Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg er i tvivl om hvad jeg kan gøre. Min kones nevø lånte vores bil i sidste uge. Nu er det det at politiet siger at den har været indblandet i et skyderi mellem thaier og de har beslaglagt den. Jeg har talt med dem og de siger at jeg først kan få den når de har fået fat i den person der har været med.. Hvad kan jeg gøre,?
hej ja det politi der nede er total underlige min motorcykel har været ude for det samme i chaing rai men fik den da jeg kom med ved ikke rigtig hvad de hedder men en form for borgmester i den lille landsby hvor vi boer ja ok tog 3uger
De er sgu underlige, men respekt , nok en god måde at få fat i de skyldige på. De troede også engang min kone var drugdealer eller lign, pga hun kørte i dyr bil og havde guld på. Men kun indtil de fandt ud af hun var gift med en farrang mand.