Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogle der kender nogle gode hjemmesider hvor det er muligt at søge efter arbejde?
Jeg har kigget rundt her inde og har fundet nogle link, men der er ikke noget arbejde i Nord og Øst Thailand så hvis der er nogle der lægger inde med et/flere link til sådanne hjemmesider ville det være dejligt, men ønsker også nogle link til andre dele af Thailand.
Er der nogle der kan forklare mig om reglerne om arbejdes tilladelse/Visa?
Jeg har også hørt at der skulle være noget med mindste løn, er der noget om dette?
Måske der er nogle der lægger inde med link til myndighederne i Thailand hvor der kan står noget om dette.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
he he jeg kan godt forstå du ikke kan lade vær, men at sælge lidt biler giver ikke rigtig noget visa til Thailand for det er kun de korte visa og det giver kun problemer.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Hej MDJ
Koeb Bangkok post der er masser af job-tibud.
M.H.T. visum, kik paa [url]www.thaivisa.com[/url], der finder du svar.
Hugo
Redigeret af Webmaster d. 18/06-2007 18:00