Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
HEJ alle på sitet
jeg prøver lige at skrive dette indlæg igen igen
(ved ikke hvor de andre blev af)
Jeg vil gerne vide hvor man kan finde en god sprogskole
således at min hustru (gift nov i bkk 06) -kan lære dansk hurtig og "nemt" hehehe
og hvor man kan lære thai i kbh
MVH mr goodman
PS! håber iøvrigt ikke at de nye visaregler spænder ben for os danskere
der gerne vil have kæreste ell kone på besøg
Vi er pt. et begynderhold der går til Thai-undervisning hos LOF Ballerup hver tirsdag aften. Vi startede 24.10.2006 og terminen slutter i denne måned. Men vi er blevet enige med læreren om at fortsætte indtil sommerferien. Prøv at ringe til LOF på tlf. 4468 2112, de kan give dig nogle flere oplysninger eller skriv en mail til :
Hvor din kone kan få dansk undervisning er der sikkert andre der kan svare på.
Mvh. KJJ
OK MANGE TAK
så ringer jeg til Ballerup snarest
men mangler også lige et fornuftigt tip om hvpr min hustru kan lære dansk når hun kommer til dk sidst i januar ???
DBH mr. goodman
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
FOF kataloget er lige kommet ind af døren. De har et sproghold:
Thai - for begyndere på 20 lektioner (10 gange) tirsdag 17.00 - 18.40 med start 20.februar i Nørregade 7 C, Kbh. K. Pris 795 DKK.
Se [url]www.fof.dk[/url] eller ring til FOF på tlf. 4596 0100.
Endnu en mulighed for at lære Thai.
Hovedstadens Oplysnings Forbund har undervisning i Thai i Vestergade 6 på følgende kurser:
Thai 1 fra Torsdag 08.03.07 kl. 17.00 - 18.50 12 gange/24 uv.timer
Thai 2 fra Torsdag 08.03.07 kl. 19.00 - 20.50 12 gange/24 uv.timer
Ring på tlf. 3311 8833 eller se mere på www.aftenskolen.dk
mvh.
KJJ