Se indlæg
flyver til bangcock 14aug
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 28/07-2007 00:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
hej alle... jeg flyver til bangcock her den 14aug. i en md, jeg rejser alene, har aldrig været i thailand før. planen er at finde et billigt hotel, og finde et par søde piger på en gogo bar, jeg kan tag med over på mit hotel hvis dette ikke er for dyrt, jeg kører til pattaya efter et kort ophold i bangcock... nu vil jeg hører jer gavede thaikendere. vil det være sikkert at rejse til pattaya alene. og hvad koster pigerne ca for et dogn når de skal være væk fra clubben... på forhånd tak... martin |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 28/07-2007 00:36
|
kunne være fedt hvis der var andre der skulle der ned samtidig med mig |
|
|
Lagt på d. 28/07-2007 00:40
|
|
Begynder Antal indlæg: |
du går lige til sagen her, det er meget sikkert at tage ned til pattaya, om det er godt for dit helbred vil jeg ikke udtale mig om, den billiste aids luder kan du samle op nede på fortovet, ned mod vandet på beach road. du kan sikkert finde en til 500 baht der, måske enda billigere, god tur |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 28/07-2007 00:45
|
ahh jeg ville helst ikke finde en aids luder hehe.. men har surfet lidt, og udvalget af gogo bars er jo enormt, der står bare ikke priser på pigerne:-/ men jeg håber som du siger det er meget sikkert at tag der ned |
|
|
Lagt på d. 28/07-2007 00:55
|
|
Begynder Antal indlæg: |
der bor massere af tursiter fast i pattaya, jeg boede på et tidspunkt et 1 år dernede, en af de mest normale ulykker dernede er motorcykelulykker. hvad pigerne koster aner jeg ikke, du må jo forhandle lidt, sexhandlen er jo ikke lovlig så der er ingen prisskilte, det er dog lovligt at betale baren for at købe pigen fri, og hvad pigen skal havde er jo en sag imellem dig og hende, |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 28/07-2007 01:04
|
ja du ret, der skal bare forhandles lidt.... må indrømme har total sommerfugle i maven, har kun været i europa. rejst meget alene, da jeg er langturs chauffør.. men ser extrem meget frem til den tur her, må indrømme det er pæn grænseoverskridende,, |
|
|
WisawagonFaiFaa |
Lagt på d. 28/07-2007 01:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
Til bankcock impact: Jeg håber virkelig du må rådne op i et thailandsk fængsel, blive smittet med alverdens kønssygdomme, røvrendt af nogle thaier og at din flyvemaskine styrter i havet. Det du har gang i er simpelthen for lavt og uciviliseret Du skal ikke forvente nogen respekt eller sympati fra min side Til alle jer andre: Jeg kan ikke forstå de af jer der gider rådgive en sexturist !!! Os der har en thailandsk ægtefælde, skal leve med alle fordommene pga. folk som ham her |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 28/07-2007 02:14
|
tag lige at relax. du lyder som om jeg mishandler dem jo. de har jo også selv lyst til at komme lidt væk der fra hvor de er.. og jeg vil da være søde ved dem og sørger for de har det godt og det da dig der må rådne op fordi du må ha et kedeligt liv.
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 28/07-2007 02:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Pas nu paa, at det ogsaa er en pige du faar med. I Pattaya er der rigtig mange "ladyboy" he-he-he. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 28/07-2007 02:24
|
adamsæblet hjerner de vel ikk???
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 28/07-2007 02:47
|
Nej, det har du ret i, men pas alligevel paa. Jeg har en kammerat i DK, han fandt foerst ud af at det var en han, han havde taget med paa sit vaerelse. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
noidam |
Lagt på d. 28/07-2007 03:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
er det en han"cock" eller en hun"cock" du vil i lag med siden du vil til bancock, for navnet findes ikke i googles rejsebeskrivelser. håber ikke at du har bestilt billet over nettet. ( bancock) |
|
|
noidam |
Lagt på d. 28/07-2007 03:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
p.s. må r.... være for lille og p..... være for stor. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 28/07-2007 06:56
|
Jeg ved godt det ikke er dette tema, men jeg kan fandeme ikke lade vae. I Skive, som jeg kommer fra, har vi et bryggeri, som hedder Hancock og inderhaveren havde besoeg at TV midt-vest og blev spurgt, hvorfor bryggeriet hed Hancock, hvortil direktoaren svarede" har i nogensinde set en huncock. Undskyld blot en indskydelse. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Khun Tee |
Lagt på d. 28/07-2007 07:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
en rigtig klam tråd, den brude lukkes da den ikke har et seriøst formål her inde i forummet.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 28/07-2007 08:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
bankcock impact skrev: hej alle... jeg flyver til bangcock her den 14aug. i en md, jeg rejser alene, har aldrig været i thailand før. planen er at finde et billigt hotel, og finde et par søde piger på en gogo bar, jeg kan tag med over på mit hotel hvis dette ikke er for dyrt, jeg... Jeg skal passe meget på med mine ukvemsord lige nu for ikke at støde det generelle publikum, men du er essensen af hvad der pt er galt med Thailand - Sexturisme. Du burde holde dig langt væk fra Thailand, og ja, nu hvor du er "begynder" i Thailand krydser jeg også fingre for at du får en smittet "pige" med hjem. Luk tråden og smid [UPASSENDE ORD]en der ikke engang kan stave til Bangkok ud! Sexturister skal vi ikke samle på, på et seriøst fora - Og alle der der giver ham råd, hvad fanden tænker i på? I burde heller ikke sidde på dette forum... |
|
|
helosan |
Lagt på d. 28/07-2007 09:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Locturian hvor har du dog ret. Sådan en fyr burde slettes og nægtes adgang. Han har ikke opgivet noget som helst ID, blot et fiktivt Synonym der kan dække over hvad som heslt. F.eks. en journalist der vil lokke os i fælden til at skrive og besvare så stupide spørgsmål. At så vedkommende oven i købet ikke kan stave gør ikke sagen bedre, men det kan jo være tilstræbt for at forvirre. Så lad ham, hvis han virkelig er sandruelig, få så mange problemer i "bankcock" (jeg tror han har tænkt på at få en mørbanket cock, det er derfor han staver sådan) at han vil fortryde resten af sit liv. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 28/07-2007 09:39
|
Lad ham slippe med en advarsel ( gult kort ) Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 28/07-2007 10:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Næh - han burde være banned på dette forum og kylet ad h....til
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
samee |
Lagt på d. 28/07-2007 10:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Lad mig starte med at understrege at jeg ikke deler bankcock impact interesse på nogen måde og har valgt ikke at give ham noget svar. Og så vil jeg bare sige at jeg tror nok lige der er et par stykker her som skal slappe lidt af hvad fejler I hvad bilder i jer entlig ind sidde og skrive at i ønsker at manden på det nærmeste skal dø - FØJ og fordi bkk har valgt at svare ham så burde han smides ad helvede til – KÆFT i er sku for dumme nogen gange. Dem som på så klam vis ønsker død og ødelæggelse for andre det er sku dem som burde blive smidt ud herfra. It’s deep how you can be so shallow |
|
Spring til debat: |