Se indlæg
 Udskriv debat
er blivet forelsket i en thailandsk prostitueret!"
rinpoche
Held og lykke morten.

bastian
jeg kender rigtig mange af de thai piger som kommer i byen i kbh enten som venner ellers har jeg kneppet dem så jeg behøver hverken skæg eller briller ....men en stor penge pung og en [UPASSENDE ORD] der virker.....so

mister-morten
bastian skrev:
jeg kender rigtig mange af de thai piger som kommer i byen i kbh enten som venner ellers har jeg kneppet dem så jeg behøver hverken skæg eller briller ....men en stor penge pung og en [UPASSENDE ORD] der virker.....so

Hej!

Men det er jo ikke det, det drejer sig om...Sad
Vil jo ikke kneppe den thai-pige...!
vil bare have hende ud derfra, og så se om man kunne finde lykken med hende ik..."

Venlig hilsen

Morten

bkk skrev:
bkk skrev:
kan kun give rinpoche ret her, pigen er på forretningsrejse her, jeres forhold vil aldrig gå, er emnet her en joke eller mener du det virklig

jeg quote mig selv Cool - jeg fik det her svar som pm fra morten

Slettet, en PM er personlig
Admin.

til morten vil jeg lige sige, skriv ude i forrummet.

John hvorfor begynder du at slette i mine indlæg, det kan da godt være at du ikke bryder dig om noget jeg evt. har skrevet i andre indlæg, men det er da for lang ude at slette en fuldstændig harmløs pm, morten har brug for hjælp, han har forelsket sig i en luder, og han tror nu at han skal redde verden !!
nu er han da i det mindste begyndt at skrive i forummet igen, i stedet for pm.
du slettet endvidere også fuldstændig et indlæg hvor jeg havde indsat url på et link, som en anden bruger havde kommet med. lad være med det.Pfft

John
Hej BKK

Jeg har intet imod hvad du skriver i dine indlæg, men jeg har fjernet en PM i dit indlæg, for som jeg skriver så er en PM personlig.
Og sendt til dig, er den kun beregnet for dine øjne. Se iøvrigt reglerne.

Med hensyn til den url jeg fjernede, så blev den fjernet samtidig med at den anden brugers link blev gjort aktivt.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Webmaster
Hej Bkk,

John har ikke slettet PB'en for at chikanere dig. Nu nåede jeg ikke selv at læse den, men jeg er overbevist om at du ikke har indsat den for at chikanere nogle og kun gjort det med de bedste meninger at tyde udfra dine andre indlæg her i tråden - så intet ondt ord herfra.

Grunden til at vi har indført reglen om ikke at poste hinandens PB'er er fordi vi skulle jo gerne alle turde sende PB'er til hinanden uden at være bange for at indholdet nu bliver offentliggjort. Der var desværre et enkelt uheldigt tilfælde på et tidspunkt.

Nå, men tilbage til sagen.

Morten må man spørge om din og pigens alder og hvor lang tid hun har været her ?
Redigeret af Webmaster d. 19/12-2006 22:29
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ok john og webmaster i får hermed begge to ret Grin
jeg glemmer sagen, og lade os komme tilbage til mortens problem

Rasmus
Hej bkk
Det er en ufravigeligt regel her på Dansk-Thai Web, at vi ikke akseapterer nogen offentliggørelse af sendte/modtaget personlige meddelelser (PMér) medlemmerne imellem - uanset indholdet. Disse er personlige beskeder, som ikke hidrører andre end modtageren og afsenderen.
Derfor har administrationen (Læs: John) været tvunget til at redigeret i dit indlæg. Det er muligt at du finder dette irrelevant i denne situation, men det rokker ikke ved administrationen generelle holdning.
Hold dig til emnet - og kom med dine øvrige råd og meninger i debatten, uden at offentliggøre PMér.
Rasmus

mister-morten
til webmaster!

mener at hun sagde, hun var 22 eller 23 år, men hun havde værret der i 3uger

mister-morten
til bkk!
Ja okay!
Men interesere mig nu ikke for thai-piger normalt...!
Men hende her slog bare benene, væk under mig!..."
Ja jeg mener alt det her alvorligt!...

Venlig hilsen

Morten

mister-morten
Unskylder for alle at jeg er kommet til at skrive pb beskeder!...

Venlig hilsen

Morten

rasmus
jeg troede lige at jeg havde lukket den del af emnet.
men lad os da endlige forsætte.

og til alle jer andre, der stod blot i pm, at han håbede på at det ville lykkes, - det stod der ikke ordret;;;

webmaster har mulighed for at kigge forbi min postkasse, hvis i mener der er noget galt, jeg tvivler på at nogen er blevet klemt her.

vi skriver alle sammen under et dække, og jeg har ikke skrevt noget personligt omkring mister-morten,

og til webmaster det er ellers en fed side du har fået bygget op.

jeg hiver stikket ud nu, det her er forlangt ude for mig, jeg går på juleferie, og så kommer jeg forbi i næste uge,
god jul alle sammenGrin og godt nytår 2550 et flot rundt tal Cool
Redigeret af d. 19/12-2006 23:18

mister-morten
til bkk!

Tak ilige måde...!WinkSmile

Webmaster
Hejsa Morten og Bkk,

I skal ikke undskylde at i bruger PB funktionen - endelig ikke please.
Og jo sagen er slut.

Morten, jeg håber at du er bekendt med 24-års reglen. Hvilket på ingen måde gør det du er ved at rode dig ud i lettere. Ellers vil jeg bare sige at det med at hun hænger ud med de andre thai-tøser er det der lyder allermest alarmerende i mine øre. Mange dårlige "vaner" læres fra de gamle rotter i faget. Så skal det overhovedet have en minimal chance så er det at få hende væk fra dem hurtigst muligt.

Bare min beskedne private mening om sagen.

Jeps, i øvrigt god jul og godt nytår til alle dem der skal på juleferie :-)
Øv, her er ingen smiley med nissehue på :-(

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Rasmus
Hej BKK
Du her ret - har nu lagt låg på vores diskussion.
Vi kan så alle håbe på at Mister-Morten finder en løsning på sit forholdet til thaipigen, som aldeles har slået benene væk under staklen.
Ser frem til at læse mere i sagen…. Pfft
Hilsen Rasmus

mister-morten
tak skal i have!Smile
Både rasmus og webmaster...!
Er ved at undersøge mine muligheder, takke værre alle de dejlige mennesker der har gidet, at svare på mit indlæg...!

Med venlig hilsen

Morten

p.s hvis der sker mere i sagen får i det afvide med det samme!
Det er helt sikkert...!"!
Men nu vil jeg gå i seng...
Godnat Og Sov rigtig godtWinkSmile

Stampe
mister-morten !
Du ønskes alt muligt Held & lykke herfra.
For det behøver du hvis din mision skal have bare en chance for at lykkes.
Så HELD & LYKKE

God Jul & godt NYTÅR

CoolCoolCool

i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

mister-morten
til stampe!

Tak ilige måde!..."
ja det bliver en hård kamp...Men tror på det, til det sidste...Wink

alber
hej mister-morten
der er mange thaiér der kommer her til