Se indlæg
Hvor lang tid skal man påregne at bruge for at lande i Bangkok og komme videre med Air Asia ?
|
|
danskthai |
Lagt på d. 01/05-2007 21:09
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Vi lander kl 1445 i Bangkok og skal videre til Phuket med Air Asia. Kan man nå kl. 1630? - ellers skal man vente helt til kl. 1940. |
|
|
Lagt på d. 01/05-2007 22:38
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Du tager en stor chance hvis du tager det første fly, jeg ville tage det senere, og drikke nogle kolde øl. |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 02/05-2007 04:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
hejsa Flyselskaberne selv, har forbud mod at sælge billetter som har mindre end 3 timer mellem flyvningerne når man skal fra den ene lufthavn til den anden.... du bliver nok nødt til at vente til 19.40 !! :S |
|
|
danskthai |
Lagt på d. 02/05-2007 07:47
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
tuktuk skrev: hejsa Flyselskaberne selv, har forbud mod at sælge billetter som har mindre end 3 timer mellem flyvningerne når man skal fra den ene lufthavn til den anden.... du bliver nok nødt til at vente til 19.40 !! :S Men spørgsmålet går mere på om man kan nå det? Air Asia ved jo intet om hvor vi kommer fra... |
|
|
prasat |
Lagt på d. 02/05-2007 07:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
du kan ikke nu det. inden du er ude af lufthavnen er der gået 1 time hvis du har bagage med. og så kommer du ud i myldertraffikken. du skal vel også tjekke ind 1 time for flyet letter. er der ikke andre selskaber der flyver til phuket som passer bedre på tiden prasat |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 02/05-2007 07:58
|
NEJ !! 1 time og 45 min.... er for lidt, hvis vi skal bryde det lidt op.... Det tager ca. 45 min at komme igennem lufthavnen, og så skal man kører 60 km. til den gamle lufthavn på 20 min for at nå indtjekningen til tide, så det ser ud til du må vente lidt ekstra i gode gamle lufthavn p.s. har du tjekket Nok air, de har også mange afgange til Phuket hver dag og er somregel billigere end Air Asia !! Redigeret af tuktuk d. 02/05-2007 08:00 |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 02/05-2007 08:04
|
HOV !!!! Har du tjekket om flyet virkeligt flyver fra den gasmle lufthavn, Ariasia har mange afgange fra den nye lufthavn også indenrigs, alle de afgange jeg lige tjekkede flyver fra den nye lufthavn... og så er der tid nok !!, jeg tjekkede d. 10,11,12 Maj .... hvis der i lufthavns koden står BKK er det den nye lufthavn, står der DMK eller sådan noget ligende er det den gamle, JEG ER IKKE 100 % SIKKER MEN TJEK DET LIGE !!! |
|
|
lumbye |
Lagt på d. 02/05-2007 09:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Jeg vil tro det bliver meget svært at nå. Flyet du ankommer med kan lande før eller tidligere. Så skal du igennem immigration og have din baggage. Derefter op til checkin for Airasia, som flyver fra ny lufthavn. De lukker indscheckning præcis 45 minutter før afgang |
|
|
jens |
Lagt på d. 02/05-2007 17:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Airasia flyver kun fra den nye lufthavn, så det er så nemt da de ikke vil flyve fra den gamle. Mvh Jens |
|
|
John |
Lagt på d. 02/05-2007 17:41
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Jens har ret Air Asia flyver KUN fra den nye lufthavn, hvis alt flasker sig vil du kunne nå det - men der er meget der kan gå galt. jeg er temmelig sikker på at Air Asia ikke ombooker dig hvis du kommer forsent. Så er der kun en ting at gøre nemlig at købe nye billetter på første ledige afgang, og det er måske først dagen efter, eller senere! john@dansk-thai.dk
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 02/05-2007 18:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Air Asia ombooker mod betalling, var for et par uger siden i Kuala Lumpur, men vi kom for sent til flyet, det resulterede saa i en afgang dagen efter, samt en merpris paa ca. 2000 ฿ Med venlig hilsen Suk............ Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
Spring til debat: |