Se indlæg
 Udskriv debat
Dykning og fitness
northwoods
Hej!

Har I erfaring med dykkerkurser i Pattaya? Kan I anbefale et bestemt?

Hvad med fitnesscentre? (Jeg vil gerne vægttræne) Kan I anbefale et bestemt af dem?

Hilsner
Nw

solmand
med hensyn til dykker kursus så tag det her i dk så får du guld sertifikat og kan dykke alle steder, hvis du tager et sertifikat i thailand er det kun sølv og hver gang du vil dykke kræver de et prøve dyk af dig, i et andet land eller måske også thailand hvis du går til en anden dykker shoop...
mit guld 5 stjernet dykker sertifikat giver mig altid ( just go diving)
og det er uden problemer .....de ser du har guldt 5 stjernet paddi sertifikat så kan du altid dykke hvor du vil ,,,overalt på denne jord hi hi...
var kun en anbefaling....
mvh solmand Pfft
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Payanak
Det er ikke pengene vaerd at dykke i Pattaya. Vandet er saa grumset at man ikke kan se ret meget.
Tag i stedet sydpaa til enten Koh Samui eller Phuket. Begge oer har en masse steder at dykke paa.

kenneth
hej..
där fins en liten ö utan för pat.. Coral-island,dår år det klart vatten och helt ok för att dyka..
MVH Kenneth

roald
jeg har dykket ved pattaya en gang vi sejlede ud med en dykker båd til nogle øer rigtig klar vand og masser at se på, mindst lige så godt som phi-phi

northwoods
Jeg tror jeg vil gøre det her i Danmark, hvis det skal være. :-)

Blandt andet pga. den kvalitetsforskel, der åbenbart er.

Og skulle jeg komme til skade, som førstegangsdykker, vil jeg være mere rolig ved at blive behandlet i Danmark.

Angående vægttræning fik jeg (heller) ikke gjort det, men de har åbenbart døgnåbent hos Tonys Gym, hvilket er ret fedt, hvis man skulle besøge landet en anden gang.

David
du kan godt dykke i hele verden hvis du tager dykkercertifikat i thailand, det har ikke været et problem for mig. mht. sikkerhed er der trykkamre på/ved alle de store dykker steder.

solmand
hej
Jeg vil anbefale at tage det her i Danmark, hvor du forstår alt hvad der bliver sagt 100%, dykning er dejligt men kan meget let blive farligt hvis man ikke passer meget på, i udlandet bliver man altid sat sammen med en makker man ikke kender ,,,,,, så kan det blive meget farligt.... har jeg selv prøvet....Sad
og et guld sertifikat gør at du prøver koldt vand og meget strøm,,,, samt mange andre gode ting...
dette var kun en anbefaling fra mig af,,,,,og jeg har 1 sæt dykker udstyr til salg hvis det skulle være....Pfft
mvh Solmand PfftPfft

Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

David
hvad er et guld-certifikat fra padi ? det har jeg aldrig hørt om.

solmand
det er et 5 stjernet guld sertifikat som beviser at du har lært mange ting..Pfft
solmand

rinpoche
Man kan have et 5-stjernet guld certifikat, selvom man kun har det mest basale Padi junior open water diver. Det siger ikke noget om hvorvidt "man har lært mange ting eller ej."

Hvad det derimod siger noget om er hvorledes det Padi Center man tager certifikatet hos er klassificeret og ikke spor andet.

mvh
rinpoche

solmand
kan det så ikke siges at det hænger lidt sammen...
solmand

prasat
nej solmand det hænger ikke sammen, jeg har fået mit igennem et dansk selskab men taget det i egypten, jeg har aldrig være i det pissekolde vand man har i danmark, så certifikatet siger intet om hvad du har prøvet.

og david det er ikke alle store dykkersteder i thailand der har trykkammer.

prasat

prasat
det skal lige siges at der også findes Gold padi 5 stjernet dykkercentre i thailand

prasat

Spring til debat: