Se indlæg
 Udskriv debat
Carabao Live
skytte
DSD kom op til overfladen og tag en dyb indånding,hvornår er du blevet udnævnt til strisser!!!?
HenrikAngry

Mintz
Kommer der så sådan mere information til selve thai'er?? altså .. plakat og alt det der tingCool kan være jeg kigge forbi ..
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Mintz
men hvorfor MANDAGShock
Goddag Wink

หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

sumsak
Hej Mintz Ja hvorfor mandag, det er nemt at besvare, det er for at give deres danske fans en lille speciel koncert da de som skrevet rejser hjem tirsdag med Thai,da de har koncert i Thailand onsdag,det har været meget svært for mig at planlægge denne Europa tour,men jeg syntes ikke vi skulle snydes for dem denne gang, iøvrigt er jeg allerede igang med at planlægge en ny Eu tour i Oktober og der kommer en helt speciel overraskelse med,håber vi ses på Cafe Nemoland Christiania d.4-6-07 yderlig information kan du også se i Denjai Marked på Vesterbro og på forskellige Thai restauranter hvor de har fået eller får plakater op. Peter

www.50368600.dk
Mintz
Send den også til Thai Supermarket på Istedgade Grin jeg står der hverdag Grin
Goddag Wink

หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Mintz
Tak Peter ,. jeg skal nok finde plads til hænger den op..
Goddag Wink

หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Det ville da være meget fint hvis i oplyste hvad tid de spiller.

dsd

jesperfrb
sumsak skrev:
De er her!!!! Ja så må jeg vel hellere bryde sammen og tilstå--- JO CARABAO kommer her MANDAG D 4-6-07 I samarbejde med Cafe Nemoland har jeg nu fået det hele på plads. Til alle jer trofaste Carabao fans + det løse har vi arangeret en rigtig Open air hygge koncert på Cafe Nemoland og den er ganske GRATIS dvs. 0 kr. i entre,så kom i god tid hvis i vil have en plads, da vi er nødt til at starte koncerten omkring kl.19 til ???? og Carabao vil være på pladsen fra omkring Kl.16 hvor vi holder lydprøver. Iøvrigt starter vi i Belgien med koncert den 26-5 derefter London d.27-5 hvorefter der bliver et par fridage i Norge så går turen til Sverige d.30-5 og tilbage til Stavanger Norge d.1-6 med en koncert d.2-6 D.3.6 Lander vi Kastrup kl.1705 hvis der er nogen der har lyst til at komme ud og byde Carabao velkommen,søndag aften er vi i tivoli kl ca.20 til??? mandag formidag hviler vi ud så vi er klar til en ordentlig fest på fest på Nemoland. Er der spørgsmål eller andet så send mig en mail,så besvarrer jeg hurtigst mulig. Hilsen til jer alle her på sitet Peter

Der står der er lyde prøve kl 16 og koncert fra ca 19.00GrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Guava
Hej,

Tror ni det är möjligt att få ta del av foton och/eller en konsertrapport från Danmark?

Jag som frågar heter Johan och ligger bakom den nyvaknade websiten Muang Carabao, ett nytt community för Carabao-fans från hela världen. Jobbar för tillfället hårt med att lägga upp sångtexter, och hoppas kunna översätta en hel del vad det lider.

Samtidigt försöker jag översätta så mycket som möjligt om Carabao som skrivs i Thailändsk press.

Nu skulle det alltså vara mycket trevligt om jag också kunde skriva lite om konserten i Danmark.

Till alla er som älskar Carabao - Ha en underbar kväll den fjärde.
Och välkomna till Muang Carabao om ni har lust.

http://www.muang-...

mvh
Johan

Lavede lige et link
Redigeret af John d. 28/05-2007 09:27

www.muang-carabao.com
Suk Rak Ning
Carabao styrer

Haaber at de en dag kommer her til Phuket.

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sumsak
Hej Carabao har været på Phuket flere gange de sidste par år jeg har selv været der med dem, men de skal nok komme tilbage.

www.50368600.dk
Good for Falang
Jeg kan nu ikke rigtigt forstå den store begejstring der er for Carabao, så gode er de ikke Smile

Good for Falang Cool

John
Sådan er det - nogen kan lide moderen andre datteren!! Wink
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
larsen99
John skrev:
Sådan er det - nogen kan lide moderen andre datteren!! Wink
Og så er der dem der kan lide begge to Grin

lumbye
Hej Var lige på kwang kwang ( Krabis bedste livemusik) i aftes og her meddelte bandet at Carabau spiller der den 18. juni.
Så jeg fik reserveret bord med det samme.

Guava
Var ligger detta ställe i Krabi?

De spelar i Bangkok 10 juni på Thonburi Plaza.
Den 7 juni på Hollywood Pub i Rayong.
---
Muang Carabao - For Life

www.muang-carabao.com
lumbye
Fra Krabi centrum ca. 3-4 km ud af Maharat road til elefantkrydset og saa til højre ad Sutmonkhon road ca 100 meter sa liggdet på venstre hand før o2 pub

Webmaster
Der er lagt en stak supergode billeder op på følgende side fra koncerten med Carabao i Stockholm:

http://www.thaila...e/carabao/

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ebeth
Hmm... Jeg må jo hellere tage til København på mandag, selv om det er laaangt derind. Skal man ha' billet? Cool

Webmaster
Ebeth, det er gratis.

Håber at nogle af jer får taget lidt billeder, så dem der ikke kommer med kan kigge lidt med Wink
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: