Se indlæg
 Udskriv debat
bamse.
tuktuk
hmmm husk lige på at der er forskel på at tage de taxaer der bare stopper derude, og så tage dem der holder i taxakøen, typisk en licens og kørekort m.m.

Gad vide hvornår man begynder at åbne øjnene for at lave en transferbus til PTY og HUA som kører hver time mod betaling naturligvis, der må da være peneg at hente for den der opfinder det ??

www.tuktours.dk
erik mortensen skrev:
Smilekan du også sige mig,hvad det koster med taxa fra lufthavnen den nye, til pattaya.eller kan man hjemmefra bestille en,som henter os .i lufthavnen.Smile venlig hilsen erik og gylna.

Davser Erik

Fra DEN NYE LUFTHAVN OG TIL PATTAYA er taxa prisen fast 1300 baht med tazameter
det har jeg lige fundet ud af.De koerer ikke efter taxameter den tur.det goer de kun indenfor bangkok.
Men der hvor du evt skal bo har sikkert transport.det koster som regel lige deromkring1300-1500 baht
bamsen

northwoods skrev:
Jeg tog en taxa fra Pattaya til Bangkok. De reklamerer i Pattaya på skilte, hvor der står "taxi 800", og prisen er 800 bath.

Davser Northwood

Ja det er rigtigt,man kan faa en taxameter til 800 baht Plus highway p,kostninger.det er en pris de har saa de ikke skal koere tomme til bangkok.saa derfor er prisen kun 800 baht.bussen koster 126eller 130 baht
bamsen

erik mortensen
Cool hej bamse,tack for oplysninger vi gläder os at komme derut,og så slipper jeg stövsuning ha ha .hilsen fra de gamle i landskrona.Cool

northwoods
Bamse:

800 bath var inklusiv highway-omkostninger.

falang yao
[quote]tuktuk skrev:
hmmm husk lige på at der er forskel på at tage de taxaer der bare stopper derude, og så tage dem der holder i taxakøen, typisk en licens og kørekort m.m.

Gad vide hvornår man begynder at åbne øjnene for at lave en transferbus til PTY og HUA som kører hver time mod betaling naturligvis, der må da være peneg at hente for den der opfinder det ??[/quote]

Hej Martin,

Din "bøn" må være blevet hørte :

Bus # 3 8 9 :Suvarnabhumi Airport - Pattaya

http://www.bangko...om/node/56

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

sank
Ja og fra level 2 dør 10 Bell Travel direkte til Pattaya nord. 150 bat. og vi blev så kørt til hus i minni bus ? med i prisen. fra airport ? kl. 08 - 10 - 12 - 14 - 16 - 18 - telf. 027474675 - 6. En god og stabil Taxi fra Pattaya hender jer for mener 1200 bat. Tao Taxi Service. E-mail: Så send ham en mail med navn så står han klar.

vandango
[/quote]Davser Erik

Fra DEN NYE LUFTHAVN OG TIL PATTAYA er taxa prisen fast 1300 baht med tazameter
det har jeg lige fundet ud af.De koerer ikke efter taxameter den tur.det goer de kun indenfor bangkok.
Men der hvor du evt skal bo har sikkert transport.det koster som regel lige deromkring1300-1500 baht
bamsen[/quote]

Jeg måtte betale 1400 for en officiel tur fra lufthavnen til Pattaya, hajerne tilbød mig den samme tur for 1000, da de så jeg stillede mig hen i køen til de almindelige taxaer. Disse ville idog kke køre udenfor bangkok på taxameter, så Pattayaturen er fast pris.
Jeg valgte den officielle tur, da chaufføren selv skummer fortjenesten minus et tillæg til administrationen i lufthavnen. Hvis jeg valgte den nu billige hajtaxi, ville chaufføren være underbetalt.
Retur kan jeg komme med den samme taxa for 800 + vejafgift. En chauffør havde taxameteret gående, lige knap 900 bath viste den fra Pattaya til lufthavnen.

Hvis man ønsker en billig hajtaxi, skal man bare stille sig hen i køen til den officielle taxi, så kommer hajerne løbende med en godt tilbud, så du behøver ikke at forhandle.

Jeg bestiller altid taxa i soi postoffice/second road (baren ved siden af har billige drinks Shock) ), har aldrig haft problemer med dem, prisen er 800 + vejafgift for en almindelig bil, vil du have noget større, må du så til lommerne.
Redigeret af vandango d. 22/11-2008 22:14

sank
Smile Kan måske misforstås den måde jeg skrev om Tao Taxi ? Prisen er afhendet i Air port 1200 bat. og fra Pattaya 800 bat. Og gode biler. mvh

Spring til debat: