Se indlæg
 Udskriv debat
Mere Thai TV på nettet
falang yao
Jeg har lige installeret, efter tilmelding, dette program til Fruen i huset:
[url]www.thaitv.tv[/url] IPTV (står nok for I Pay TV Grin ).

Jeg valgte pakken til 30$ for 6 mnd. Der er frit valg på alle hylder : Live TV-TV series-TV shows-ซีรี่ย์/ภ.เอเชีย-Karaoke-Thai movie m.m.
Også for børn : หนูหิ่น เดอะมูฟวี่ ตอนที่

Så er fruen meget glad, men det er jeg ikke, for når hun skal se film serier på 12+ episoder så er PCen optaget i timevis Sad og det næste tiltag er at hun vil gerne have PCen tilsluttet TVen, så hun kan se film i 32" og ikke 15" på Laptop.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 30/09-2006 16:06
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Locturian
Ja, Thai tv er trættende - Det kører hernede 12 timer om dagen - Eller rettere, når de ikke sover Sad Jeg kan snart alle thai-gloser brugt i deres b-films agtige serier Sad

Godt man har UBC (sattelit) så man kan se lidt andet en gang i mellem...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
h
falang yao skrev:
Jeg har lige installeret, efter tilmelding, dette program til Fruen i huset:
[url]www.thaitv.tv[/url] IPTV (står nok for I Pay TV Grin ).

Jeg valgte pakken til 30$ for 6 mnd. Der er frit valg på alle hylder : Live TV-TV series-TV shows-ซีรี่ย์/ภ.เอเชีย-Karaoke-Thai movie m.m.
Også for børn : หนูหิ่น เดอะมูฟวี่

Så er fruen meget glad, men det er jeg ikke, for når hun skal se film serier på 12+ episoder så er PCen optaget i timevis Sad og det næste tiltag er at hun vil gerne have PCen tilsluttet TVen, så hun kan se film i 32" og ikke 15" på Laptop.

He-He den har du sku selv bedt omGrin

skal vi gætte på at hr. rasmussen snart skal ud og investere i en ekstra pcWink

pdrhan
bamsen skrev:
Davs Falang yao
Jeg syntes da du skulle sætte den pc til jeres fjernsyn. Smile
Så din søde kone, bedre kan se det,
og så lidt større højtalere GrinGrin
Ja de kan jo godt li at høre de serier lidt højt Grin

bamsen

Ja Rasmussen - det kunne du da godt gøre for din kone....hehe
Her ser de det også på en bærbar med 15" skærm via trådløst netværk så jeg har stadig min pc for mig selv hehe!!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

falang yao
Ja ja,grin I bare. I ved godt at : ler bedste den der ler sidste Grin Grin Grin

I dag er forbindelse fint, men i forgårs var der lidt "knas" på linien, filmen blev "hakket", fastfrysning af billedet men talen forsætter. Hvad skyldes det? Satelitte forbindelsen ? Firewall ? Netadgang begrænsning fra udbyderens side (dem som ville download musik/film bliver nedprioriteret).

falang-yao@dansk-thai.dk

Webmaster
Det er da meget rart at vide hvorfor vi ikke ser dig så meget online længere.... Ja, og TV'et kan du jo hellere ikke se på meget længere.... Det er dog et trist liv.... Så hvis du skal have en god forklaring til konen, så må du sige noget med at du har snakket med jeres internet-udbyder og de vil have 8000,- ekstra for linien om måneden i linje-licens, nu når I også er begyndt at se TV på linjen - så får du sikkert både dit TV og din PC tilbage... :-)

Ellers vil jeg umiddelbart mene at det godt kunne lyde som om det er satellitforbindelsen der "knaser" lidt der hvor signalet bliver hentet ned. Firewall'en tror jeg ikke på, og normalt hvis det havde været en spørgsmål om båndbredde så ville lyden ikke fortsætte når billedet mangler.
Redigeret af Webmaster d. 30/09-2006 01:11
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
jc
Jeg har lidt det samme problem med fastfrysning af digitalt tv, men det er her i DK, når jeg modtager fra Hove senderen til min PC.

Problemet er nok nærmere, at falang yaos og min PC ikke har hukommelse (RAM) nok til at handle den store datamængde og derfor fryser billedet.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

pdrhan
Bamsen
Det virker!
Fruen er klistret foran den Thinkpad hele tiden....men det kræver noget af din forbindelse...her har jeg 4Mbit og det kører bare derudaf.....

Davs
Ja her der duer pasword ikke,siger den
Jeghar prøvet at lave nyt 3 gange om ingen virker
Så du er sikkert heldig
bamsen

jpo
det er kun 3 måneder man får for 30doller

http://www.nonsunghomestay.webs.com
bn1608
Man skal have en internet forbindelse på mindst 2048 mb . For at se live tv. Man kan teste sin forbindelse på . TDC-Privat-internet . Og se om den er stor nok til tv

pdrhan
bamsen skrev:
Davs
Ja her der duer pasword ikke,siger den
Jeghar prøvet at lave nyt 3 gange om ingen virker
Så du er sikkert heldig
bamsen

Bamsen - har du prøvet at "rense" din Cache i browseren? det hjælper nogle gange - ved der for et stykke tid siden var problemer med log in på den side...vi bruger
[url]www.thaitv.tv[/url]

falang yao
Hej Bamse, Pdrhan, m.m.,

Jeg skulle måske have skrevet at deres "5 førsøgs dage" link ikke virkede ( Sad ), derfor tegnede jeg lige som Peder et 3mnd abonnement til 30$ og så længe jeg ikke får min trådløs router i orden er der "Kamp" om internet forbindelsen Pfft og ofte trækker jeg det korteste strå Angry.

Det går an når hun skal se :

ชื่อภาษาไทย : รักสุดขั้ว
English Title : RAK SUD KRUA
ดารานักแสดง: ศิวัฒน์ โชติชัยชรินทร์, ฑิฆัมพร ฤทธิ์ธาอภินันท์
จำนวนแผ่นทั้งหมด : 15 (episoder)
เริ่มวันที่ : 11/09/2006
วันที่จบ : 11/29/2006
สถานะ : End

Men værst hvis det er:
ชื่อภาษาไทย : สายรักสาละวิน
English Title : SAI RAK SALAWIN
ดารานักแสดง: อัษฎาวุธ เหลืองสุนทร, จีรนันท์ มโนแจ่ม
จำนวนแผ่นทั้งหมด : 32
เริ่มวันที่ : 08/13/2006
วันที่จบ : 09/13/2006
สถานะ : End

Og farvel PC hvis det er :

ชื่อภาษาไทย : 7 มหัศจรรย์
English Title : JED MAHASSAJAN
ดารานักแสดง: ตะวัน จารุจินดา, ฑิฑัมพร ฤทธิ์ธาอภินันท์
จำนวนแผ่นทั้งหมด : 92
เริ่มวันที่ : 09/01/2006

Bamse det er bare om at åbne pungen, I dag :

Wednesday, December 6, 2006
30 US Dollar = 167.927 Danish Krone

M.v.h, M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 06/12-2006 22:13
falang-yao@dansk-thai.dk

thaikurt1
Det problemene har vi saa ikke her

For er det noget jeg ikke gider at se er det alle de serie de sende i tv hver dag det er også grundet til vi har to tv i huset.

Bamsen nu er det jo ikke alt man kan faa gratis nogen gang bliv man jo nodt til at betale for det

Davser Kurt
Ja jeg vil også genre betale
Men jeg vil ikke bare smide mine penge ud.
Jeg kiggede igen igår,men så stod der at de automatisk trækker penge, når de 3 måneder er overstået, eller sådan noget.
Og jeg kan ikke li, det med at bruge visa kort
og så de selv trækker som de har lyst til

Og jeg kan ikke se hvor hurtigt internette,
skal være for det er til at se på
Så konen må nok undvære det thai tv
bamsen
Redigeret af d. 07/12-2006 08:06
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
pdrhan
Rasmussen - hvad er der galt med din trådløse router?
Noget vi burde se på?
Mvh Peder

falang yao
thaikurt 1 skrev:
Davser Kurt
Ja jeg vil også genre betale
Men jeg vil ikke bare smide mine penge ud.
Jeg kiggede igen igår,men så stod der at de automatisk trækker penge, når de 3 måneder er overstået, eller sådan noget.
Og jeg kan ikke li, det med at bruge visa kort
og så de selv trækker som de har lyst til.bamsen

Hi jeg formoder at ovennævnte er skrevet af Bamse ,men kopieret og indsat af Thaikurt 1,

IPTV trækker ikke automatisk på dit kort MEDMINDRE du selv har givet lov til det. Det svarer til PBS (Pengeinstituternes Betaling Service). Nok for at undgå at du "glemmer" betaling når de 3 mnd er overstået, og så bliver det "lukket for det varm vand" ( husk reklammen i Dansk TV om Inter Flora= Husk hvad blomsterne kan gøre Grin Grin Grin), men formålet er sikkert at De vil gerne have at du forsætter som "fast stamkunde".

falang-yao@dansk-thai.dk

Davs Falang yao
Ja men jeg er sgu lidt bange for det firma
så virker det ene ikke og så det som står at de automatisk trækker
når tiden er gået, og jeg kan ikke se om mit internet er hurtigt nok
bamsen

falang yao
Bamse dog,

Du lider af "Netbankingfobi" Shock Shock (De 357kr du har på kontoen, gider sgu ingen at stjæle,Grin Grin ) og læser betingelser som en vis herre læser biblenWink Pfft . Det står klart og tydeligt (juridisk bindende) :

I_I Please check this box if you would like to have an automatic payment to this credit card account.

Sætter DU ikke flueben i den lille rude foran teksten sker der intet ud over at du betaler KUN for den periode du har købt. Fx. :

Special Promotion
From $60 for 90 Days, we offer at $30 for 90 Days. An exclusive offers to both Live TV and Video On Demand. (Limited time offer only.)

Redigeret af falang yao d. 07/12-2006 11:46
falang-yao@dansk-thai.dk

Davs Falang yao
ja så har jeg fået overtalt mig selv og lagt de penge
AV AV AV AV det var ikke sjovt at gøre det
bamsen
Redigeret af d. 07/12-2006 14:53

chang
er der nogen der kan se hvor hurtig opload de sender med jeg har 4mbps i download

Spring til debat: