Se indlæg
 Udskriv debat
swissair
jette
Hej

Er Swissair ok at flyve med? I har ret i at 17.870 kr. var alt for meget at give for en flybillet.

til den pris nej
men ellers ok, du få dit eget tv hmmCool

jesperfrb
Swissair er lukket, gik konkurs, selskabet hedder Swiss.Cool

Swiss er et godt selskab, og de stormer frem iøjeblikket, servicen er bedre end SAS. Fløj selv gerne med dem, men SAS er billigere for mig!Wink
Redigeret af jesperfrb d. 11/04-2007 01:14
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jette
Jeg kan købe to billetter hos dem for 12.662 kr. til bangkok fra midt i januar 08 til 24.3.08 er det ok?

jesperfrb
Hej jette.

Ja, det lyder faktisk som en god pris, så jeg ville slå tilCoolCool
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

pcehlers
Slå til - vi rejste med Swiss i februar i år - vi havde en times forsinkelse fra København til Zürich - og de ventede.
Det samme galdt på tilbageturen. Servicen var som på de førende selskaber. Vi (familie med pige på 10) regner selv med at tage Swiss til Thailand i 2008 (februar-marts) - måske kan vi mødes.

lumbye
Jeg rejser denne gang med Swiss 9/4 til 12/7 gor 5658 kr.
Fløj med SAS til Zurich, og Thaiair til Bangkok )codeshare med Swiss.
hjemturen er med Swiss hele vejen.
Og 100 procent miles til ROP

Jesper_Hein
har fløjet swiss én gang fra bangkok, deres aircon var i stykker, blæste 12 grader konstant, og de havde ikke nok tæpper. Deres underholdningssystem var også i stykker, så det gav ikke plus at have sin egen skærm, hehe - behøver jeg at sige, at det var 10 lange timer?? Smile

Derudover, set fra en neutral observation, vil jeg mene Swiss er lige så godt som hvis man fløj SAS, Austrian eller andet staralliance selskab - lige bortset fra thai, naturligvis Smile

God tur!

MVH
Jesper Smile
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก

Spring til debat: