Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Swissair er lukket, gik konkurs, selskabet hedder Swiss.
Swiss er et godt selskab, og de stormer frem iøjeblikket, servicen er bedre end SAS. Fløj selv gerne med dem, men SAS er billigere for mig!
Redigeret af jesperfrb d. 11/04-2007 01:14
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Slå til - vi rejste med Swiss i februar i år - vi havde en times forsinkelse fra København til Zürich - og de ventede.
Det samme galdt på tilbageturen. Servicen var som på de førende selskaber. Vi (familie med pige på 10) regner selv med at tage Swiss til Thailand i 2008 (februar-marts) - måske kan vi mødes.
Jeg rejser denne gang med Swiss 9/4 til 12/7 gor 5658 kr.
Fløj med SAS til Zurich, og Thaiair til Bangkok )codeshare med Swiss.
hjemturen er med Swiss hele vejen.
Og 100 procent miles til ROP
har fløjet swiss én gang fra bangkok, deres aircon var i stykker, blæste 12 grader konstant, og de havde ikke nok tæpper. Deres underholdningssystem var også i stykker, så det gav ikke plus at have sin egen skærm, hehe - behøver jeg at sige, at det var 10 lange timer??
Derudover, set fra en neutral observation, vil jeg mene Swiss er lige så godt som hvis man fløj SAS, Austrian eller andet staralliance selskab - lige bortset fra thai, naturligvis