Se indlæg
Carabao Live
|
|
Lagt på d. 10/05-2007 10:38
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa Er der bruger som har nogen info om at carabao snart kommer til CPH dsd [img]http://www.soisixten.se/phpBB2/files/carabao_aff_1_657.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Hep |
Lagt på d. 10/05-2007 14:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
DSD er det en frisk annonce den der? Altså kommer de og spiller i Sverige her til maj? I så fald ved du hvor det er? |
|
|
Lagt på d. 10/05-2007 15:06
|
|
Yeps De spiller den 31/5 2007 på Munchenbryggeriet som ligger på Torkel Knutssongaten 2 Stockholm Sverige http://www.munche...tahit.html |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 10/05-2007 16:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Kommer de til KBH i denne omgang??? Det vil jeg da håbe IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 10/05-2007 22:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
J vi må håbe de kommer snart igen! :-D på fristaden til sommer ville være rart :-D har ikke været så heldig at se dem live endnu... |
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 10/05-2007 22:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Hey. De kommer forbi Dk på deres tur rundt, men det har denne gang ikke været muligt at skabe grundlag for at få en konsert op at stå. De vil være i Dk nogle dage for at besøge venner, og måske lave lidt privat jam, men ingen optrædner. Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 10/05-2007 22:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
øv øv! "lidt privat jam"...! så må vi da her på sitet arangere noget :-D hehe |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 11/05-2007 03:24
|
Ja..... Hvordan?? IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 11/05-2007 09:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Kan det nås? Hvilken størrelse rum? Og er de overhovedet interesserede? Kan være det er ferie de har lyst til! |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 12/05-2007 22:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Jeg kan huske den koncert i Valby Hallen .. hvor der kun halv fuld.. flot flot.. klart derfor bliver det ikke flere af deres koncert..
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 13/05-2007 12:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Der skal nu nok komme en koncert i Dk igen. Carabao har en masse danske venner- og et netværk her, men de sidste 3-4 koncerter her har bare ikke løbet rundt, for dårlig tilslutning, så nu springer de et år over og håber at der så kommer lidt flere næste gang. På denne tur er Barn ( sikkert ikke stavet rigtigt) forøvrigt med. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 13/05-2007 12:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Hej Mintz... Jamen så er der vel ikke nogen grund til at forsøge at laave noget.... Jeg lader det ligge. |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 14/05-2007 22:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Men altså HVor mange Thai'er er her i DK altså-- man skal ikke begynder at lejer Park til deres koncert vel..
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Stampe |
Lagt på d. 15/05-2007 00:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 305 |
øv-bø Jeg skal i aften for anden gang på 2 uger ind og se CARABAO her i Bangkok ( Free Contry concert ) for intreseret er det Sukhumwit soi 11, Spice Club starter kl. 7 pm. Hilsen Stampe |
|
|
skytte |
Lagt på d. 15/05-2007 22:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Alt drejer sig om penge og hvem vil spille for 300-400 mennesker,nåja det gjorde Carabao på Loppen sidste år,men der var også nogle pengestærke folk bag og hvor er de iår? Henrik |
|
|
sumsak |
Lagt på d. 16/05-2007 15:55
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
De er her!!!! Ja så må jeg vel hellere bryde sammen og tilstå--- JO CARABAO kommer her MANDAG D 4-6-07 I samarbejde med Cafe Nemoland har jeg nu fået det hele på plads. Til alle jer trofaste Carabao fans + det løse har vi arangeret en rigtig Open air hygge koncert på Cafe Nemoland og den er ganske GRATIS dvs. 0 kr. i entre,så kom i god tid hvis i vil have en plads, da vi er nødt til at starte koncerten omkring kl.19 til ???? og Carabao vil være på pladsen fra omkring Kl.16 hvor vi holder lydprøver. Iøvrigt starter vi i Belgien med koncert den 26-5 derefter London d.27-5 hvorefter der bliver et par fridage i Norge så går turen til Sverige d.30-5 og tilbage til Stavanger Norge d.1-6 med en koncert d.2-6 D.3.6 Lander vi Kastrup kl.1705 hvis der er nogen der har lyst til at komme ud og byde Carabao velkommen,søndag aften er vi i tivoli kl ca.20 til??? mandag formidag hviler vi ud så vi er klar til en ordentlig fest på fest på Nemoland. Er der spørgsmål eller andet så send mig en mail,så besvarrer jeg hurtigst mulig. Hilsen til jer alle her på sitet Peter |
|
|
Lagt på d. 16/05-2007 17:09
|
|
Dem der stemmer på Dansk folkeparti, Venstre, konservative Har ingen adgang. Bevar Christiania dsd Redigeret af d. 16/05-2007 17:16 |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 16/05-2007 17:12
|
Glæder mig allerede meget til at komme til koncert med dem igen. Vi ses helt sikkert IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/05-2007 18:01
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
deepseadivers skrev: Dem der stemmer på Dansk folkeparti, Venstre, konservative Har ingen adgang. Bevar Christiania dsd Ja, nogle nøjes med at stemme. Andre smadre halve bydele. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 16/05-2007 19:24
|
Helt enig Kim, kunne de dog bare nøjes med at stemme, jeg er træt af den ballade der er her i kbh.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Spring til debat: |