Se indlæg
flyver til bangcock 14aug
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 04:42
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hykleriske indremissionske moralister giver mig sq altid kvalme |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/07-2007 04:51
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
bangkok impact skrev: haha ynkelige satan.... du ser kun på det på den måde fordi du ved din kone var luder på en gogobar før hun kom til dk.... Jeg går lige ind her og henviser de forskellige til Reglementet her på DTW. Specielt §11 i reglementet: §11 - Ingen personangreb. Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren. http://www.dansk-...regler.php En Admin bad Jer allerede i indlæg 22 her i tråden om at undlade at blive personlige. Dette bedes I følge, især når det er så følsomt et emne. Tak. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 29/07-2007 05:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Kim Jeg troede dette forum var til for at vi kunne give vores meninger tilkende og for for at knokle personer ned. Har du ikke saa meget "POWER" at du kan slette det som bliver for personligt. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Khun Tee |
Lagt på d. 29/07-2007 07:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
Ja så må jeg da desverre give SIgne fra ekstrabladet ret da i nu selv bekræfter at det er sådan det er, det er da utroligt at i tager sådan på vej når ekstrabladet lægger sandhederne frem på avisen.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
Frank |
Lagt på d. 29/07-2007 11:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
WisawagonFaiFaa skrev: Af dine indlæg fremgår det, at du aldrig har været i Thailand, så hvad ved du egentlig om Thailand, asiatisk kultur og hvad disse kvinder synes? Asiatiske kvinder, og specielt de thailandske, er meget blufærdige, og alene det at holde i hånd eller kysse offentligt, er for mange af dem meget grænseoverskridende. De kvinder du omtaler prostituerer sig ikke af lyst men af nød og det er det, folk som dig udnytter. Af dine indlæg kan man læse, at du søger sex med så mange kvinder som muligt,... Og du er åbenbart ekspert. Tak for lektionen professor i thai. Hvor jeg dog hader den selvretfærdige diskusion om, hvem der kender mest til Thailand, Thailandsk kultur og lignende. WisawagonFaiFaa skrev: Jeg mødte min kone i Danmark, og tager kun til Thailand for at besøge min familie og fordi jeg holder af thailandsk kultur og traditioner. Amen. Glorien skinner i øjnene. Jeg bliver nødt til at tage solbriller på. Sådan. Vor herre bevares. WisawagonFaiFaa skrev: Skal man prøvekøre hende først og hvis hun er god i sengen, så kan hun blive ens kone ??? Hallo, hvad er det for et menneskesyn ??? Ja der er jo nogen steder, hvor man sover med hænderne over dynen indtil man er gift. Og bagefter får man fire put - et for hvert barn - og så er festen forbi. I Danmark lever de fleste i synd, hvor de prøverkører flere inden de bliver gift. Uha-da-da. WisawagonFaiFaa skrev: Nu mangler du bare at ændre b'et til stort B (bangkok = Bangkok). Nåh, man er også professor i dansk.Tak for endnu en lektion. Amen. |
|
|
Good for Falang |
Lagt på d. 29/07-2007 12:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 218 |
Hej bangkok impact. Velkommen til DTW moralske skod forum, hvor det næsten er umuligt at få et fornuftigt svar-råd. Her er så mit ufornuftige svar-råd, hvis du kun rejser til Thailand for øl, [UPASSENDE ORD] og hornmusik ville jeg smutte direkte til Pattaya, hvor priserne er lavere og udbudet er 10x så stort. på beach road koster en strandvasker 300-500 Bt.alt efter alder og tilstand, her finder man også de største tragiske skæbner , i øl barnen hvor de fleste piger er, koster pigerne 1000 Bt.+ 200-300 Bt. til baren, i gogo barnen koster pigerne 1500-2000 Bt.+ 500 Bt. til baren. Længe leve sex turistmen, for uden den ville Thailand ikke have haft den sammen økonomiske fremgang som Thailand har i dag, party turisterne (sex turisterne) er dem som bruger flest penge, når de holder ferie i Thailand, i min omgangskreds koster et måneds ferie i Thailand 30-50 kilo. Og glem nu ikke før i får jeres sure opstød, 80% af de Thailandske glædes piger betjener kun Thailandske mænd, i næsten hvilken som helst lille flække i Thailand kan man finde et horehus. Forsat god Søndag. Good for Falang |
|
|
John |
Lagt på d. 29/07-2007 14:10
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Good for Falang skrev: Velkommen til DTW moralske skod forum, hvor det næsten er umuligt at få et fornuftigt svar-råd. Good for Falang Når det er din holdning, så siger vi da pænt farvel Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 29/07-2007 15:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
jeg synes WisawagonFaiFaa skulle tag sig lidt sammen istedet for at ønske død over mig... det er ham der er synderen, jeg svare kun på hans inlæg.. og hvis han går lige i knoglen på mig er det svært at ignorere... vh b imp
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
Mettemus |
Lagt på d. 29/07-2007 16:16
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Det er ærgerligt, at jeg også skal flyve til Bangkok den 14. august - jeg ved, at jeg vil sidde i flyveren og væmmes ved alle enlige mænd og mistænke dem for at være dig! Ad - siger jeg bare! Men det kan selvfølgelig være svært at tilfredstille en dansk kvinde - så er det nok nemmere med en stakkels Thai-kvinde, der er afhængig af dine penge! |
|
|
Khun Tee |
Lagt på d. 29/07-2007 17:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
godt sagt METTEMUS. Jeg håber da heller ikke jeg skal med samme fly som ham, jeg ville da nødig have at nogen skulle tro det var mig. Det med pengene har du ret i for når der ikke er flere stryger de, hvem ved måske han træder de forkerte over tærene der nede og kommer til skade. John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 29/07-2007 17:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Hej Mettemus Nu er der jo 2 fly til Thailand den 14 aug, både SAS og Thai, og der er sikker mange enlige mænd, bla mig, håber jeg, men lad nu være med at dømme os alle Og rigtig god ferie til dig og kæresten, håber på godt vejr for jer Redigeret af jesperfrb d. 29/07-2007 17:52 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Mettemus |
Lagt på d. 29/07-2007 17:55
|
Det er altid ærgerligt, at nogle folk udnytter, at folk er fattige og derfor er nødt til at gøre ting, som på ingen måde er værdigt. Jeg håber bare, at fyre som "Bangcock" er klar over, at pigerne ikke nyder ham på nogen måde - det er ren og skær overlevelse. |
|
|
Mettemus |
Lagt på d. 29/07-2007 18:00
|
Hej Jesper, Det skal jeg lade være med - eller forsøge :-) Jeg håber, at gutten skal med SAS så. Da jeg fløj med Thai Airways i Maj (Til Vietnam) var der ubehageligt mange enlige mænd. Jeg tænker mit - det er svært at lade være, man hører jo så meget. :-) Jeg ved godt, at der ligeså godt kan opstå kærlighed imellem en dansk mand og en thai-kvinde - som imellem alle andre - men vi ved vist også alle, at mange thai-kvinder gifter sig med Vestlige mænd med håbet om en bedre fremtid (det er jo i og for sig også fint nok). ...men mænd som gutten her er i høj grad med til at give fordomme om den slags relationer. Ærgerligt. |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 29/07-2007 20:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
jeg skal med thai jeg har bahamas ¨på. så kommer da over og drikker en øl med dig og snakker om vind og vejr hehe
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
Mettemus |
Lagt på d. 29/07-2007 20:11
|
Lækkert. |
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 20:14
|
|
Mettemus skrev: Det er ærgerligt, at jeg også skal flyve til Bangkok den 14. august - jeg ved, at jeg vil sidde i flyveren og væmmes ved alle enlige mænd og mistænke dem for at være dig! Ad - siger jeg bare! Men det kan selvfølgelig være svært at tilfredstille en dansk kvinde - så er det nok nemmere med en stakkels Thai-kvinde, der er afhængig af dine penge! HEHE Det er sjovt at se en kvinde syn på det Mettemus Hvad er forskellen på at mænd køber piger i thailand Og så de kvinder som køber mænd i tyrkiet,italien,spanien,frankrig Det fatter jeg ikke,når det er mænd som gør det er det forkert,men når kvinder gør det så,bliver der sgutte klaget over det Og ja så er der jo også kvinder som køber mænd i thailand,men det er selvfølgelig iorden ikke, bamsen Redigeret af d. 29/07-2007 20:24 |
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 20:17
|
|
Mettemus de fleste på denne her side er enlige mænd, eller ville med stor sansynlighed værre det hvis de ikke havde en kone fra thailand, men det er du vel klar over |
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 20:18
|
|
ja ja. den evindelige historie om de udnyttede Thaipiger, utallige gange har jeg set hvor udnyttelsen går den anden vej, så bliver vi (farangerne) kaldt sponsorer, nogle har både tre og fire sponsorer som sender penge .. hvem udnytter så hvem ?? når folk siger det er så synd for pigen med den gamle mand så plejer jeg at sige at det er meget mere synd for manden.. ta lige og klap hesten lidt |
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 20:24
|
|
hej Bamse husk kvinders sex liv har altid været smukt og rigtigt hvorimod mænd`s sexliv altid er noget svineri |
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 20:29
|
|
lung skrev: hej Bamse husk kvinders sex liv har altid været smukt og rigtigt hvorimod mænd`s sexliv altid er noget svineri Ups. ja det glemte jeg lige..sorry bamsen |
|
Spring til debat: |