Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
pattaya
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 21:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
nogen der har et favorit sted i pattaya.? feks beer bar gogo bar,eller et rigtig godt spise sted, skal jo som sagt der ned her den 14,aug... nogen der keder et sted hvor der er mange danskere,? på forhånd tak bankcock impact hehehe we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
risbaronen |
Lagt på d. 30/07-2007 22:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
manhattan steakhouse
|
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 22:21
|
og der laver de goe bøffer:_)?
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 22:24
|
|
Begynder Antal indlæg: |
http://www.pattay.../index.htm Redigeret af d. 30/07-2007 22:25 |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 22:31
|
tak lung... men hvorfor sur smiley?
|
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 22:35
|
|
gider ikke dansk når jeg er i pattaya |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 22:53
|
skal ikke kunne sige det, da jeg ikke har været der endnu
|
|
|
risbaronen |
Lagt på d. 31/07-2007 00:21
|
lung skrev: gider ikke dansk når jeg er i pattaya hmm jeg spiser thaimad i danmark og dansk mad i thailand og smørebrødet på admiralen i soi white house kan helt klart anbefales specielt deres stjerneskud Redigeret af risbaronen d. 31/07-2007 00:21 |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/07-2007 02:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hvis du kommer her for at spise dansk og moede danskere, kan du ligesaa godt rejse til Als. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 31/07-2007 02:17
|
haha tag til als lol
|
|
|
risbaronen |
Lagt på d. 31/07-2007 02:44
|
og hvis du bare skal brokke dig kan du lige så godt lade være at skrive noget hvem sagde at jeg er der for at møde danskere ?? hvis du kigger under mit indlæg kan du se hvad jeg laver til hverdag og det er der jeg spiser en stor del af mine måltider så jeg ser ikke noget unaturligt i at spise dansk mad når jeg er i thailand når nu det er så godt og billigt der.. en fiskefilet i thailand er ikke lige som fiskefilet i danmark men det ved du jo ikke noget om for du har aldrig prøvet at spise andet end thaimad i thailand .... og nu spiser du vel også kun dansk mad når du er i dk. hvad gør du hvis du får lyst til en gang spaghetti ??? |
|
|
Lagt på d. 31/07-2007 07:33
|
|
huratho skrev: Hvis du kommer her for at spise dansk og moede danskere, kan du ligesaa godt rejse til Als. Hugo Hvor har du bare ret i dit indlæg her |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 31/07-2007 08:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Jeg spiser altid på Chr.4 når jeg er i Pattaya,fantastisk god mad 1.klasses betjening med søde og smilende piger som forstår at skabe en god stemning. Kokken er dansk og hans frikadeller er verdens berømte. Hr Olsson
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2007 08:56
|
|
Man spiser hammer godt i made in thailand, der kan man få nogle dejlige store steaks til næsten ingen penge. Så er der en masse gode thai steder i soi bukaio, kan selvfølgelig ikke huske navnene på dem men en dejlig stor pat be awan (nok stavet forkert) men for satan det guf for smagsløgne. Også i soi bukaio (også stavet forkert men kan ikke lige huske nu hvordan man staver til gaden) nong thai mener jeg den hedder, der spiser man også hammer godt til en meget billig penge. Den må de fleste kende der kommer i pat, for der er altid mange mennesker ved spisetid og de har vist åben hele natten i hvert fald til ved 5 tiden. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 31/07-2007 10:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
jamen-jamen folk spiser det de har lyst til. slut -prut |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/07-2007 11:54
|
Hej Risbaronen. Hvis det er mig, som du hentyder til, vil jeg sige, jeg mener ikke at jeg brokker mig, men derimod giver min mening til kende, det troede jeg siden var til. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 31/07-2007 11:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Selvfølgelig. Og det er godt med en rekommendation til et dansk spisested, der laver god dansk mad, for jeg vil hævde, at generelt kan thailændere slet ikke lave europæisk mad. Mine børn fik 2 gange pizza og en gang spaghetti og kødsause i Hua Hin sidste uge. Det kostede en krig, men til gengæld var det uspiseligt (tilmed var den ene pizza fra Pizza Company) De blev godt nok bravt skuffede. mvh rinpoche |
|
|
risbaronen |
Lagt på d. 31/07-2007 13:24
|
huratho skrev: Hej Risbaronen. Hvis det er mig, som du hentyder til, vil jeg sige, jeg mener ikke at jeg brokker mig, men derimod giver min mening til kende, det troede jeg siden var til. Hugo jeg har bare svært ved at se hvor jeg skrev at jeg kun kom i thailand for at møde danskere |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/07-2007 16:58
|
Jeg mener at du skrev det i indlaeg nr. 1, men maaske er jeg forkert paa den. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
skytte |
Lagt på d. 31/07-2007 17:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Mini bar i soi 7 billige øl og vil du synge en sang så er der karaoke Henrik |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |