Se indlæg
flybilletter
|
|
jette |
Lagt på d. 08/04-2007 19:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Hej Jeg er ny i denne gruppe, men har fulgt meget med på sidelinien, da vi for første gang, var i Thailand (Koh Samui) fra den 6.1. - 8.2. Vi siger også som mange andre een gang Thailand altid Thailand. Vi hoppede på vognen igen den 15.3. og fik som I nok har hørt om et par ufrivillige dage på Phuket. Vi skulle ikke hjem til noget, så for os, betød det ingenting. Nu vil vi afsted næste år til januar og blive der i ca. 2½ - 3 mdr. (altså Phuket). Jeg er snart skæv i nakken af at sidde og kigge på flybilletpriser o.s.v. Hvad er billigst, og skal jeg allerede bestille dem nu?. Har set at der er mange indlæg om emnet, men vi er som ældre mennesker nybegyndere i faget. |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 08/04-2007 19:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
Prøv her http://www.momond... jeg har af og til brugt siden, har kun gode erfaringer derfra. Redigeret af taleofdk d. 08/04-2007 19:57 It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
Locturian |
Lagt på d. 08/04-2007 20:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Jeg bruger som regel [url]www.rejsefeber.dk[/url] eller [url]www.flybillet.dk[/url] Denne gang brugte jeg dog [url]www.kilroytravels.dk[/url] En god idé er, at skifte lidt mellem afrejsedatoer, da det kan have stor (meget stor) indflydelse på prisen. Den bedste pris får i, hvis i er en smule fleksible med datoer. De billigste priser får i uden for højsæsonerne, dvs. fra medio april frem til september/medio oktober. I disse perioder burde det ikke være nødvendigt at være HELT vildt tidligt ude, da jeg flere gange har fundet gode priser, og bestilt, hel op til 4 dage før afrejse... God fornøjelse, hvis i stadig har problemer med at finde noget, så skriv endelig igen |
|
|
jette |
Lagt på d. 08/04-2007 20:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Tak for tippet. Jeg har fundet to billetter med Lufthansa til kr. 17.870,-med afrejse den 5.1.08. Tror du, at det er for tidligt at bestille. Vil der være noget sparet ved at vente, eller kommer man bare ud for, at alt er udsolgt. |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 08/04-2007 20:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Locturian skrev: Det passer nu ikke helt Loc.Jeg bruger som regel [url]www.rejsefeber.dk[/url] eller [url]www.flybillet.dk[/url] Denne gang brugte jeg dog [url]www.kilroytravels.dk[/url] En god idé er, at skifte lidt mellem afrejsedatoer, da det kan have stor (meget stor) indflydelse på prisen. Den bedste pris får i, hvis i er en smule fleksible med datoer. De billigste priser får i uden for højsæsonerne, dvs. fra medio april frem til september/medio oktober. I disse perioder burde det ikke være nødvendigt at være HELT vildt tidligt ude, da jeg flere gange har fundet gode priser, og bestilt, hel op til 4 dage før afrejse... God fornøjelse, hvis i stadig har problemer med at finde noget, så skriv endelig igen du må mene fra medio apr. til medio juni. og så fra sep. til medio dec. for sidst i juni til sidst i aug. kunne jeg ikke finde noget der er billigt og jeg rejser d. 4/7 og skal hjem d. 2/8 og det er ikke billig. Redigeret af larsen99 d. 08/04-2007 20:32 |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 08/04-2007 21:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
jette skrev: Tak for tippet. Jeg har fundet to billetter med Lufthansa til kr. 17.870,-med afrejse den 5.1.08. Tror du, at det er for tidligt at bestille. Vil der være noget sparet ved at vente, eller kommer man bare ud for, at alt er udsolgt. Det er jo efter min mening rigtig dyrt, specielt taget i betragtning at der er mellemlanding - I burde kunne finde noget billigere, og så direkte... Efter min mening så ja, så er det for tidligt at bestille... |
|
|
jens |
Lagt på d. 08/04-2007 23:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Hvis du bor i Jylland kunne det være en rigtig god ide at tjekke priser fra Hamborg da det kan være meget billigere. Ellers prøv at ringe til et rejsebereau og få en pris med china airlines da de plejer at være billige med 3 og 6mdr billetter og deres priser er ikke uptodate på de forskellige søgemaskiner. MVh Jens |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 09/04-2007 02:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Hej jette Jeg kan anbefale "Grace tours" her i københavn, du skal dog porintere at det skal være billige billetter, men ellers gør som Jens forslår: ring lidt rundt, og spørg! 17870kr, mener jeg er dyrt, når I er så tideligt ude, men I skal heller ikke vente forlænge, håber I finder noget til en god pris IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Muddi |
Lagt på d. 09/04-2007 14:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 61 |
Vi har lige købt 2 billetter med Austrien Air d . 23/1-2008 samlet-pris: 14710 kr incl skatter og afgifter. |
|
Spring til debat: |