Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
he..j songkran fest ????????
|
|
Lagt på d. 21/03-2007 20:49
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs Skulle her være en/nogen, som gider holde øje med, hvornår der er songkran fest i kbh. Der plejer altid at blive holdt noget. Det er mere så vi kan blive orienteret , i god tid så flere medlemmer, her har mulighed for at komme, og finde tid til det. Vi får det jo altid at vide i sidste øjeblik,men det plerjer at stå i thaibutikkerne på vesterbro Så please hvis i hører det sø læg en bedsked her Ja også hvis i hører om noget i jydeland eller fyens land selvfølgelig Eller hvis i selv vil holde en somgkran fest,så husk her er mange medlemmer som sikker vil med, især i jydeland der sker desværre ikke så mange fester.så drenge og piger lav lidt hygge,det er sgu vigtigt at vi hygge Også med hinanden selv om vi ikke kender hiananden privat,msåke vi kan få gode venner hygge(bamsen) |
|
|
Lagt på d. 21/03-2007 21:07
|
|
du ka da altid komme til fyn og få en gang buksevand... |
|
|
John |
Lagt på d. 21/03-2007 21:25
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej Jeg skal deltage i en allerede planlagt Songkran fest, den er åben for alle. Stedet er Chaweng på Samui Redigeret af John d. 21/03-2007 21:27 john@dansk-thai.dk
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 21/03-2007 22:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Hej Jeg så et opslag i Thaisupermarket på Istedgade i Søndags. Mener der stod 12 April, men det hele var på Thai, men spørg lige konen om hun har set det, og kommer tilbage. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Lagt på d. 21/03-2007 22:25
|
|
Davs Jesper Tak skal du ha Det er lige det vi har brug for sådanne tidlige oplysninger LUNG Jeg får sikkert rigeligt buksevand i thailand i songkran Men hvis jeg kommer forbi,skal jeg huske at tage gummibukser på bamsen |
|
|
dardi |
Lagt på d. 22/03-2007 03:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 109 |
The Thai New Year (Thai: สงกรานต์ Songkran) is celebrated every year on 13 April to 15 April. |
|
|
Lagt på d. 22/03-2007 09:53
|
|
Davs Dardi Hvor henne De starter forskellige datoer i thailand Jeghar lige snakket med en i udon thani hun (thaipige) siger at deroppe starter de først d.14 april Men det var nu her i danmark jeg tænkte på, hvis nogen holder,ved hvor der holdes,en songkranfest i jydeland,fyensland eller sjælland så ville det sikkert være rart for nogen at vide,så de evt havde en chance for at høre det i god tid bamsen |
|
|
banphai |
Lagt på d. 23/03-2007 23:35
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
:D bamsen skrev: Davs Dardi Hvor henne De starter forskellige datoer i thailand Jeghar lige snakket med en i udon thani hun (thaipige) siger at deroppe starter de først d.14 april Men det var nu her i danmark jeg tænkte på, hvis nogen holder,ved hvor der holdes,en songkranfest i jydeland,fyensland eller sjælland så ville det sikkert være rart for nogen at vide,så de evt havde en chance for at høre det i god tid bamsen |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 24/03-2007 01:05
|
Der er fest i KBH, ikke den 12 men den 14 april, det skulle være i Brønshøj et eller andet sted, der har de holdt fest før. prøver at finde den konkrte adresse imorgen/ eller senere idag, når jeg er stået op
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Lagt på d. 28/03-2007 17:23
|
|
Davser Ja jeg har lige fundet ud af det songkran fest fra 18.00-03.00 det er d.14 april nørre gymnasium mørkhøjvej 78 2000 brønshøj Og man må gerne møde op, og hygge sig selv om man ikke har en thai kone/kæreste Der er åbent for alle,,,hehe selv mig, men jeg er desværre i thailand bamsen Redigeret af d. 28/03-2007 17:33 |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 29/03-2007 01:00
|
Davser Godt nok Bamse, jeg havde glemt at poste addressen, så godt du kunne Hold tråden i live så folk kan se den på forsiden IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Lagt på d. 29/03-2007 08:52
|
|
Davser Jesper Ja det kunne være lidt sjovt hvis nogen fra dansk-thai de ville mødes derude og lave nogle hygge borde og lære hinanden at kende Man kan jo måske få nogle venner. Der er jo flere herinde som har fået venner/bekendte herinde bamsen / med det nye thainavn nu skal jeg lige lære at skrive bamsen på thai |
|
|
mam |
Lagt på d. 05/04-2007 19:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Er der nogen her fra siden der kommer til sorgkran festen på søndag i København? Syntes at det kunne være hyggelig at mødes. Da jeg pt. ikke har en thai kone, vil det måske være lidt "pinligt" at dukke op allene som en enlig dansker. Hilsen mam Hvad laver vi her???
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 11/04-2007 01:06
|
EN LILLE REMINDER: DER ER SONGKRAN FEST I KØBENHAVN DEN 14/4-07:: nørre gymnasium mørkhøjvej 78 2000 brønshøj GOD FEST IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 13/04-2007 01:15
|
EN LILLE REMINDER: DER ER SONGKRAN FEST I KØBENHAVN DEN 14/4-07:: nørre gymnasium mørkhøjvej 78 2000 brønshøj GOD FEST IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 22/02-2008 12:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Så er det snart tid igen :-D Nogen der ved noget mere? Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
Sasi |
Lagt på d. 22/02-2008 16:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
Hejsa alle sammen Var det ikke en god ide vi banker songkran fest selv op. med venlig hilsen Sasi |
|
|
Lagt på d. 08/03-2008 12:24
|
|
Davs Ja så er der lidt nyt om songkran fest/party Det er igen i nørregymnasium mørkhøjvej nr. 78 2700 brønshøj D:12 april kl.?? bamsen D. |
|
|
fjelle123 |
Lagt på d. 08/03-2008 14:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
bamsen skrev: Davs Ja så er der lidt nyt om songkran fest/party Det er igen i nørregymnasium mørkhøjvej nr. 78 2700 brønshøj D:12 april kl.?? bamsen D. Ejj hvor ærgeligt, ville ellers gerne have været med til songkran, men smutter en tur til thailand d. 9.aprl og vender desværre først hjem d. 9 maj |
|
|
Lagt på d. 08/03-2008 15:48
|
|
Davs Fjelle ja så skal vi næsten rejse samtidig Så jeg kan desværre heller ikke. ¨Men jeg skal holde min songkran som jeg plejer oppe i huset og så i pattaya bamsen |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |