Se indlæg
 Udskriv debat
thai selvstudium
Davser
Ja det er sgu første gang ,
jeg ikke kunne bruge en mail nogen steder,
Så det er åbenbart meget svært for mig,og lars lang
Men sådan er livet
Men jeg hentede lige firefox,og så kunne jeg sagtens
Men den er underlig den side,når jeg venstre klikkede
og ville skrive,sagde den at højre klik disable
Men jeg har lavet den nu
Så Takker til skytten Smile
bamsen
Redigeret af d. 11/04-2006 09:14

kp
Jeg havde samme problem som dig bamsen. Du skal bare sætte dit windows til at skrive thai, og så ligger @ på tasten K.

Earthrush
Bamse og lang gør sådan her

åben et andet stk papir og taste jeres mail ind på den

copy den så med musen og paste den ind på hjemmeside

jeg kunne joine med det samme da min pc husker min email
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Thussawan_Jesper
Det er muligt at komme uden om den spærring der er på højre-klik muse tasten. Følgende virkede for mig.

Gå ind i f.eks Word og indtast din e-mail.

Marker teksten, højreklik og vælg Kopier

Gå ind på registrerings siden og hold højre musetast nede, i det felt hvor du skal indtaste din e-mail

Der vil nu komme en besked "Right click disable" men du skal bare trykke enter og derefter slippe højre musetast igen, så har du adgang til menuen så du kan indsætte din e-mail adresse i feltet.

Held og lykke med det Smile
At appellére
til fornuften
er verdens største
slag i luften.

Piet hein, 1940

nicefarang
Når man først er kommet igennem registreringen virker det fint

Bent Jensen
Til rinpoche:

Øjensynligvis udarbejdet af det thailandske undervisningsminsterium

Ja, uden tvivl, for der står: "For new learner" Det er forkert engelsk. Der burde stå "For new learners".

Med venlighilsen
Bent Jensen

Bent Jensen
Til solmand:

Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Jeg er meget godt tilfreds med, at de bliver i Thailand.

Bent Jensen
Bangkok

bimmelim
Syntes nu ikke lovgivningen er defekt.
Hvis ikke vi havde den lovgivning så var der også mange flere Muslimer i vores lille land.
Selvfølgelig er det træls at vi ikke bare sådan lige kan få vores kærester/koner til Danmark uden videre men loven har jo et klart formål som i sidste ende kommer alle i Danmark tilgode.

www.kgi.dk
taleofdk
bimmelim skrev:
Syntes nu ikke lovgivningen er defekt.
Hvis ikke vi havde den lovgivning så var der også mange flere Muslimer i vores lille land.
Selvfølgelig er det træls at vi ikke bare sådan lige kan få vores kærester/koner til Danmark uden videre men loven har jo et klart formål som i sidste ende kommer alle i Danmark tilgode.

Tror sgu muslimerne kommer til DK alligevel, enten via Sverige eller et andet EU land, den blokering hjælper ikke en dyt i det lange løb andet end den rammer os der er fra DK, godt vi fik for eksempel Polen med i EU så de kan få hele famillien til DK uden problemer og uden garanti, personligt syntes jeg det er lidt unfair at andre EU borgere kan bosætte sig i DK med deres evt. thai kone, mens vi danskere skal stille en garanti for at opnå det samme, nå lad os se hvornår de der EU forbehold kommer til afstemning Pfft husk på muslimer i DK kan jo hente deres muslimske koner fra et andet EU land hvor de har fået ophold eller er født og komme til DK ad den vej.

Jeg har ikke de store problemer med garantien, andet end den forskels behandler folk, tænker her på Danskere vs andre EU lande/borgere som kan tage deres Thai kone til DK uden garanti hvis det var i DK de ville bo.

Sorry det er ikke dette emne tråden her handler om men kune ikke dy mig for at svare

GODT NYTÅR

Redigeret af taleofdk d. 31/12-2007 02:43
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
Spring til debat: