Se indlæg
 Udskriv debat
transport fra lufthavn
Tumut
jeg overvejer at booke mig og kæresten ind på hotel pinnacle hotel lige i nærheden af den danske ambassade i bangkok, hotellet vil have 1000 bahht for at hente os i lufthavnen kl 6.40 mandag morgenen
jeg synes det lyder helt vildt for afhentningen i lufthavnen med 1000 baht, hvad siger i andre til det, jeg tænker selv på omkring maks det halve .

tuktuk
hejsa

Såfremt du tager en taxa fra lufthavnen kommer den ca. til at koste 500 baht, men ved at arrangere det via hotellet skal de jo have lidt for deres ulejlighed, og så kommer det til at koste 1000 baht, det må man tage med, men du kan jo tage en lufthavnstaxa, de holder lige udenfor terminalen, den kommer til at ligge 50 baht oveni taxameteret og tollvejen, men der kan du komme ind for under 500 Baht stadigvæk....

God Tur

www.tuktours.dk
Tuktuk har ret, det kommer ikke over 500 Bath incl motorvejsafgift og de ekstra 50 Bath for lufthavnstaxi

Tumut
tak for at jeg ffik bekræftet det, tager en taxi fralufthavnen, så skal jeg hellere ikke skynde mig helt vildt videre

Lundoeer
Tumut! Hvis du er interesseret kan vi dele en taxa. Vi (min søn og jeg) skal nogenlunde samme sted hen i bangkok som jer. Ankommer kl 06.00 d 16/4 med Thai Cool

Tumut
jamen jeg kommer først 14 dage senere, ¨så det vil i nok ikke vente påSmile

Lundoeer
Ja så venter vi nok ikke. God tur.

jesperfrb
Er der nogen der vil dele en taxa til sukhumvit den 26/4 efter at SAS sk973 er landet, jeg er alene, men har stor taskeGrinGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

http://www.bangko...z/Taxi.htm

her kan der bestilles taxi, så er der jo nogen at klage til, hvis man ikke er tilfreds.....Grin
Redigeret af d. 20/05-2007 11:26

pcehlers
Interessante indlæg - men de to sidste gange jeg landede i den nye lufthavn kunne jeg ikke se skyggen af en taxametertaxi. Er der nogle, der ved, hvor de holder?

pcehlers skrev:
Interessante indlæg - men de to sidste gange jeg landede i den nye lufthavn kunne jeg ikke se skyggen af en taxametertaxi. Er der nogle, der ved, hvor de holder?

Davser
Ja man skal 1 etage ned der holder de i lange baner
bamsen

Payanak
Jeg betalte 300,- Bath incl de 50,- Bath lufthavnen skal have, men excl motorvejs afgiften paa 45,- Bath. Ialt 345,- Bath. (aftalt pris)

Til lufthavnen betalte jeg 220,- Bath (via taximeter)

Lad Prao soi 71

prasat
nu må i holde op, hvor nerrige kan i blive, det næste bliver vel i deler en pige da man så kan sparre en barfine.

prasat

øh hvad har den pris at gøre med at være nærig
den fatter jeg ikke lige
bamsen

jeg tar en thai limosine service, af den simple grund at jeg har en masse værdier med mig når jeg kommer.

har prøvet det der med billig taxi en gang, da jeg kom ind i taxien skulle jeg pludselig køre med en anden, så de flyttede min bagage over i en anden bil med det resultat at min taske med camera og andre værdier var væk da jeg blev sat af ved hotellet

lidt dyrere, lige den første dag, men mere sikkert CoolCoolCool

alfbr1180cd
Hvis man skal sydpå, kan man tage bus 556 fra suvarnabhumi til den sydlige busstation, jeg skulle til Hua Hin alt i alt 190,- bath.

Hilsen
Alan

lindy
Ja du har fulstændigt ret prasat, nærrige er de, hvad med en rask gåtur?
Så er det GRATISSmile
V.H. Lindy

Davser Ja hvem der bare var lige så rige
som prasat, det ville være dejligt at kunne rende rundt og blære
sig med sine penge.og være en stor mand.
Det kunne jeg sgu godt tænke mig at kunne
bamsen

prasat
ja det er synd for dig bamse. men hvor er det lige jeg blære mig??? men at skulle til at dele taxier fra lufthavnen til hotellerne for at spare 25 kr. det syntes jeg sku er at være nærrig.
min papmor er nærrig hun går fra windsor til MBK og tilbage igen for at sparre 2 x 45 bath til skytrain, hun drikker kun vand om morgenen og aftenen for der er det gratis på hotellerne, hun er 63 år gammel. det kunne være jeg kunne bringe en kontakt mellem jer bamse, så du kunne spare noget mere når du er i thailand, hun har sikkert en masse fif du kan bruge

prasat

Nej tak
Jeg sagde ikke at du blærede dig.
Men jeg ville gerne være lige så rig som dig
SÅ JEG kunne gå rundt og blære mig.

Det var da en dejlig papmor du har,
fordi man har penge behøver man ikke smide dem ud
jeg går selv utroligt meget,i thailand
sidst gik jeg fra busterminalen ud til hotellet,
og sparede 30 baht,det tog kun en times tid
dejligt,god tur at gå man ser meget mere.Smile

Jeg spiser også thai mad,ikke fordi det er billigere med dejligt,der sparer man også,men giv mig bare nogle tips,de er velkommen Grin
bamsen

Spring til debat: