Se indlæg
Gratis øl og mad i bangkok :)
|
|
muaythaifighter |
Lagt på d. 30/07-2007 17:06
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Hej er en 25 årig fyr der skal til ubon og træne muaythai og overnatter en nat i bk den 6/9 på unico grande sukhumvitroad og ville høre om der var en der kunne tænke sig og vise mig lidt af aften livet i bangkok.. er min første gang i th gir et par pils og noget mad vis der en der er frisk... |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 20:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
jeg skal også snart til thailand for første gang
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 21:09
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jemen må i begge 2 få en rigtig god tur |
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 30/07-2007 21:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
muaythaifighter skrev: Hej er en 25 årig fyr der skal til ubon og træne muaythai og overnatter en nat i bk den 6/9 på unico grande sukhumvitroad og ville høre om der var en der kunne tænke sig og vise mig lidt af aften livet i bangkok.. er min første gang i th gir et par pils og noget mad vis der en der er frisk... Ville da gerne give dig en svingtur i bangkoks natteliv, men er bange for at sådan en tur ville sætte din træning flere år tilbage I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 21:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
jeg takker
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
muaythaifighter |
Lagt på d. 31/07-2007 02:12
|
jsh71 kan ik rigtig finde ud af din hensigt med dit inlæg men vil lige slå fast at jeg ik snakker om sex og ludere når jeg siger aften livet ville bare godt se lidt af bk og få et par pils og en middag da jeg ik føler for og gøre det aflene i et land og storby jeg ik kender... emmoride lyder vildt men er klar på og gi den lidt gas pm vis du mener det.. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/07-2007 02:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Jeg kan godt give dig en god aften i Bangkok, uden luder, men hvem betaler min flybillet. Jeg bor i Chiang Mai. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 31/07-2007 10:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
hvorfor ikke få en thai pige fra bangkok til at vise dig byen, så kan du også få noget fi..e, eller du er måske bøsse, undskyld kunne ikke lade være. |
|
|
Lagt på d. 31/07-2007 11:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
muaythaifighter skrev: jsh71 kan ik rigtig finde ud af din hensigt med dit inlæg men vil lige slå fast at jeg ik snakker om sex og ludere når jeg siger aften livet ville bare godt se lidt af bk og få et par pils og en middag da jeg ik føler for og gøre det aflene i et land og storby jeg ik kender... emmoride lyder vildt men er klar på og gi den lidt gas pm vis du mener det.. Jamen det eneste jeg ville var bare at sige god tur, men ok hvis du ikke forstod det så trækker jeg det da bare tilbage og nøjes med at ønske bangkok god tur. |
|
|
muaythaifighter |
Lagt på d. 01/08-2007 15:04
|
bøsse! nej dog ik er bare ik til betalings kvinder |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 02/08-2007 02:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Jamen rigtig god tur!! Du vælger selv om du vil være alene i BKK, der er masser af søde piger der gerne viser dig rundt, for en god middag og et par drinks( + bar fine). Du finder en god lille bar, og snakker med pigerne om hvad du vil, og hvad dine inttentioner er, så vil en af dem med glæde tage dig med på resturant, og få en dejlig og hyggelig aften Sådan oplevede jeg selv min første alene tur til BKK, og der var ingen sex, bare for god orden skyld Var forøvrigt kun 18 år Ville forøvrigt gerne selv vise dig lidt af BKK, men er desværre der ikke på det tidspunkt Redigeret af jesperfrb d. 02/08-2007 02:02 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Spring til debat: |