Se indlæg
 Udskriv debat
flyver til bangcock 14aug
prasat
100% enig med samee.

prasat

John
Vær gerne uenige men lad være med at blive personlige.

admin.

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
huratho
Jeg troede at vi skulle vaere fornuftige paa denne side og ikke personlig. Sig mig lige hvormange ene maend kommer ikke her til Thailand for een ting.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Davs
Ja mon ikke de fleste har været på grisestien Grin
den/de første gange hvor de tog ud til thailand
bamsen

Khun Tee
Det kan da godt være at de fleste har været på grisestien som du siger, men der dog lang vej derfra og til den attitude som pågældende giver udtryk for. For mig lyder det meget pervers og beregnende, den udlægning af kvindehandel han forsøger at få vejledning til er efter min smag under al kritik.
Hans egen beskrivelse af sin adfærd/ønsker minder utrolig meget om en med (dyssocial personlighedssgtruktur), jeg ved vi ikke må være personlig men det må dog være lovligt at give sin mening til kende når der averteres på denne måde.
John Jensen.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

jeg har lidt svært ved at se hvad folk bliver så fornærmet over her, det er ikke legoland vi snakker om, det er ikke alle enlige mænd som tager til thailand for at spille golf og ride på elefanter..

jeg boede nede i jomtien i et år, med konen og vores barn, og jeg havde ikke brug for at gå på gogo bar, men jeg havde da og har heller ikke nu, noget imod folk som køber sig til sex, hvilke man jo helt lovligt kan gøre her i dk.
manden her har et job stort set ingen danske piger gider at leve med, mon ikke også han samler piger op på sine ture igennem europa, og hvad så.

uden at jeg skal gøre mig alt for meget uvenner med brugerne her på siden så er der nok en hel del af jer som har giftet sig med tidligere ludere.

samee
Khun Tee, Der er en kæmpe forskel på at sige sin mening og ønske alverdens ødelæggelser måtte ramme et andet menneske. Uanset hvordan han har tænkt sig at spendere sin ferie og om han skulle være syg eller ej tror jeg ikke at nogen herinde skal udtale sig om, jeg kender ikke manden men det pisser mig helt af at der er personer som udgiver sig for at være søde og hjælpsomme men tilsyneladende mener de kan svine et andet menneske til på den måde fordi han er ærlig vedr. hvad han vil med sin ferie, igen hvad rager det os lad dog være med at gi ham et svar, og igen hvis hans indlæg virker så frastødende så klik dog videre. Jeg er skide ligeglad med om han er et nyt eller gammelt medlem eller om han har opgivet noget ID disse ondsindede angreb skal bare stoppes.
It’s deep how you can be so shallow

huratho
Helt enig, Samee, hvad man bruger ferien til kan jo vaere os ligegyldigt. Jeg har en del bekente som ogsaa har vaeret i Thailand og jeg ved da godt hvad de har lavet, men det er da deres problem.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

thai lover
Hykleriet har ingen grænser.
Som tommelfinger regel er der 2 måder at møde thai kvinder på :
1. I en bar i f.eks Pattaya
2. Nogle bekendte eller oftere bekendtes koner kender en meget sød pige der gerne ville lærer en falang at kende.
Dem med nosser tager selv til Pattaya og prøver lykken.

Dig der startede indlægget, hvis du leder efter noget mere eller mindre fast, saa glem go-go barene(2000 - 3000 B for en short timer), men prøv lykken i beer-barene, 1000 Baht pr dag plejer at gøre lykke. Hvis hun tager hjem om morgenen sidder hun næste aften og venter på dig. Hvis du kommer før bliver der meget hurtigt ringet efter hende.

Er i samme branche som dig, dog nationalt, og nu fungerer mit familie liv perfekt, efter at jeg er blevet familie sammenført med min thaikone, som jeg har mødt i en bar i Pattaya.

bangkok impact
folk er godt nok latterlige at hører på... 90% af alle mænd tager til thailand for pigernes skyld. de er bare blevet hellige:-/ pga lillemor læser med hehe... til thai lover' ja det var også så noget jeg havde forstillet mig, flere dage i træk... jeg må indrømme kan ikke se noget forkert i det. jeg har været sammen med mange piger fra italien spanien brazil.... og de har ikke gjort det af tvang... og har også tænkt mig at få hende til dk når jeg finder hende
we all took to thailand for sailing in a little kano

det er da utroligt så hellige i er blevet herinde i har vel alle engang rejst til Thailand første gang med forventning om at møde en sød pige

jeg vil nu også fravælge go go barene hvis det var et mere seriøst forhold man var ude efter

et godt råd fra mig er altid at spørge hvad tingene koster så det er på det rene og så bruge sit hovede og opføre sig ordenligt så kommer man som regel helskindet igennem og får en god ferie og måske en kommende kone

god tur

WisawagonFaiFaa
bankcock impact skrev:
tag lige at relax. du lyder som om jeg mishandler dem jo. de har jo også selv lyst til at komme lidt væk der fra hvor de er.. og jeg vil da være søde ved dem og sørger for de har det godtCool og det da dig der må rådne op fordi du må ha et kedeligt liv. Shock

Til din oplysning, så er jeg lykkelig gift og misunder dig på igen måde, tværtimod.

Af dine indlæg fremgår det, at du aldrig har været i Thailand, så hvad ved du egentlig om Thailand, asiatisk kultur og hvad disse kvinder synes? Asiatiske kvinder, og specielt de thailandske, er meget blufærdige, og alene det at holde i hånd eller kysse offentligt, er for mange af dem meget grænseoverskridende.

De kvinder du omtaler prostituerer sig ikke af lyst men af nød og det er det, folk som dig udnytter. Af dine indlæg kan man læse, at du søger sex med så mange kvinder som muligt, fra så mange forskellige lande som muligt og til én så billig penge som muligt. Så tror du til og med, at du kan komme her og diskutere dine bedrifter med os andre, som om det var en helt normal adfærd.

Du har tydeligvis ikke respekt for kvinder og for andre mennesker, i det hele taget. Derfor kan du heller ikke forvente, at andre skal respektere dig!

Jeg kan kun råde dig til, at holde dig langt væk fra Thailand og i stedet få dig et normalt liv. Ifølge thailandsk politik, er folk som dig uønsket i Thailand og det du påtænker er tilmed ulovligt! Angry

WisawagonFaiFaa
huratho skrev:
Jeg troede at vi skulle vaere fornuftige paa denne side og ikke personlig. Sig mig lige hvormange ene maend kommer ikke her til Thailand for een ting.
Hugo

bamsen skrev:
Davs
Ja mon ikke de fleste har været på grisestien Grin
den/de første gange hvor de tog ud til thailand
bamsen

Jeg mødte min kone i Danmark, og tager kun til Thailand for at besøge min familie og fordi jeg holder af thailandsk kultur og traditioner. Det kunne aldrig falde mig ind at tage til et andet land, i den anden ende af verden, for at udnytte nogle fattige mennesker.

WisawagonFaiFaa
Til Khun Tee:

Folk bestemmer selvfølge selv hvordan de vil spendere deres ferie og det er også godt at man er ærlig, men derfor har man altså stadig ikke lov til at ødelægge og udnytte andre mennesker. Det er sgu ikke i orden at have sex med flere hundrede kvinder, udsætte dem for HIV og nedbryde dem psykisk.

Prostitution er ulovligt i Thailand, men der er åbenbart flere, der alligevel synes, at vi skal opfordre til sådan noget herinde? ShockShockShock

WisawagonFaiFaa
Til lung:

Spørge om hvad tingene koster!

Skal man prøvekøre hende først og hvis hun er god i sengen, så kan hun blive ens kone ???

Hallo, hvad er det for et menneskesyn ??? Shock

Hvis man vil have en sød kone, så må man lære at respektere kvinder og gøre noget mere ud af sig selv. Man kan ikke bare købe sig til en kvinde, som skal affinde sig med alle ens dårligdomme.

WisawagonFaiFaa skrev:
Til lung:

Spørge om hvad tingene koster!

Skal man prøvekøre hende først og hvis hun er god i sengen, så kan hun blive ens kone ???

NETOP..

og ikke kun her skal man spørge det skal man alle steder

bangkok impact
haha ynkelige satan.... du ser kun på det på den måde fordi du ved din kone var luder på en gogobar før hun kom til dk....
we all took to thailand for sailing in a little kano

WisawagonFaiFaa
bangkok impact skrev:
haha ynkelige satan.... du ser kun på det på den måde fordi du ved din kone var luder på en gogobar før hun kom til dk....

Det pladder gider jeg ikke kommentere. Angry

Kan i øvrigt se du har ændret dit profilnavn fra bangcock til bangkok, måske fordi du ikke vil have at folk skal se hvor langt ude du er. Nu mangler du bare at ændre b'et til stort B (bangkok = Bangkok).

jesperfrb
Wisawagon.......

Ja, du er rigtige ud med riven, moralens vogterWinkWinkWinkWink

Jeg mener ikke at vi på nogen måde skal opfordre til prostitution her på siden, men mener da heller ikke vi skal benægte at det er det mange thaipiger lever afShockShock
Og den med at de er tvunget ud i det passer på få, men så langt fra alle, men det er der skrevet masser af tråde om her på DTW, så jeg gider ikke lige komme med det hele igen: søg i forummetGrinGrin

Og til Bangkok impact: Dette er måske ikke det bedste forum, og komme med så ærlige spørgsmål/kommentar, der findes masser af foraer på nettet hvor du finder ligesindet:

http://www.pattay...

http://www.barlad...
//

http://www.pattay...

http://www.pattay...girls.com/

jeg syntes også at indlægget er meget lige på og hårdt, men manden er lige tilmeldt, og kender ikke siden!!!WinkWinkWink

Men jeg er ikke i tvivl om at han har ligesindet her på sidenWinkWinkWink
men god fornøjelse med linkeneCoolCool
Redigeret af jesperfrb d. 29/07-2007 01:45
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jesperfrb
Vil bare lige sige at alle linkene er fundet ved at søge på barpige eller Pattaya, her på sidenGrinGrinGrin

Moral er godt........................... Så siger vi ikke mereWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: