Se indlæg
oversættelse
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 12/04-2007 19:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
er der mon nogle her på dtw der kan anbefale et oversættelses bureau som kan oversætte et rets dokument fra dansk til engelsk/thai som så derefter kan fremvises på thai ambasade i kbh. til godkendelse der. på forhånd tak...... quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 12/04-2007 20:20
|
Antal indlæg: 198 |
Hej QM Så vidt jeg ved, kan du IKKE få oversat noget i DK, som er gyldigt i Thailand.. Jeg har fået oversat alt i Thailand, det var rimeligt billigt.. Jeg kan ikke huske adressen, men Clyde i Bangkok kender den, så skriv på hans mail.. .. Msr |
|
|
Amagergirl |
Lagt på d. 12/04-2007 21:03
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Hejsa QM, Jeg ved ikke om hende her kan gøre det for dig. Du kan prøve at kontakte hende. http://www.thaila... pøj pøj Pafa |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 13/04-2007 00:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Lige meget om hun kan eller ej. Oversætteren skal være godkendt af ambasaden, og det er ligegyldigt om det er fra thai til dansk, eller virsa versa!!! Der er kun et at gøre, kontakt ambassade. Det kan godt være at man kan spare penge på at få andre til at oversætte, men det skal være godkendt, og så får man bare lov til at betale 2 gange Redigeret af jesperfrb d. 13/04-2007 00:59 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
kandt43 |
Lagt på d. 09/05-2007 14:30
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Der er to tråde med samme emne. Som jeg har nævnt på den anden tråd, så oversætter Ambassaden i BKK ikke efter 1 februar. Problemet er at finde en der kan og hvis dokumenterne skal certificeres skulle det kunne lade sig gøre hos en Thai registreret Notarius. De findes ikke i alle byer. Kandt 43 jesperfrb skrev: Lige meget om hun kan eller ej. Oversætteren skal være godkendt af ambasaden, og det er ligegyldigt om det er fra thai til dansk, eller virsa versa!!! Der er kun et at gøre, kontakt ambassade. Det kan godt være at man kan spare penge på at få andre til at oversætte, men det skal være godkendt, og så får man bare lov til at betale 2 gange |
|
Spring til debat: |