Se indlæg
Thai Restaurant I Kbh området..
|
|
Lagt på d. 06/05-2006 17:51
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nogen der vil anbefale nogle thai restauranet i kbh området? Jeg kender nogle få, og kender nogle som jeg ikke synes er helt.... "rene" hvis man kan sige det på en god måde... så vil jeg bare høre om i kender nogle rigtig gode hyggelige nogle? Som i vil anbefale... |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 06/05-2006 20:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Vi spiser tit og ofte på resturant Thai-corner der ligge på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej. Ellers kan jeg anbefale Siam-orchide på Amager boulevard, den ejes af Kim der også arrangerer Thai fester i KBH. Mange af mine venner fortrækker Thai esan på halmtorvet, da maden er fra nordøst som navnet antyder IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Lagt på d. 07/05-2006 05:47
|
|
Thai-pan ved korsgade 1 2200 N Byens bedste Thai spisested http://thaipan.dk |
|
|
Lagt på d. 10/05-2006 22:54
|
|
tak allesammen.. tak... |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 11/05-2006 14:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej Vi bruger også Thai esan på halmtorvet eller også tager vi en tur på Alissa Sankt Peders Stræde 27, her er der bare Super, du kan få maden tilberedt lige som du vil, stærk,svag mellem, eller få kryderierne ind på bordet. God betjening og meeeeget besøgt, bestil bord. Andre stedder kan findes på [url]www.aok.dk[/url] Venligst Kim Hej Kim Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 11/05-2006 15:32 Kim
|
|
|
Lillemand |
Lagt på d. 11/05-2006 20:25
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Jeg kan varmt anbefale Thai take away i valdemarsgade på vesterbro. Super god og billig mad. |
|
|
Lagt på d. 11/05-2006 20:41
|
|
Davser Ja thai mad er sgu godt,men jeg syntes man tager på når man spiser thaimad Jeg syntes jeg kan se jeg har taget lidt påååå de sidste år mens jeg har haft en thaikone bamsen |
|
|
solmand |
Lagt på d. 11/05-2006 21:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
Bamse:::::: Et godt råd.... spis lidt mindre salt.... solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 12/05-2006 08:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Arrgh Bamse...nu må du sgu ud og motionere lidt!!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
roald |
Lagt på d. 01/10-2006 00:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
sidder og læser om en ny thairestaurant der er åbnet hedder KIIN- KIIN ,moderne thailandsk gourmetkøkken , guldbergsgade 21 , københavn n , [url]www.kiin.dk[/url] bag restauranten står en henrik yde andersen , der har arbejdet 5 år i thailand , og på restauranten THE PAUL i tivoli. han udtaler: normal er thairestauranter noget , man forbinder med gule servietter og discountmad, men i london og new york er det meget udbredt med etniske gourmetrestauranter. jeg fik modet til at åbne KIIN-KIIN , da den australske kok david thompson fik en stjerne i michelin - guiden for sin gourmetthaimad. Henvisningen er lavet om til et aktivt link bamsen Redigeret af d. 01/10-2006 07:57 |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 01/10-2006 12:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Thaistedet for enden af Korsgade laver god mad, de har også diverse Thaisalater hvis man spørger (se evt. deres take-away menu) På Aaboulevarden lige før Bülowsvej var der også en trad. Thai restaurent! Ayutthaya 1 og 2 på henholdsvis H C Ørstedsvej /Griffenfeldtsgade havde også god mad. Ørstedsvej syntes vi havde en bedre kok end "søsteren". "Spis-spis" den der linkes til i Guldbergsgade ser ud til at være yderst dyr og lavet ud fra et andet koncept end alm. Thai!!!! Hvad jeg siger er at man skal da prøve at spise på Orientals terrasse i Bangkok, for det er super lækkert, det er bare ikke hvad de fleste forstår som " Thai mad" |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 13/05-2007 00:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
1. Duang Jai Nyborgade 2 Østerbro! 2. Silom på Østerbrogade. www.silom.dk 3. Ban Gaw Halmetorvet og bag Hovedbane 4. Sirivan Åboulvard 5. Thai Cornor Istedgade 6. Sweet Brasil Grønnegade Kgs. Nytorv Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
prasat |
Lagt på d. 13/05-2007 10:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
sirivan ville jeg ikke anbefale, langsom betjening og maden er ikke ok, tøsen inorere fuldstændig min kone når vi var der inde.så vi blev nør til at få fat i knægten selv om han ikke havde vores bord. thai corner kræver et tandlæge eftersyn vær gang jeg har været der inde, grundet alt det sukker de putter i maden, men der er tilgændgæld god betjening. prasat |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 13/05-2007 16:17
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
jeg kan anbefale ´´white elephant´´ i århus ( jeg ved godt at det ikke er i københavn. ) http://www.mangos...phant.aspx (anmeldelse ) http://www.white-.../index.htm (web side) quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 13/05-2007 19:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
Jeg har min helt egen personlige favorit på H.C. Ørstedsvej, Ayuttaya 2: http://www.aok.dk... - De har også en 1'er på Griffenfeldsgade, men jeg finder 2'eren mere hyggelig. Ban Gaw på Halmtorvet er også en hyggelig restaurant med god mad: http://www.aok.dk... MVH Jesper คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2007 20:31
|
|
Jesper_Hein skrev: Ban Gaw på Halmtorvet er også en hyggelig restaurant med god mad: http://www.aok.dk... MVH Jesper Velbekommen Jesper. De blev sammen med Silom afsløret i at købe kød som var mere end 3 år gammel, og da jeg var der sidst måtte jeg gå, da jeg blev angrebet af bannan fluer. Der er sq for ulækkert. dsd |
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 13/05-2007 20:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
DSD Uff, ja det lyder ikke lækkert!! Heldigvis bor jeg tættere på Ayuttaya MVH Jesper คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
Berg |
Lagt på d. 13/05-2007 21:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
Jules skrev: Nogen der vil anbefale nogle thai restauranet i kbh området? Jeg kender nogle få, og kender nogle som jeg ikke synes er helt.... "rene" hvis man kan sige det på en god måde... så vil jeg bare høre om i kender nogle rigtig gode hyggelige nogle? Som i vil anbefale... Hvis du vil have en lidt anderledes oplevese kan du prøve Restaurant Kiin Kiin - som laver "moderne" thai mad på gourmet plan Restauranten er nomineret som "raising star" af Michelin, så prisen er selvfølgelig også derefter .. men virkelig god mad og service. lidt ud over det sadvanlige http://www.kiin.dk/ Æv så lige at der allerede var skrevet om den her restaurant - næste gang skulle jeg måske læse alle svarene før jeg selv svare Velbekomme Redigeret af Berg d. 13/05-2007 22:01 |
|
|
roald |
Lagt på d. 31/05-2007 18:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
STJERNEKOKKE MØDES TIL THAI-MAD I KØBENHAVN. to af de bedste thairestauranter i verden, restaurant NAHM i london og KIIN KIIN på nørrebro, sætter hinanden stævne til august, skriver ibyen.dk. Det sker under madfestivalen Copenhagen Cooking, hvor de skal kreere en spektakulær seks-retters-menu. Mens NAHM har en michelinstjerne, er KIIN-KIIN " rising star " ( taget fra metroexpres ) |
|
|
banphai |
Lagt på d. 13/10-2007 20:54
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Davse Bamsen Thai mad er sgu godt,men du syntes man tager på når man spiser thaimad. Jo!! det er rigtigt nok, Men kommer anden på hvad du spiser. Vi har mange forskellige slag mad. du kan spise. Prøve *Esaan* mad Yum yum kung. Tom yum kung. Somtam grill mad Esan style.!!! ikke så meget coconut mad med curry og ris. Du tage ikke på!!! Fravel |
|
Spring til debat: |