Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har siddet lidt og kigget på tog priser fra bangkok til ko samui men er ik helt sikker på jeg forstår at læse prisoversigten rigtigt .... kan nogen hjælpe !?
Fly fra Bangkok BKK - Koh Samui USM Adult
Airline Class One Way Return O/W Rtn O/W Rtn
PG-Bangkok Airways Y 103.00 203.00 52.97 103.00 16.42 30.14
One way og return forståeligt nok, men hvad betyder O/W - Rtn og er det Bath priser der skal lægges sammen hele rækken hen, for at få prisen ??
Jeg kender ikke de præcise priser, men der er krig på indenrigs priserne og jeg ved man kan flyve fra BKK til chiangmai for ca 1000 bath, det er meget hurtigere end at bruge tog - bus..
Jeg takker mange gange for alle svar og den store hjælp I alle kan tilbyde gennem jeres svar.
Nu er denne rejse lidt impulsiv og derfor har vi ikke fået sparet en masse penge sammen, men skal leve af de penge vi har at leve for herhjemme. Derfor er det jo lidt intressant at få nogle ca. priser da vi skal være i Thailand i 3 måneder og gerne vil rejse lidt rundt, men uden at frådse :-)
Bangkok - Surat Thani Phunphin station med tog 3 class 107 bath pr. person, (651 km, ca. 16,50 kr) dertil kommer bussen til Koh Samui, det maa i nok kunne klarer uden at frådse
Redigeret af MisterM d. 13/11-2004 15:19