Se indlæg
 Udskriv debat
Billigt hotel nær Ocean Marina / Jomtien ??
Er der nogen, der kender et billigt hotel nær Ocean Marina ved Jomtien ?

Ikke noget luksuriøst, grundlæggende bare et værelse med bad og aircondition og gerne roligt beliggende.

Timrob
Vi har lige vaeret i pattaya og boede paa et hotel der hed .... prima place, 193/415 M.10 soi korphai, 3 road, south pattaya ..... det kostede 400 b for et rum med 2 x 1 1/2 mands senge, ari con, tv og servicen var fin. vi gik rundt overalt, ogsaa til jomtien beach. Vi syntes ikke der var langt at gaa, men gaar ogsaa meget til hverdag.

Maaske en hjaelp ..... venligst timrob

Timrob skrev:
Vi har lige vaeret i pattaya og boede paa et hotel der hed .... prima place, 193/415 M.10 soi korphai, 3 road, south pattaya ..... det kostede 400 b for et rum med 2 x 1 1/2 mands senge, ari con, tv og servicen var fin. vi gik rundt overalt, ogsaa til jomtien beach. Vi syntes ikke der var langt at gaa, men gaar ogsaa meget til hverdag.

Det lyder absolut som en mulighed, har du evt. et telefonnummer til stedet ?

Andre forslag modtages også, gerne tæt ved Ocean Marina.

Mvh. hn
Redigeret af d. 07/02-2007 07:53

dantha
Hej tlf. nr. til prima place er : 662(038)488852-55

Timrob skrev:

Jeg har lige ringet til hotellet, nu koster et værelse med en enkelt seng 500 baht !

Har i været der for ganske nylig ?

I "danskerkvarteret" Soi 7/soi White house er der flere billige hoteller. Jeg kan nævne LEK hotel, 300 meter fra stranden, 450 Bath for et stort dobbeltværelse med aircon og incl morgenmad. Jeg skal selv derned på mandag den 12. Har forlist telefonnummeret, men tager det med hjem tik BKK hvis du er interesseret. Iøvrigt er der mange hoteller i begyndelsen a Jomtien i samme prisklasse.

kenneth
Hej prova med Sunlight sea food hotell
Jomtien Beach soi 1
0066-63093921 mobil
Email:
500 bath pr. Natt för ett dubbel med aircon.

MVH. Kenneth

Hej,

Tak for forslagene. Jeg tager derned i morgen fredag (fra Issaan), jeg skal sejle kapsejlads lørdag fra Ocean Marina til Ko Si Chang, en overnatning på øen og kapsejlads retur søndag, så jeg skal bare lige have en billig overnatning i begge ender.
Jeg ankommer nok ved 14-tiden, så er der tid til at finde et logi.

Mvh.

hn

Spring til debat: