Se indlæg
 Udskriv debat
ENERGI-DRIK
Klovn
På alle mine ture til Thailand,har jeg fået disse drikke,med navne som

RedBull,M-100 eller M-150,vist også Kateng daeng,alle sammen små

søde flasker,som jeg uden at tænke på hvad er hælder i halsen dagen

lang!Cool

Føler at jeg bliver lidt mere frisk/speeded,når jeg drikker disse,er der

andre der har prøvet & måske ved hvad helvede der er IGrinGrinGrin

solmand
ved ikke hvad der er i men det virker også fint på mig Cool
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

de er vist fyld med coffein, og nogle andre kemiske ting som vi ikke lige kender indholdet af, vagterne i alle de condoer jeg har boet i drikker 2-3 stykker hver nat,
jeg tvivler på at din krop og dit hjerte har godt af dem, Cool

claus31130
Red Bull eller Khating Daeng som det hedder på thai er pt forbudt i dk...producenterne anbefaler selv at man max drikker 2 om dagen...
Bruger selv Red Bull,når jeg er ude og køre langt....giver lige lidt extra energi til mig osse.....

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Korat
man kan godt blive afhænig af det skidt,jeg drak på et tidspunkt redbull hverdag over en periode på ca.2måneder,jeg var fuldstændigt tappet for energi da jeg stoppede igen,
det jeg mener med afhænig er at man føler sig konstant træt hvis man ikke får den daglige docis.
har også oplevet hjertebanken og hård mave ved at drikke for mange på en dag.

mvh korat
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...

kp
jeg kan ikke mærke noget, uanset hvilken energidrik jeg drikker.

Hep
Energi drikke indeholder som regel sukker i meget store mængder og derudover koffein og Taurin.

Her er et link til en side som anmelder energi drinks fra hele verden:

http://www.scream...drinks.php

Korat
hej kp
hvis du har hårdt arbejde en dag og er træt efter 4 timer så prøv at drikke en redbull så finder du den ekstra energi til at arbejde de sidste 4 timer,men jeg vil tro nogelunde samme energi kan opnåes gennem 100g chokolade.

jeg vil tro det er koffeinen der gav mig hjertebanken,oplevede også at mine hænder kunne begynde at ryste ved for stor indtagelse af redbull.

mvh korat
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...

xxxx
Hejsa
Ja bla er der M150, men hvad de skulle hjælpe for aner det ikke med mindre man tror de hjælper.. jeg har prøvet og kan ikke mærke nogen forskel.....
Skal man køre langt f.eks er en kande kaffe og chokolade kiks langt mere effektiv.. og når de ikke længere hjælper, så noget meget surt.. hæ hæ har mere end et par mill km bag et rat, bag mig, så kender godt de forskellige kneb for at holde de sidste 200 km.

le-si

jesperfrb
TJAAA De virker altså på mig, drikker mest "krating daeng", den syntes jeg smager bedst. Og jeg syntes det virker meget bedre end kaffe, og så giver det ikke dårlig mave og halsbrænd, som jeg ellers får af formeget kaffeSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Kun
Jeg tror ikke det er en god ide at indtage dette, hvis ens hjerte ikke er på toppen. Der er jo en årsag til at man bliver træt.

Kun
Redigeret af Kun d. 20/02-2007 17:56

rinpoche
Det står udtrykkeligt på samtlige flasker om det så er krating daeng, M-150, Lipo eller Plaa Shalarm Khrao, at den max. daglig indtagelse er 2 flasker.

Korat
mit hjert fejler nu ikke noget men jeg har nogle gange drukket 5-6 stykker på en dag nok derfor jeg har fået hjerte galop.
min kone sagde en gang til mig"docktor thailand say only 2 power drink every day" så det passer jo meget godt med advarslen om maks 2 stk pr.dag.

Korat
jeg fald over denne artikel fra EB 25 jan. 2007 som omhandler redbull og bekræfter at den kan forstyre hjerte rytmen ved for stor indtagelse.

http://ekstrablad...264953.ece

Spring til debat: