Se indlæg
 Udskriv debat
Købesex.
Davs Suk
Jamen jeg må ikke være gift med 2
det er ulovligt Grin
Og hvorfor skal vi absolut KUN følge
thai traditioner,og ikke danske
Det er da underligt.
bamsen

Men sådan kan vi blive ved så lad os stoppe her Grin
vi bliver alligevel ikke enige

Suk Rak Ning
Afslutningvis vil jeg da bare lige sige til dig Bamsen, at sinsot skulle vaere ligmed at koebe sin kone er noget af det vaerste vaas jeg laenge har hoert, det er vel en joke.................ikke ?
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Davs Suk
Nej da det er det i mine øjne
men øjne ser forskelligt på det.
ellers kan jeg ikke se hvorfor man skal betale
pigens forældre
bamsen

Suk Rak Ning
Okay Bamsen, vi bliver ikke enige og det er ogsaa fint nok...........................Tak for kampen..........Wink

Mvh. Suk...................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Suk skrev:
Okay Bamsen, vi bliver ikke enige og det er ogsaa fint nok...........................Tak for kampen..........Wink

Mvh. Suk...................Cool

Hygge Smile
bamsen

Saendaeng
Sin sod er ikke i nærheden af købe sin kone eller købesex. Det er en tradition og har været det i snart for evigt.. Gifter man sig en thai pige må vi jo følge deres tradition, vi vil jo gerne de følger vores i Danmark. Og længere er den ikke. Vi vil gerne bo hernede , men vil alle følge thaiernes skikke og traditioner..
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
h
i mine øjne er de mænd der ikke betaler sin-sod (et rimeligt beløb max 20-40000 baht) dem som "køber" deres kone. (bare en som skal følge deres order og levevis)
De viser ingen respekt for deres kone og ringeagter hendes forældre de forventer at hun skal følge deres traditioner og vil så ikke følge hendes
der er ikke noget at sige til at nogle piger gemmer penge fra manden eller får lokket et hus ud af ham

fuldstændig rigtigt h

og lur mig om ikke nogle af de ægteskaber, hvor manden bare holder på sit, giver problemer senere hen Sad

skytte
Heldivis har vi hver vores mening om sin-sot og jeg skulle ikke betale til nogen da mit(vores) bryllup var hemmeligt i 3uger så brød helved løs og kunne jeg gå tilbage i tiden var jeg aldrig blevet gift med det jeg blev gift med
HenrikCool

oleskyum
Ja men hvordan er jeres holdning til, hvad det danske politi f.eks. skal gøre i Thailand, hvis købesex bliver forbudt ?

Mener i så at de skal arbejde på det på samme måde som med børnesex ? hvor de beder alle anmelde misbrug.

claus31130
.....kriminalitet skal retsforfølges i det land det foretages i.....det kan sku da ikke være rigtigt at man skal kunne retforfølges i sit hjemland for noget man har lavet som måske er lovligt i det land man har opholdt sig i......nu må galskaben sku ha en ende....hvad bliver det næste....snupper de kørekortet når vi kommer til kastrup fordi vi har været i thailand,der kan vi jo umuligt overholde de danske færdselsregler...kriminalitet stopper ved landegrænserne efter min mening,det er jo meget forskelligt hvad der er kriminelt i de forskellige lande...
En lovændring har medført, at for eksempel seksuelle overgreb på mindreårige børn kan straffes i Danmark, selv om forbrydelsen er sket uden for landets grænser og selv om misbruget ikke er strafbart i det land, hvor det har fundet sted.

ClausAngry

http://www.cs-web.in.th/
prasat
jeg syntes det er vigtigt at kigge på at det ikke er alm. købesex men købesex af børn de vil slå ned på.

prasat

Ja hvad vil de ha man skal gøre
Komme hjem og vise et billede af en mand og sige
jeg så ham gå med et barn
Det er et svært spørgsmål,men man kunne selvfølgelig gå til thailandsk politi hvis man med sikkerhed ved at det er en pædofil som har et barn med på værelset.
Men igen man kan ikke se gennem vægge ,så det er edder svært
bamsen

banphai
SEX WITH CHILDREN IS A CRIMEB)

banphai skrev:
SEX WITH CHILDREN IS A CRIMECool

Ja det tror jeg at alle de ved Smile
bamsen

Spring til debat: