Se indlæg
forældremyndighed
|
|
ORLA |
Lagt på d. 13/07-2007 08:54
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Kare venner er der nogen her der kan hjalpe mig,min kareste gennem 6 ar er lige gaet fra mig,. vi har en datter pa 5 ar, som jeg gerne vil have foraldremyndigheden over. hvad skal jeg gore, er der en her, der har en adresse pa en sagfører i Thailand som jeg kan bruge. og hvor store er changen for at vinde Haber der er en der kan hjalpe mig |
|
|
Lagt på d. 13/07-2007 09:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Du skriver ikke om at I var gift! Men børn som er kommet til verden udenfor et ægteskab i thailand, tilhøre moderen. dsd |
|
|
Lagt på d. 13/07-2007 09:23
|
|
Begynder Antal indlæg: |
TRI LAW CONSULTANTS LAW OFFICE 54 B.B.Building, 11th flr., Sukhumvit 21 road , Bangkok ,Bangkok , THAILAND ,10110 Phone No.: (66)02-6641499 , (66)02-6641499 , Fax: (66)2-6641498 , EMail: [mail][/mail] Website: http://www.trilaw...ltants.com |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 13/07-2007 10:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 194 |
Bare husk, at i Thailand, selvom man som mor juridisk har forældremyndigheden over børn født uden for ægteskab, så har faderen traditionelt hånd- og halsret!!!!!! Er faderen af besværgelig karakter kan det blive problematisk.... Tradition VS. Lov og håndhævelse.
Chance favours the prepared mind
|
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 13/07-2007 10:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
MortenDue skrev: Bare husk, at i Thailand, selvom man som mor juridisk har forældremyndigheden over børn født uden for ægteskab, så har faderen traditionelt hånd- og halsret!!!!!! Er faderen af besværgelig karakter kan det blive problematisk.... Tradition VS. Lov og håndhævelse. Nu tror jeg ikke Orla selv mener han er besværlig, men det er vel også spørgsmålet om hvor i opholder jer i Danmark eller Thailand, men da du spørger efter en Thai sagfører er i sikkert i Thailand og er dit barn både Dansk og Thai statsborger ? mon så ikke ambassaden kan henvise til en god advokat. |
|
Spring til debat: |