Se indlæg
Søger en sød Thai pige
|
|
seifert |
Lagt på d. 02/01-2005 13:08
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg søger en sød Thai pige,mellem 28 og 35, enten herboende eller en som vil herop. Mit arbejde gør desværre at jeg ikke selv er i stand til at rejse derud for at lede efter en, så jeg ville prøve på denne måde. Jeg håber at høre fra jer. |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 02/01-2005 13:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Synes du burde vente lidt med din "ansøgning". Se evt. tidligere indlæg om emnet her på dette site! /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
surin |
Lagt på d. 02/01-2005 16:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
ang herboende thaier det kan du læse om i tidligere debatter jeg har min mening om dem andre deres. der er masser af thaier der gerne vil flytte herop men jeg tror ikke du skal regne med at de flytter op til en vildt fremmed prøv at tænke på at hun jo ikke ved om hun elsker dig eller hvad du er for en du vil vel heller ikke have en op som du ikke har mødt før ??du må da have ferie som alle andre prøv et af de mange chat rooms og få der igennem kontakt med en sød pige tag ned og besøg hende og er kærligheden der så inviter hende herop adresserne til chat er der sikkert andre brugere herinde der kan give dig held og lykke med det P.S. brug lidt tid på at læse de indlæg der er her på siden tænk over de råd der er givet nogle er rigtige andre forkerte brug dem du kan og først og fremmest brug hovedet (det øverste) så kan det ende med at du får en lige så fantastisk kone som mange af os herinde har. |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 02/01-2005 19:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hej Seifert, Som tidligere sagt/skrevet af andre før, vil også mene at du skal lige slå kold vand i blodet (du er forhåbenlig ikke desperat ).Jeg vil også sige uden at være nedværdigende at der er to slags ledige thai piger: 1) Dem som nogle har "kasseret", af forskelige årsager(druk/ludomani/utroskab/snyd, just name it) og dem skal du ikke røre ved med en ildtang. 2) Dem som er flyttet/flygtet fra en voldelig/alkoholisk/bedragerisk ægtefælle og af gode grunde (brændt barn skyer ilden) ikke er parat til at gå inde i et nyt forhold. Og selvføgeligt er det de gode som vi er gift med og som vi vil beholde for os selv.Så summa summarum, klap lige hesten,hun skal nok dukke op, hende du vil dele dit liv med, på godt og ondt. M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
John |
Lagt på d. 02/01-2005 20:52
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående indlæg. Men der er en tredie gruppe, nemlig dem hvis danske ægtefælle er død, og som har valgt at blive i Danmark. Der er nok ikke så mange af dem men jeg har da kendskab til et par stykker. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
thaimichael |
Lagt på d. 11/03-2005 12:49
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
seifert skrev: Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg søger en sød Thai pige,mellem 28 og 35, enten herboende eller en som vil herop. Mit arbejde gør desværre at jeg ikke selv er i stand til at rejse derud for at lede efter en, så jeg ville prøve på denne måde. Jeg håber at høre fra jer. Hej seifert... du lyder at være mere fornuftig end dem der absolut skal kom med deres luder fra Thailand og parkere hende i Danmark. Der findes mange søde piger på thai diskotekerne i Danmark, men husk aldrig at blive gift med dem. Jeg har fundet mange søde piger på thai diskotekerne og været i seng med dem selvom de var gift. Thai'erne tager det ikke så tungt... idet de fleste kun har manden som forsøger og tager til thai klubberne for at finde en elsker. Fuck them and forget them |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 11/03-2005 14:17
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
hallo hvad mener du med at folks koner er nogle luder, er det fordi at du har været sammen med nogle ude i thaiklubben er de så alle sammen luder eller hvad, eller er det fordi at det du kender til thaier er dem du møder på bodelerne for så er det ikke meget du ved, og dem du kender der er kun ude efter dine penge, og det har du lige fundet ud af og så er du blevet sur og så er de alle sammen ludere eller hvad. og ang thaiklubben det blillede du tegner af dem der ude passer da ikke helt med det jeg kender til det de fleste som kommer der har da deres kæreste med. ja det kan da godt være at du har fundet en der var gift og hvad så, hvad med alle de danske piger som er deres mænd utro der blev skilt ca 15000 siste år og mange af dem fordi de var utro mod deres mænd eller omvendt.......så lad nu være med alle dine fordomme og se hvad der sker ude i den store verden den er sgu ikke så lige til som du gerne vil gøre den til......... ps har selv kommet i thaiklubberne i mange år så jeg ved da lidt om hvad der foregår............
Redigeret af dutling68 d. 11/03-2005 14:19 |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 11/03-2005 15:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
dutling68 skrev: hallo hvad mener du med at folks koner er nogle luder, er det fordi at du har været sammen med nogle ude i thaiklubben er de så alle sammen luder eller hvad, eller er det fordi at det du kender til thaier er dem du møder på bodelerne for så er det ikke meget du ved, og dem du kender der er kun ude efter dine penge, og det har du lige fundet ud af og så er du blevet sur og så er de alle sammen ludere eller hvad. og ang thaiklubben det blillede du tegner af dem der ude passer da ikke helt med det jeg kender til det de fleste som kommer der har da deres kæreste med. ja det kan da godt være at du har fundet en der var gift og hvad så, hvad med alle de danske piger som er deres mænd utro der blev skilt ca 15000 siste år og mange af dem fordi de var utro mod deres mænd eller omvendt.......så lad nu være med alle dine fordomme og se hvad der sker ude i den store verden den er sgu ikke så lige til som du gerne vil gøre den til......... ps har selv kommet i thaiklubberne i mange år så jeg ved da lidt om hvad der foregår............ ignorer ham han er kun ude på at provokere han har skrevet 4 indlæg alle som provokationer og alle idag glem ham så finder han nok en anden legeplads Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 11/03-2005 17:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
thaimichael = p.............. thai = luder Det er en fantastisk opfindsomhed der er angående thaier. Mon ikke der findes nogle der kan udvide horisonten, eller bare prøve med nogle nye ord for det er trættende med samme omtale, hver gang. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 11/03-2005 17:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
ja jeg ved det godt, men jeg kunne ikke styre mig og lod mig rive med. for det er såen nogen der giver thaier et dårligt ry med alle deres vandre historier, så folk for en masse fordomme over for thaier. jeg ved da godt at de ikke alle sammen er guds bedste folk men det er vi sgu heller ikke er vi vel.......
Redigeret af dutling68 d. 11/03-2005 17:43 |
|
|
Lagt på d. 11/03-2005 18:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
dutling68 ja jeg ved det godt, men jeg kunne ikke styre mig og lod mig rive med. for det er såen nogen der giver thaier et dårligt ry med alle deres vandre historier, så folk for en masse fordomme over for thaier. jeg ved da godt at de ikke alle sammen er guds bedste folk men det er vi sgu heller ikke er vi vel.... HOV HOV det er jeg.... bare spørg min mor og min kone Nu skal du ikke blande mig med sådanne nogen som jer så sender jeg min mor efter dig, og det bliver ikke sjovt det siger jeg dig.... GUDS BEDSTE BAMSE |
|
Spring til debat: |