Se indlæg
 Udskriv debat
På egen hånd i Thailand
Boom-Boom
Hej alle,

Er der nogen af jer der har strejfet om i Thailand på egen hånd, her mener jeg udenfor de større byer.

Kan man som farang rejse rundt som man har lyst uden at blive gokket ned, voldtaget Smile eller er der steder man skal holde sig fra?

Ja ja, Nu havde jeg jo ikke tænkt mig at tage til trekantsområdet nordpå bare for at se hvad der sker Wink

/Bart
[small]Up to me, he he!
[/small]

jc
Det er min erfaring at man roligt kan rejse over det meste af Thailand uden risiko. I øjeblikket er det klogt at undgå de tre sydlige provinser på grund af det ulmende muslimske oprør.

Det er med Thailand som andre steder, at man naturligvis ikke skal vise hvor mange penge man har på sig eller på anden måde opføre sig uansvarlig, så kan det gå galt alle steder.

Og så er det ingen skade til hvis man går to eller flere sammen.

Suk Rak Ning
Hej
Jeg har været flere gange alene i Thailand både i Bangkok, Pattaya og også langt ude på landet, hvor jeg var den eneste farang og jeg lever da endnu, man skal bare bruge sin sunde fornuft også efter en del Mekong og Singha Cool

Venlig hilsen SukCool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

isaan
hej boom boom

du behøver skam ikke at hyre en guide for at komme ud at se noget i thailand , det er ikke noget problem at bevæge sig rundt alene i og udenfor turiststederne , har selv prøvet det inden da jeg mødte min kone i thailand , kan kun sige til dig spring bare ud i det så bestemmer du selv hvor lang tid du vil være de forskellige steder , ikke nogen at tage hensyn til .

god tur boom

vh.isaanGrinCool

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
dkjohnt
Langs det meste af grænsen til Burma, dog mest i Nordvest, er der stadig grænsefights. Dem hører man sjældent om fordi det er dagligdag. Thaierne hader Burmeserne de steder, så du behøver jo ikke ligefrem besøge selve grænsebyerne. Der er stadig øde steder hvor man ikke ser så venligt på faranger, men sådanne steder kommer du nok ikke.
Men vigtigst af alt. Vær sød og rar, men unlad at vise at du har mange penge ved at købe øl/Mekong til højre og venstre. For der er fattige sjæle overalt der ser det at "gokke dig en i nøden" som en nem måde at få raget nogle penge til sig. Og især ude i provinserne slipper de fra det da der ikke er meget politi.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

Boom-Boom
Hej,

Ja men saa vil jeg da proeve at bevaege mig lidt laengere ud i landet end de saedvanelige turiststeder. Det vil da nok uden tvivl blive en oplevelse. Smile

Holder mig nu nok i foerste omgang lidt vaek fra graenseomraaderne.
Tak for det.

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

Spring til debat: