Se indlæg
Aldersforskel!
|
|
surin |
Lagt på d. 02/10-2004 21:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
alderen betyder ikke så meget hvis du er 70 og har fuld knad på så kan en på 25 jo godt gå godt men hvis du sidder og mimre i en krog så glem hende på 25 år |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 03/10-2004 12:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Hej Surin, Næe jeg sidder nu ikke og mimre nogen steder, langt fra! Tænkte nu mere på thaipigers præferncer. Har før i anden henseende talt med piger midt i tyverne der helst ville have en lidt ældre fyr da han så var lidt mere "stabil". Andre vil jo nok hellere have en jævnaldrene. Betyder aldersforskellen ikke så meget i Thailand? /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
Pescator |
Lagt på d. 04/10-2004 10:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
[quote]falang yao skrev: Hej med jer, Efter at have fuldt denne debat kan jeg bedre forstå min go' ven der en gang sagde til mig: << You can take a Lady out of a bar But you can't take a bar out of a lady>> Så sandt! så sandt! Pudsigt, jeg har hørt noget tilsvarende, blot med modsat fortegn. You can take the punter out of the bar but you cannot take the bar out of the punter. Forstået på den måde at mange "handsum man" ligeledes har et lidt problematisk forhold ved at lægge fordum tiders indiskressioner af sig, selvom de er blevet gift/i forhold whatever. Saaaame same. mvh Michael |
|
|
surin |
Lagt på d. 04/10-2004 14:36
|
ja det er en god test af et kærlighedsforhold om man kan forblive tro under en singeltur til pattaya men spørgsmålet er vel bare om man kan komme hjem uden at få en vis del skåret af |
|
|
surin |
Lagt på d. 04/10-2004 14:38
|
eller som min kone siger jeg må da gerne tage alene til pattaya hvis bare jeg efter lader tissetøjet i hendes varetægt |
|
|
jager |
Lagt på d. 04/10-2004 23:55
|
min ex sagde jeg gerne måtte, men det skulle være en ny vær gang ellers fik man føelser for hende og så var det ikke sex mere, men det var da kun til hun fandt ud af det så var det ægteskab røget jager |
|
|
Lagt på d. 05/10-2004 04:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser JA så er jeg den eneste som bliver sendt til thailand alene min kone siger til mig,jeg arbejder så hårdt så tag dog en tur til thailand,nu har jeg været af sted 2 gange alene og hygget mig Den første gang gik jeg fra hotellet over til en hyggelig bar og sad,og 10 minutter efter ringede min mobilos,og konen sagde hejsa er det en god bar du sidder i . der arbejdede en fra samme landsby Og sidste gang jeg var der ude ringede hun igen og sagde hun vidste hvor jeg var, en der solgte frugt fra en lille vogn,ja han vidste godt hvem jeg var,han kom også fra den landsby feriebamsen |
|
|
surin |
Lagt på d. 05/10-2004 07:02
|
ja alle pigerne kender hinanden i pattaya så hvis du skal på gris så skal du være ualmindelig lusket for ikke at blive opdaget |
|
|
Pescator |
Lagt på d. 05/10-2004 12:32
|
bamsefarr skrev: Davser JA så er jeg den eneste som bliver sendt til thailand alene min kone siger til mig,jeg arbejder så hårdt så tag dog en tur til thailand,nu har jeg været af sted 2 gange alene og hygget mig Den første gang gik jeg fra hotellet over til en hyggelig bar og sad,og 10 minutter efter ringede min mobilos,og konen sagde hejsa er det en god bar du sidder i . der arbejdede en fra samme landsby Og sidste gang jeg var der ude ringede hun igen og sagde hun vidste hvor jeg var, en der solgte frugt fra en lille vogn,ja han vidste godt hvem jeg var,han kom også fra den landsby feriebamsen Ja, de har et fantastisk netværk må man sige. Men det samme har mange af mine venner der er hyppige gæster i Thailand. Og i sikkert også. Hvis de vil have checke nogen ud, så sender de bare en af vennerne forbi med et forstørrelsesglas, der er altid nogen dernede. Jeg rejser ikke til Thailand alene mere, har altid enten børnene med eller os allesammen. Det foretrækker jeg faktisk også. Eneste problem er at konen ikke er så vild med at jeg trækker hende med rundt over hele landet for at se mest muligt på kortest mulig tid. Hun kan bedre lide at Sabaai Sabaai. Jeg ville godt lige sige et par ord omkring barpige/kunde forholdet, som jeg ser det. Barpiger eller rettere mange barpiger sælger ikke sex som sådan, de sælger i mangel af bedre udtryk på dansk vil jeg tillade mig at bruge det engelske der er meget udbredt: Girlfriend Experience. Mange bar crawlere leder i min erfaring heller ikke specifikt efter sex, men et pseudo kæresteforhold. Hermed er der skabt grundlag for at vor glade dansker i Pattaya også efter at have vendt tilbage til frikadellegryderne i dk, fortsat har kontakt med hende og ønsker at supportere hende i en vis udstrækning. At hun så kan have flere sponsorer samtidig, well, hun opretholder jo kun den illusion som de hver især har betalt hende for at skabe ved hjælp af de frie markedskræfter. Da vi boede i Phuket i en billig lejlighed var stort set samtlige vore naboer ansat i "underholdningsindustrien." Jeg har tit og ofte oversat breve for dem og erindrer ikke ublu fordringer eller eklatante løgne, udover dem man kunne forvente: I lubb you too mutt Med et citat fra en gammel Donna Summer sang: You get what you want I get what I neeeeeed mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
dkjohnt |
Lagt på d. 05/10-2004 18:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 273 |
Surin... på grissebasse jagt det lille hus på prærien....har du været der???? Winchester Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
surin |
Lagt på d. 05/10-2004 18:46
|
ikke officelt og kontoret kender jeg heller ikke jeg er den rene uskyld |
|
|
Lagt på d. 05/10-2004 18:53
|
|
Davser Ja jeg tror at winchester er lukket, ham bill der ejede kom vist i politiets søgelys, jeg har aldrig været der,men på kontoret har jeg været sammen med mainert,men det var dælme kedeligt det er ikke noget for mig,pigerne er dødkedelige ikke til sjov og jokes,og jeg ville aldrig købe en pige,det er imod mine principper især det med at betale barfine feriebamsen |
|
|
surin |
Lagt på d. 05/10-2004 19:06
|
ja jeg vil heller ikke købe en pige dem jeg har mødt fulgt efter fordi de var forelskede og de penge de fik næste dage var bare lidt hjælp jeg behøvede slet ikke at betale |
|
|
Pescator |
Lagt på d. 06/10-2004 09:06
|
Jep, man betaler dem ikke for at gå med een. Man betaler dem for at skride den næste morgen Kontoret? Er det Office Bar på Suk. Soi 33 i henviser til? Jeg synes det er et kanonsted, selvom hele denne soi er temmelig dyr. Men office bar sælger velskænket fadøl til 50 baht, så det holder jeg mig til. Der holder mange expats til her og de er hyggelige at få en snak med. Kan huske første gang jeg var der, havde de lige fået en ny ejer en australier. Taak for nogle piger der var der, og de var rigtigt dressed up i aftenkjoler/kontoruniformer med mere. Lige noget for en gang uniform fetichisme mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2004 13:56
|
|
Davser michael Nej det er i pattaya jeg tror at det er i soi2--3 og det er en lille snusket bar,det bliver kaldt kontoret for at thaipigerne ikke skal vide hvor manden går hen der er også Skydebanen lille hus på prærien vaskeriet skuret.......det er hvor junkie luderene går,der er sgu folk som hellere vil på dem fordi de kun koster 100-200 bath så forstå dem kan jeg ikke bamsen |
|
|
surin |
Lagt på d. 07/10-2004 07:12
|
ja det er en shorttime bar der kun har åbnet i arbejdstiden lukker så vidt jeg husker kl 19 der samles en hel del danske svensk og norske fastboende (som har sagt til konen de er på kontoret deraf navnet)om eftermiddagen og det går ikke stille for sig |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 03/01-2005 02:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Hej Surin, Hvad siger de til du kommer derind? Jeg mener du ligner jo en "rød djævel" og har nummeret: 666 stående over det hele Bliver de helt vilde eller bange for dig? /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
surin |
Lagt på d. 03/01-2005 07:07
|
ja det er næsten synd at jeg ødelægger mine tre sekstaller nu ved at svare dig men jeg kommer altså ikke sådanne steder (mere) jeg er lykkelig gift nu så jeg må være dig svar skyldig |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 04/01-2005 00:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Surin – tjek lige dine ”personlige beskeder” Hilsen Rasmus |
|
Spring til debat: |