Se indlæg
 Udskriv debat
Davs fra Thailand
falang yao
Hej Allesammen,
I må gerne lad høre fra jer når I er i Thailand,og sende en hilsen. Det er bare om at finde en netcafe enten i Chang Mai-Udon-Kon Kaen-pattaya eller hvor som helst i landet (20฿-120฿ i timen)bare de har Internet, så er det bare om at Log ind med brugenavn og password og "vupti" så er I i kontakt med os heroppe i lille og kolde Danmark.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Davser Falang
Ja det er jo ikke med min gode vilje jeg tager op til huset og sidder på terrassen og drikker morgenkaffe og nyder et par cola light til 13 bath,og ja hvem gider spille den uge i pattaya hvor jeg skal rende rundt alene det meste af tiden,med vennerne og ja vi kigger jo kun på butikker,og går kun på bar for at få en cola light og vi kigger ikke på de væmmelige thaipiger som ihvertfald ikke kan ophidse os gamle mænd
JA den gode gamle jul kommer man jo til at savne oppe på landet,men jeg tager et julebånd med og et billede af sne
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Ja den gode wienerschnitsel den er god til ca 125 bath
uha jeg kommer til at savne danmark,hvorfor kunne hun dog ikke tage alene afsted
julebamsen

jsh71 skrev:
Ja bamse jeg siger bare godt det ikke er mig der skal afsted på mandag. Tænk på alt hvad du går glip af herhjemme, alt det dejlige julehurlumlej og sneen. Og så tager du bare afsted til sådan et gudsforladt land hvor du ikke engang kan røre pigerne fordi du har konen med hæ hæ hæ. Nej ok den var grov sorry bamse, men det også lige meget for de er jo nogle værre nogle de piger ik' SmileSmileSmile

Nej må du få en rigtig god tur og lad nu være med at købe for mange colaer ik' de koster i det lange løb og velbekommen med din wienersnitsel, det kunne jeg godt fortære lige nu.

Redigeret af d. 11/12-2006 11:19

isaan
tror du vi vil komme til at kede os falang yao?? Smile

vh.isaanGrin

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
bahtman
falang yao skrev:
Hej Allesammen,
I må gerne lad høre fra jer når I er i Thailand,og sende en hilsen. Det er bare om at finde en netcafe enten i Chang Mai-Udon-Kon Kaen-pattaya eller hvor som helst i landet (20฿-120฿ i timen)bare de har Internet, så er det bare om at Log ind med brugenavn og password og "vupti" så er I i kontakt med os heroppe i lille og kolde Danmark.

alle mine post er kommet fra internetscafer ( de findes ogsaa i bangkok Grin) dansk-thai er en god side at kigge forbi naar jeg alligevel kigger de dansk aviser igennem

falang yao
Hej Isaan,
Nej, det håber jeg ikke at "I" vil gøre, men hvis nu o.s.v...... må I gerne sende et par ord, en eller to gange under jeres ophold , ikke noget med "boxe" tastaturen i timevis hver dag . Det kunne være at I havde nogle "insider" historier at fortælle, og nogle hilsener fra fælles bekendte som ikke kender [b]D-T [/b] eller tør røre ved en computer.

Hej Bahtman,
Der er nogle her i forumet som ikke er klare over at de kan komme ind og skrive/læse på D-T site når de er på ferie i Thailand eller et andet sted i verden.

falang-yao@dansk-thai.dk

Boom-Boom
Hej Falang yao
Jamen saa faar du da en lille hilsen her fra Pattaya. Smile

Regner dog med at tage hjem igen i loebet af et par dage.

OBS! nogen der ved hvem de danskere er der har en bar paa den lille vej mellem soi 7 og 8 ?

Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

falang yao
Hej Boom-Boom,
Tak for hilsenen og den er hermed videresendt til de øvrige medlemmer af D-T. Noget nyt om Basse?

M.h.t., baren mellem soi 7 og 8, prøv at sprørge Jørgen på C4, han plejer at være velorienteret , hvis/når han er ædru.

P.S., Kunne du tage noget sol med hjemme. 6-7C er ikke noget at råbe hurra for.
Redigeret af falang yao d. 26/11-2004 12:03
falang-yao@dansk-thai.dk

Boom-Boom
Hej falang yao

Nej, jeg kender intet til historien med Basse ud over hvad jeg kort laeste i avisen selv om jeg var hernede da det skete. Jeg kendte ham heller ikke.

Skal da nok proeve at tage lidt solskin med hjem selvom det har vaeret lidt skyet hernede. Ser dog ud som om dagen i dag bliver god.

(festen i gaar var i oevrigt ganske fin)Smile

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

bahtman
jaman jeg kan da kun give falang yao ret i at det er en god ide at kigge forbi denne dejlig side,Grin hvis man kommer forbi thailand, og sende en hilsen eller 2

Timrob
Hej til alle

Saa fik jeg hul herigennem, havde sku glemt passwordet :-( Her gaar det fint, heldigvis var vi paa Koh Samui da flodb:ee-llgen kom paa vestkysten. Her var der intet at maerke paa nogle maader og vi blev godt overrasket da vi h:ee-lrte om katastrofen kun 150 - 200 km fra os. Vi tog videre fra Koh Samui i slutningen af Dec for at holde nyt:aa-lr i Bangkok, men det var ikke meget nyt:aa-lr der var. Herefter tog vi videre til Chang Mai hvor vi pt er og om 3 - 4 dage smutter vi til Chang Rai. Hvor er naturen dog pragtfuld her oppe Nord paa, det er jo for vildt og super sp:ae-lnnende at opleve.

Pas I alle sammen paa jer selv og jeres k:ae-lre .... en varm hilsen herfra.

surin
tak i lige måde timrob

Spring til debat: