Se indlæg
Ja, så mistede jeg en 5 bath kæde
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 24/05-2007 22:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Meld naren til politiet , eller håb du møder ham igen
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
roald |
Lagt på d. 24/05-2007 23:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
hvor meget snakker vi om omregnet til danske kroner ( 5 bath kæde ) |
|
|
Lagt på d. 24/05-2007 23:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Omregnet til danske kroner ca. 9000kr |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/05-2007 06:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hvis Web ikke faar sin 5 B tilbage, forslaar jeg at vi laver en indsamling taget i betragting af det store arbejde Web laver, saa vi kan hygge os her paa DTW.. ER der stemning for det ? Suk................. TAK
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/05-2007 06:07 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
prasat |
Lagt på d. 25/05-2007 07:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
jeg så i nyhederne at politiet og skattefar, var til HA motercykeltraf. der var lige en del ha'er der blev flere bath lettere da de fik konfiskeret deres guldkæder og penge fordi de skyldte i skat. prasat |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/05-2007 07:11
|
Suk skrev:
Hvis Web ikke faar sin 5 B tilbage, forslaar jeg at vi laver en indsamling taget i betragting af det store arbejde Web laver, saa vi kan hygge os her paa DTW.. ER der stemning for det ? Suk................. TAK Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
danskthai |
Lagt på d. 25/05-2007 07:50
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Suk skrev: Suk skrev: Hvis Web ikke faar sin 5 B tilbage, forslaar jeg at vi laver en indsamling taget i betragting af det store arbejde Web laver, saa vi kan hygge os her paa DTW.. ER der stemning for det ? Suk................. TAK Har man råd til at flashe rundt med guld til 9000 kr - så må man kunne tåle og miste det. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/05-2007 08:11
|
Det har da ikke noget med det at goere, taenk, hvis det ramte dig selv. Proev at vaere lidt mennskelig Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 25/05-2007 08:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
HA HA Suk, du kan jo gi ham din. den skaffer dig jo kun problemer. Ok spøg til side, lad os høre om ikke han får den tilbage igen, det ville være det bedste. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/05-2007 08:36
|
Lung. Du er sq en skarp kniv i skuffen.........og nej min 5 B den er sq ikke heldig..555555555 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 25/05-2007 12:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
Hej Kim, surt at høre. Håber du anmelder og får noget positivt ud af det. Hvad er hans taxanummer og hvilket firma? Så jeg fremover kan tillade mig at fravælge... MVH Jesper คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
Berg |
Lagt på d. 25/05-2007 12:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
Jeg er os meget intereset i hvilket selskab han er fra da jeg selv har kørt som chauffør .. måske man kan finde den kæde og ordne det selv, hvis du har bevillings nummer og selvskab skulle det være det mindste problem at finde frem til aben |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/05-2007 13:04
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
danskthai skrev: Har man råd til at flashe rundt med guld til 9000 kr - så må man kunne tåle og miste det. Det var dog det mest latterlige jeg længe har hørt. Det er det samme som at sige at dem ude på Nørrebro og Christianshavn som fik brændt deres bil af, sgu' må kunne tåle at få brændt bilen af nu når man har råd til at have bil. Næ min ven, jeg håber virkelig at du én dag prøver at blive rullet også eller miste noget du er glad for. Den kæde havde jeg haft på over 10 år uden problemer, og svinet kunne først se den da han havde revet min t-shirt i stykker. Du skulle vel ikke være én af dem SUk omtaler i denne tråd: http://www.dansk-...post_38494 I øvrigt så er Suk's foreslag "nedstemt". Hvis vi støtter op om indsamlinger, som f.eks. i tilfældet med James, så er det fordi nogle virkelig har brug for hjælp som James havde i det tilfælde. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/05-2007 13:10
|
Taxien var fra Amager Øbro, men bevillingsnummeret som sad bag taxien hører ikke til hos Amager Øbro i følge Taxinævnet men hos TaxaMotor. Så der er noget lusk i det på en eller anden måde. Og Amager Øbro kan ikke se at nogle af deres vogne har været på min adresse på det tidspunkt. Hvis altså ikke de bare holder mig for nar. Også bemærkelsesværdigt at chauffører hverken før eller efter hændelsen valgte at trykke på alarmen. Hvilket i mine øjne kun tyder på at han ikke har været interesseret i at andre fik nys om hændelsen. Og så sjovt han skyndte sig væk da politiet var på vej. Men det er da helt klart at svinet får en god tur til Hareskoven, hvis jeg finder ham. Redigeret af Webmaster d. 25/05-2007 13:19 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 25/05-2007 13:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Kim Jeg tager sgu med dig - der er jo plads til 4 i den vogn - hvad med SUK , ham må vi også ha´med! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
John |
Lagt på d. 25/05-2007 15:49
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Tror vi skal tage en mimibus, vi bliver mange Har du anmeldt det Kim? john@dansk-thai.dk
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/05-2007 16:22
|
Ja, det er anmeldt selvom politiet kraftigt fraråder mig det. De mener at når der ikke er vidner så risikere mig og min kone bare en bøde sammen med chaufføren for overtrædelse af politivedtægten. Går sgu' ned og hænger nogle seddeler op i området i håb om nogle har set det. Men kan sgu' ikke være rigtigt at man bare skal lade sig overfalde og frarøve og se gennem fingerne med det. Desuden skal det også anmeldes før jeg overhovedet kan gøre nogle krav til forsikringen. Med venlig hilsen
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 25/05-2007 16:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Det lyder som en bananstat, hvor politiet kun tager sig af det der er til deres egen fordel. Man skulle sku ikke tro det var et civiliseret land. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/05-2007 17:13
|
Det gode ved risikoen ved en bøde er at jeg kan vælge at sidde den af. Jeps, langt ude.
Med venlig hilsen
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 25/05-2007 18:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
Webmaster skrev: Det gode ved risikoen ved en bøde er at jeg kan vælge at sidde den af. Jeps, langt ude. ja meget langt ude, det kan squ´ da ikke passe at man skal have bøde for at lade sig overfalde, hvis det er tilfældet så har jeg mange jeg gerne vil overfalde. lille danmark er sgu ved at udvikle sig til en banan republik. håber fan´me at den chauffør får en ordentlig afklapsning + bøde + ubetinget straf + kørsels forbud + andre div. straffe. så kan han lære det kan han.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
Spring til debat: |