Se indlæg
 Udskriv debat
KLM
David
Hej
Er der nogle der har erfaring med KLM ?

Ghia
Har brugt dem en del fra Amsterdam til HK og jeg intet at brokke mig over. Utroligt fin service hver gang - absolut top-klasse på den rute.

Har dog ikke prøvet dem til BKK.

Gurk90
Jeg skal flyve med dem til Bangkok til jul. Bestilling og betaling via KLM's internet site, var helt uden problemer.

sidst jeg fløj med dem der endte min bagage i amsterdam, da jeg tjekkede ind i kastrup, troede manden at jeg kun skulle til amsterdam, og gav mig kun bodingpas til dette, Grin jeg fik ham dog overtalt til at give mig bodingpas hele vejen til bangkok´.
da jeg ankom til bkk, fik jeg at vide at min bagage først kom dagen efter, Cool
det var dog ikke et problem for mig, for så var der mere plads i taxaen til pattaya, dagen efter leverede de min bagage til min lejelighed i pattaya, jeg fik endvidre 25doller på en check som jeg kan bruge hvis jeg vil flyve med klm en anden gang

kimberg
Jeg fløj med KLM sidst jeg var i Thailand. Det gik fint med og bestille dem over nettet ( dagen før afrejse ) Men da jeg så var dernede, blev jeg enig med mig selv om at jeg ville have en uge ekstra.
Jeg var ved en KLM agent i Soi Bukhao. De ville have næsten 14.000 bath for og ændre den Sad
Jeg ringede så til KLM i DK. Og der fik jeg så af vide at jeg skulle ringe næste dag til middag. Jeg ringede så dagen efter kl.14. Der havde de stadig ikke fundet ud af noget. Og de vlle så have mig til og ringe igen senere.
Jeg spurgte om de så ikke bare kunne sende mig en e-mail med tilbudet, eller ringe mig op. Det kunne ikke lade sig gøre.
Så jeg ringede igen efter et par timer. Der var der stadig ikke sket noget. Så bliver man lidt sur, når de bare holder en for nar.
Jeg kom så igennem en 3 gang, og fik fat i en som kunne hjælpe mig.
Det kom så til og "kun" koste 1300 kr. En del billigere end 14000 bath.
De lovede så og e-maile mig den nye rejseplan. Da jeg ikke havde modtaget den næste dag måtte jeg have fat i KLM i Bangkok. Så fik jeg den endelig. Så det skal være meget billigt før jeg flyver KLM igen.

M.v.h. Kim

Spring til debat: