrigt enig med thailovers indlæg et langt stykke hen ad vejen.
Tilværelsen i Thailand er ikke nødvendigvis ideel, men at tro at man ved fx. at fravælge prostitution som turist skulle gøre nogen positiv forskel er nok desværre misforstået.
Jeg kan kun være den første til at beklage denne omstændighed.
"This ain`t Kansas Dorothy!"

mvh
rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 30/07-2007 17:54

Når man ser en forkryblet mand slut i 60'erne, der bestemt ikke har været supermodel som ung, sidde med en pige på 25 år, man kan under ingen omstændigheder være i tvivl om at hun udelukkende gør det for pengene, og han udelukkende gør det fordi at hun er ung og smuk, og han måske ikke kan finde nogen derhjemme

så er han igen ude med riven efter de ældre , håber han kan mindes det engang når og hvis han kommer i den ende af skalaen

rinpoche
Det har jeg ikke et spor ondt i R**** af, hun får hvad hun vil have og det gør han også.
Tit og ofte som dansker gør man sig skyldig af en etnocentrisk fejltagelse pga vores herkomst.
Hvad vil en pige i dette erhverv have? Flest mulig penge med mindst mulig indsats, no? Det har hun nok større chancer for at få med en ældre fyr end med den unge smarte fyr, der måske tilmed tror han kan få det gratis.
Har jeg hørt så mange gange.
Og de der har ondt i R**** over ældre fyre der er sammen med yngre thai damer, skulle høre hvad de selv siger, endnu en grund til at lære thai: Mindre arbejde flere penge!
Men det er svært at se bort fra den danske kulturelle arv, som ikke har mange lighedspunkter med den thailandske.

mvh
rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 30/07-2007 18:12

jpo
hvis pigen får et bedre liv er det da ok at tage en gammel mand.
jeg tror ikke altid at thai pigen gør det fordi manden har mange penge,det kommer and på hvad det er for en pige.
da jeg blev gift med min kone, hade jeg ikke mange penge,
lige til de faste udgifter,vi har været gift i 14 år.
og idag mangler vi ikke noget, har hus og jord i thailand, og jeg har 2 mortorcykler,og vi er i thailand 1 gang om året.
dette kan jeg takke min kone for.
så man kan godt være heldig.
men jeg tror at hvis man finder en pige hvor man ikke kender hendes familie, er det svært.
hvad synes i andre.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
bangkok impact
hehe folk snakker om mig som om de kender mig Smile jeg tager ikke til thailand for at kneppe ludere, men for at opleve kulturen, thai køkkenet, WinkWink bar pigerne kommer i anden rækkeSmile men hvis jeg finder en sød pige et par år yngre end mig selv, holder jeg mig da ikke tilbage,,
we all took to thailand for sailing in a little kano

Frank
Locturian
Når man ser en forkryblet mand slut i 60'erne, der bestemt ikke har været supermodel som ung, sidde med en pige på 25 år, man kan under ingen omstændigheder være i tvivl om at hun udelukkende gør det for pengene, og han udelukkende gør det fordi at hun er ung og smuk, og han måske ikke kan finde nogen derhjemme.

På en måde er det gensidig udnyttelse, han er efter noget ungt han ikke får andre steder, og hun er ude efter hans pengepung. Det sagt, er det stadigt i min bog ulækkert.

- I skal ikke være så naive at tro "jojo, det er kærligthed!" - Nej, Thai pigerne har OGSÅ smag. De bliver også tiltrukket af kønne mennesker akurat som vi gør.

Det er muligt, at du synes, at parforhold, der ikke er baseret på kærlighed, er forkert. Ganske snerpet efter min mening, men fred være med det. Jeg kan ikke se problemet med parforhold, som er baseret på det du nævner. Og når det er det, så tror jeg egentlig heller ikke, at de fleste er naive og tror det handler om kærlighed.

Locturian
Ham den nye, "Wanisan", eller hvad det nu var, har en masse fornuftigt at sige, så lad for pokker være med at skyde hans input til jorden, blot fordi i er så satans gammelkloge. Andre har også lov til at komme med meninger og holdninger om Thailand (Nej, ikke af den meget groteske slags).

WisawagonFaiFaa

Til bankcock impact:

Jeg håber virkelig du må rådne op i et thailandsk fængsel, blive smittet med alverdens kønssygdomme, røvrendt af nogle thaier og at din flyvemaskine styrter i havet...

bankcock impacts indlæg bryder jeg mig bestemt heller ikke om, og jeg synes heller ikke det hører til her. jesperfrbs linkhenvisning til andre steder er klart det bedste svar, og så vil jeg ikke kommentere bankcock impact yderligere.

Derimod er synes jeg at WisawagonFaiFaa svar er nedskydning og en sviner af værste skuffe. I sin forbandelse tog han i øvrigt bl.a. Mettemus med i nedstyrtningen. Det er ikke fornuftigt.

Locturian
Undertegnede har dog ikke gjort det af nød, men fordi alkohol har sin egen overbevisende effekt, og fordi jeg er en ung mand med drifter der bliver endnu sværere at kontrollere når whiskey'en har sat sin store brune finger på min lever.

Locturian
... men du er essensen af hvad der pt er galt med Thailand - Sexturisme. Du burde holde dig langt væk fra Thailand, ...

Locturian
bkk; Jeg synes bestemt ikke det er i orden at tage til Thailand med det ene formål at bidrage til den sex-industri der desværre er her. At man falder i fælden en gang i mellem sker for selv den bedste. Mit grundlag for at komme her, være her, bo her, er overhovedet ikke fordi jeg ønsker at befinde mig, eller benytte mig af, det miljø. Jeg kan heller ikke lide flødeskumslagkager, men føler mig alligevel fristet en gang i mellem når jeg er til fødselsdag.

At du forsvarer det miljø, siger mere om dig, end det gør om mig. Jeg er langt fra dobbeltmoralsk på dette område, jeg erkender bare, at man nogen gange selv falder i de dybe sorte huller. Jeg har også stjålet slik da jeg var mindre, det betyder dog ikke at jeg synes det er rigtig eller opfordrer til det. Forstår du ?

Øhh... nej, jeg forstår ikke.

Du mener altså, at det er i orden at være kunde i den thailandske sex-industri, når bare man har drifter og er beruset. Det billede tror jeg paser på ganske mange kunder i den thailandske sexindustri.

Men alligevel synes du det er forkert - også når du selv er kunde. Man bør dømmes på sine handlinger, og det er udtalt dobbeltmoral at praktisere noget, som man samtidig mener er forkert.

Men hvis du oprigtigt talt mener at kunder i den thailandske sex-industri skal holde sig væk fra Thailand, så skulle du måske selv finde udgangen.

Og med hensyn til ung-gammel forhold, så spurgte jeg min nevø på 17. Han mener man er gammel, når er 22 årGrin.

manden
Hey Frank

Jeg er bange for at du spilder din tid, Du prøver at debatere men en der skifter mening som vinden blæser. Hvilket han forøvrigt også selv gør opmærksom på i sin sígnatur Jeg forbeholder mig retten til at ændre mine synspunkter fra indlæg til indlæg

Locturian
Ham den nye, "Wanisan", eller hvad det nu var, har en masse fornuftigt at sige, så lad for pokker være med at skyde hans input til jorden, blot fordi i er så satans gammelkloge. Andre har også lov til at komme med meninger og holdninger om Thailand (Nej, ikke af den meget groteske slags).

Du er den gammelkloge, hvis du er i tvivl så prøv at slå ordet op.
"Den groteske slags" Dette er en åben debat side hvor du ikke er dommer. Men du mener måske at kun indlæg du er enig i er velkomneCool

Locturian
Undertegnede har dog ikke gjort det af nød, men fordi alkohol har sin egen overbevisende effekt, og fordi jeg er en ung mand med drifter der bliver endnu sværere at kontrollere når whiskey'en har sat sin store brune finger på min lever.

Håber du bliver klogere men alderen, ovenstående er egentligt rigtigt nok lige bortset fra at det ikke afhænger af alderen.

Tror du virkelig selv på, at når tager en luder med hjem, så er det for hendes fornøjelses skyld hun går med dig-
hvorfor tror du at du skal betale hende.Shock

bangkok impact
jeg hedder altså bangkok impactSmile

samee
Shock
Redigeret af samee d. 30/07-2007 23:13
It’s deep how you can be so shallow

samee
Når du nu ankommer og det gælder sku alle, (jeg sætter mine penge ind på min kærestes konto det er noget lettere) så få dig en boks på hotellet hvor du kan opbevare dit pas (tag en kopi af forsiden med dit billede og ha den på dig) og deponer så dit pas i den boks SAMMEN med dine penge især hvis du skal have div. Damer / transer eller hvad du har lyst til med op på dit værelse, tag kun det med du mener du skal bruge og lad resten ligge i den boks, du kan altid hente flere – bare et lille råd med på vejen……
vh S
It’s deep how you can be so shallow

TLL
Tja, jeg tror ikke der findes en lykkelig luder, hverken i DK, Thailand, Rusland eller Øvre Volta... Og at bidrage til Thailands sexturisme er for mig bare usselt og ynkeligt og siger så meget om de mænd, der gør det! Trist...

bangkok impact
tak samee, det havde jeg også tænkt migSmile

Frank
TLL skrev:
Tja, jeg tror ikke der findes en lykkelig luder, hverken i DK, Thailand, Rusland eller Øvre Volta... Og at bidrage til Thailands sexturisme er for mig bare usselt og ynkeligt og siger så meget om de mænd, der gør det! Trist...

Tja, og jeg tror ikke der findes en lykkelig buschauffør i København... så at bidrage til den kollektive trafik i København....Trist.

Til gengæld kender jeg et par tidligere thailandske prostituerede, som har et ganske lykkeligt liv.

TLL
Frank skrev:
TLL skrev:

Tja, og jeg tror ikke der findes en lykkelig buschauffør i København... så at bidrage til den kollektive trafik i København....Trist.

Til gengæld kender jeg et par tidligere thailandske prostituerede, som har et ganske lykkeligt liv.

Og dermed blev det for plat...

Kan I hygge jer!

bangkok impact
2 thai piger i skole uniform kan godt gi mig apetit på livetSmile

TLL skrev:

nogen kan bare ikke få det ind i sit hovede, at nogle piger er glad for det erhverv, tror du da for fanden at alle de massagesteder der efterhånden findes i Danmark er fyldt med ulykelige piger ?? så er du sku for naiv. og ikke kun enlige gamle fede forkryblede mænd besøger dem, ganske almindelige, gifte, pæne mænd besøger dem også (og hvad kan det så mon være ?) lad nu det ligge.

iøvrigt kører der en blog på BT hvor en jornalist skriver sammen med en prostitueret og hun er GLAD for sit job og GLÆDER sig til hun skal på arbejde..Hun syntes som så mange andre piger mænd er dejlige....følg med i den og bliv lidt klogere. nu er klokken mange så jeg gider ikke finde linket til dig

langt hovedparten af piger der kommer til Danmark og gifter sig med en sexturist er GLADE for deres mænd

nej du dem der virkelig er ynkelige og ussle det er alle de fordomsfulde og uvidende Angry

hold kæft hvor bliver mand træt af at læse om så ensporet en tankegang

bangkok impact skrev:
2 thai piger i skole uniform kan godt gi mig apetit på livetSmile

det skriver du kun for at piske en stemning op "bangkok", lad være med det det er dette forum for godt til. en dag mangler du måske et seriøst svar og så gider ingen svare dig. fis du nu til thailand og få en god ferie og kom så tilbage og deltag mere seriøst..Wink

bangkok impact
det vil jeg love dig jeg gør lungSmile

WisawagonFaiFaa
Jeppe skrev:
så er han igen ude med riven efter de ældre , håber han kan mindes det engang når og hvis han kommer i den ende af skalaen

Til Jeppe: Locturian er aldeles ikke ude med nogen rive. Sagen er den, at de fleste sexturister i Thailand er ældre mænd, som enten er fraskilte eller som aldrig har haft, et normalt forhold til en kvinde. Derfor kan man naturligvis heller ikke diskutere sexturisme uden dette kommer på banen.

En anden ting er, at sexturismen er meget mere iøjefaldende, når man ser alle de her ældre mænd slæbe rundt på helt unge piger. Alle ved nemlig, at unge piger normalt ikke føler sig tiltrukket af ældre mand. Misforstå mig ikke, selvfølgelig er der undtagelser og det er da helt i orden. Wink

Nu vil du sikkert sige, er det bedre hvis pigerne i stedet misbruges af nogen unge mænd. Selvfølgelig er det ikke det, Thailand skal ikke være vestens skraldespand for utilpassede mænd med sygelige tendenser.

Spring til debat: