Se indlæg
Thailand Slår Alt.
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 05/03-2007 00:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Thailand er tæt på at blive et lige så eftertragtet rejsemål om vinteren som kanarieøerne. På bare tre år er antallet af danskere steget fra ca.45.000 til ca. 80.000, anslår Star Tour, der nu sætter ders egen jumbojet ind direkte til Phuket og Bangkok. Der bliver også udvidet på afgange fra provinsen. MyTravel og Scanway/Tyrkiet Eksperten flyver nu fra Billund til Thailand. Samtidig advarer Udenrigsministeriet om en betydelig terrorrisiko i de fire sydlige provinser i Thailand. (dette er taget fra søndagsavisen den 4. marts 2007) -------------------------------------------------------------------------------- Så tror jeg at det snart bliver meget dyret at komme hjem til Thailand, dyre ind det er nu men det må da give nogle penge i kassen i Thailand, bare der så ikke er nogle som går rundt med store lommer i ders bukser. Jeg kan da se på bare 5-6 år at det er blevet svære at komme afsted, man skal da bestille billeter i meget god tid. Ubon.
|
|
|
Lagt på d. 05/03-2007 00:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
jeg syntes jeg har hørt at tallet allerade er over 100.000 og stigendne. hvis man ser bort fra juletiden er der altid pladser, i juletiden er der også pladser dog kun oppe foran, hvis du er for sent ude. gå efter ruteflyene, hvis du gerne vil have massere af bagage med. |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 05/03-2007 00:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Det var bare jeg lige så det i søndags avisen, jeg syntes også at havehørt det er højre tal de snakker om. Jeg kan da bare se at september oktober november er det blevet svære at komme afsted. Jeg er lige nu ved selv at finde ud af hvornår vi vil der ned igen i år. Ubon.
|
|
|
prasat |
Lagt på d. 05/03-2007 07:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
jeg var inde i sidste uge og tale med thai vedr. bonuspoint. de sagde de arbejde på at få 2 flyvninger mere til danmark om ugen så de fik 2 aftenflyvninger. det er krop umuligt nu at bruge sine bonus point i december, og 2 stk. monkeyclass blletter koster 22.000 ca incl skat. prasat |
|
|
jpo |
Lagt på d. 05/03-2007 08:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
ja man skal være i god tid, vi skal rejse i november, har bestilt, tidste måned, havde 45.000 mils så jeg købte 15.000 min billet koster så 3354 med tax, når i bestiller, tag der ind eller ring,men be om at tale med en der hedder tye, han er kanon at snakke med. mvh jpo |
|
|
bn1608 |
Lagt på d. 05/03-2007 09:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
He der er bileter til Tha i novenber og oktober med SAS prøv at søge på Travesart |
|
|
bn1608 |
Lagt på d. 05/03-2007 09:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
He der er bileter til Tha i novenber og oktober med SAS prøv at søge på Travesart.tiæ 5150 kr. |
|
|
Korat |
Lagt på d. 05/03-2007 10:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Vidste du at: 44 ud af 100 turister i Thailand er kvinder. 95,965 danskere besøgteThailand i de første 9 måneder af 2006 mod 75,366 i samme periode af 2005. 50 % har besøgt Thailand flere gange. For danskere er det 7 ud af 10 der har været der før. 8 ud af 10 danskere rejser på egen hånd. For asiater er det 4 ud af 10. 58 % af turisterne er fra øst Asien. 25 % fra Europa. Tallene er fra TAT, Thailands turist organistion, hvor der er mange flere informationer. Oplysningerne er baseret på de oplysninger folk har skrevet på indrejsepapirer ved ankomst. Papirer som alle udfylder. sakset fra http://www.thaigu...index.html mvh korat tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
Lagt på d. 05/03-2007 20:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
kan man holde til at skifte fly et sted i europa, så er der ofte penge at spare, i november købte jeg en billet hos thai, som jeg brugte i samme måned, så det er ikke umuligt, at finde plads |
|
|
MrCcCooL |
Lagt på d. 04/04-2007 21:57
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Prasat . Er det i buht eller kr. ?? |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 05/04-2007 02:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Jeg er siker på at billet prisen er dkr. det er jo december
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Spring til debat: |