Se indlæg
 Udskriv debat
sawasdee krungthep inn bkk
ate
en lille tilfoeelse til deres service paa sawasdee krungthep inn (naer khao san rd) alle room er inklusiv morgenmad meget fint jo borset fra de kun har halvdelen af det der er paa menuen .. dvs ingen tea kun kaffe ingen bacon kun skinke og da vi paent gjorde dem opmaerksom paa at de 2 drenge paa 7 og 12 ikke drak kaffe blev personalet pisser sure saa vi fik ingen toastbroed og gammel frugt ... da vi ikke synts det er ok at spise moerke brune splatede bananer fik vi bare ordne "no have" og derefter lavede hun bare /ignore for at sige det mildt .. vi viste hende i informationen bananen og spurgte om det ikke var lidt tosset at servere og fik bare at vise hun intet med resturanten havde at goere det matte vi snakke med hende der havde det om men uden held da vi tydelig vis var paa hende /ignore ... ihvertfald ikke et sted at anbefalde at bo

/ate

claus31130
...Tak for oplysningen ...så er der da et sted man ikke skal overnatte i bkk..er der andre der har erfaring med det her hotel...gode som dårlige ????

Claus...

http://www.cs-web.in.th/
pdrhan
Pris og kvalitet hænger jo som regel sammen.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Jeg sidder og læser indlægget flere gange og forstår ikke rigtig de sure opstød der kommer , men ok har også siddet på stable lodge og hørt hvordan folk ter sig fordi de var udgået lige for et par rundstykker på stedet men der blev serveret et stykke brød istedet , hvis man havde spurgt pænt om det ikke var muligt at opdrive noget andet så er jeg 100 % sikker på at personalet havde fundet noget andet men hvis man brokker sig så forstår jeg udmærket at de bliver tvære , det er næsten altid en 7 11 lige om hjrnet hvor de har både mælk og brød , men ved ikke om det er den danske mentalitet det er galt med , man tager til et fjernt rejsemøl og forventer alt skal være ligesom derhjemme og det er det ganske bestemt ikke , men høflighed og smil der opnår man meget her i thailand
hilsen jeppe

rinpoche
Sandt nok Jeppe Smile

Payanak
Thai mentalitet lektion nr. 1 (den korte version).

Naar man traekker en gris i halen, saa gaar den fremad.

Hvis man skubber den bagi, saa gaar den baglaens.

Nordstroem
heheh Ajarn, den skal skisme fyres af på kontoret imorgen hehe

Nordstroem

jeg kan kun sige gode ting om sawadee, jeg har brugt over 3 mrd sammenlangt på deres hoteller, du få virklig noget for pengene. ok maden som de nu er begyndt at give er der ikke meget ved.
men du kan spise dig mæt for 10-20 baht ude i khosan road, så hvad er problemet

noidam
problemet er jo at du har betalt for morgenmad på hotellet.
at man så kan spise sig mæt et andet sted i byen er jo bare dobbelt husførsel set i mine øjne.
( jeg ved godt at det er småpenge mennnnn )

sådan kan man også vælge at se det.Cool

morgenmaden er noget der er kommet på programmen inden for de sidste par år, uden prisen er steget mere end nomal inflation.

Timrob
Jeg var paa samme hotel i samme periode som ate der har skrevet indlaegget, vi havde lige saa daarlig erfaring med koekkenpersonalet som ate havde og det viste sig efter et par dage, at vedkommende blev fyret paa grund af negativ og meget daarlig opfoersel overfor gaesterne. Den omtalte kvinde som stod for modtagelserne af bestilling, gav hvad hun havde lyst at give og ellers var standart kommentaren hele tiden .... no have ..... ogsaa selv om alt stod lige foran snuden paa hende. Saa maaske skulle ate have en undskyldning af jer der har ment han selv var ude om den bhandling han fik, den var absolut ikke selvforskyldt i vores tilfaelde og sansynligvis heller ikke i hans, eftersom hun blev fyret.

Pas paa med at doemme andre, ikke alle turister er taaber

Timrob

ok jeg kan godt følge ham, og han tager da forhåbenligt et andet hotel næste gang, jeg vil blive ved med at bruge dem, i pattaya skal man lige passe på i soi bokaw, her gør de alt hvad de kan få at snyde dig når du skal betale for værelset.
for et par år siden ksotede det 400 pr. nat- det gør det desværre ikke mere Sad
hver gang jeg gik ned med 1000 baht for at betale så spurte de lige om man ikke havde 100 baht så kunne de give en 500 tilbage. det gjorde de på alle kunder. så de ikke helt friske er sikker tit kommet til at betale 200 formeget. hvilke er mere end en davsløn for de ansatte.

Spring til debat: