Se indlæg
 Udskriv debat
Spørgsmål om hotel i Bangkok
kylling
Jeg har hørt fra en bekendt om et dansk ejet hotel i bangkok, som roser det i høje toner( lille hyggeligt hotel, rent og rart med en meget central beliggendhed) hotellet er Stabel Lodge, Sukhumvit soi 8.

Vi rejser til TH 1. okt. og bliver i Bangkok 5-6 dage før vi tager videre, så et lille hyggeligt hotel ville være dejligt, hotellet skulle Dansk ejet (ledet) der er sikkert mange af jer der kender det kan det anbefales????

Bamsen har sikkert et link til hjemmesiden (hvis en sådan findes) som han vil lægge her i tråden.

MVH Kylling

Davser Kylling

Ja her er det link

http://www.stable...

Man spiser godt der,men jeg jeg har aldrig boet der
Men flere siger det er ok ,men slidt

Her på dette hotel KT ,det er ok,billigt,ligger fint med fred og ro

http://www.ktgues...

kt har jeg selv boet på,og jeg ved flere herfra DTW har prøvet det

GOD TUR

bamsen
Redigeret af d. 13/09-2006 09:22

solmand
hej
er lige kommet hjem var et smut forbi stabel og fik en bid dansk brød det liner sig selv...
et godt billigt og hyggeligt hotel (lidt slidt på værelserne) men ok
og ligger dejligt centralt...
solmandGrin
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

surin999
maden er ok, men hotellet er for dyrt i forhold til standarten. du kan bo på tilsvarende hoteller i samme soi til det halve og så hvis du savner den dansk mad besøge stable logde.

og husk på stable betaler du service charge og vat oven i alle priser de reklamere med og personalet ser ikke en krone af de penge som hotellet driver ind under dække af service charge (drikkepenge)
Surin er død længe leve Surin999

jesperfrb
Jeg kan kun tilslutte mig Surin.
Stable er for dyrt i forhold til kvalitetten, men maden er god, dog lidt dyr.
"Promenade hotel" lige overfor tager kun 1000 bath i døgnet, hvis man betaler kontant. Det er også slidt, men billigere.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Top High Class Fashion
Ingen tvivl om at maden er kanon god det er flinke folk som driver det og servicen er god kan kun anbefales jeg bor der aldrig da jeg har et lille sted der inde selv

LeoGrin
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
kanut
Efter at Erik ikke mere er på Stable lodge er det gået alvorligt ned af bakke med Servicen, der er vist nok kommet en kineser i stedet for Erik, og det bliver derefter.

før i tiden kunne man altid få lov til at blive på værelset den sidste aften inden man skulle ud i lufthavnen til et sent fly, selfølgelig skulle man betale for et halvt døgn, det klart, men sidste gang vi var i Bangkok blev vi smidt ud af værelset kl 18. og det tiltros for at der ikke var nogle der lige stod og skulle bruge det. måske er det mig der er noget galt med , men et halvt døgn er så vidt jeg ved 12 timer , men på stable Lodge er det kun på 6 timer

Og morgenmaden var et være Cirkus hver morgen, man bestilte noget og fik bare noget andet, forklaringen på tilstanden fik man bare aldrig.

pdrhan
Har lige været på Stablen...her i sommer , som alle de andre gange før med og uden Erik var servicen den samme , også samme gode mad!
ikke noget at kimse af der!
Mht Kanut blev "smidt" ud klokken 18 - så er dette normalt når man betaler for 1/2 dag at check out er 1800 , men når det nu er så billigt var det vel ingen herregård at betale for hele døgnet så kunne man køre når man var klar!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Sparegrisen P7
Hej Kylling,

Stable Lodge er generelt ok. Som andre skriver er det lidt slidt og koster måske lidt mere end tilsvarende hoteller.

Om Erik stadig er der ved jeg ikke da jeg ikke har talt med ham, men hvis det er herren med det grå hår og mercedesen var han der stadig tidligere i år. "Danskeslænget" hang også stadig ud på hotellet om lørdagen.

Maden er fin og jeg har ikke lagt mærke til ændringer i betjeningen de sidste 12-13 gange jeg har været forbi over de sidste år.

Promenade som også ligger i soi'en kan godt bruges som alternativ. Tidligere i år var poolen dog lukket på grund af rep. Ligeledes var motionsrummet lukket.

Stable Lodge har som andre hentyder en god central placering.

Eneste kommentar jeg har til hotellet er at aircon er lidt hård, og blæser ret direkte ned i sengen/sengene. Skal lige justeres hvis man skal undgå en forkølelse. Grin

Hotellet er fint til booking hjemmefra da de ikke kræver betaling over nettet. Det er velegnet til kortere ophold inden man skal videre.
/mig

www.dansk-thai.dk/
rinpoche
Har aldrig boet på stable lodge, men har været inde at se på værelserne, foretrækker så langt Promenade som jesper foreslår, og så lander man heller ikke i en dansker-farm.
Ikke noget ondt i det, nogle ønsker det, andre gør ikke

mvh
rinpoche

Zombie
Her på dette hotel KT ,det er ok,billigt,ligger fint med fred og ro

http://www.ktgues...

Prøvede dette hotel for 10 uger siden, vi fik et værelse der lugtede som et askebæger. lå på 1. sal ud til gaden hvor der var en træls trafik larm fra.

Vi fik andet værelse senere som var helt godt, der var TV og køler, disse værelser havde de kun 4 stk af fik vi oplyst og var derfor lidt dyre end internetprisen.

Vi syntes personalet virkede sure og at maden var ikke for god, desuden syntes vi ikke området var videre spændende, der var langt til det meste.

Frown Jeg ved der er skrevet udelukkende positivt om KT vores forventninger var derfor måske for høje? Men det var altså vores oplevelse.
Redigeret af Zombie d. 13/09-2006 22:13

rinpoche
Hej Zombie,
Tak for din tilbagemelding, jeg har selv læst omkring dette guest house her på siden og fandt det interessant pga pris og beliggenhed.
Vil ihvertfald checke rummene grundigt inden jeg beslutter mig.
Super at du vender tilbage med dine indtryk. Takker.

mvh
rinpoche

kylling
Tak for jeres gode svar.

Men da vi kun vil være i Bangkok en lille uge tror jeg at vi vil gå efter beliggenhed, fremfor hotelstandart.

Vi vil jo ikke være på hotellet så kort transport til indkøb og seværdigheder er nok bedst, men tak foreløbig.

MVH Kylling

kro90
Hvis du går efter beliggenhed er Manhattan et godt valg. Boede der i august: Prisen er steget lidt siden koster nu 30US$ på [url]www.asiaroom.com[/url]
Address : 13 Sukhumvit Road, Soi 15, Bangkok 10110, det er gaden lige over for Soi 12. Hotellet var pænt, og morgenmaden et kapittel for sig, stort og flot, ta' selv bord. Værelset STORT og med TV, radio og køleskab. God service
Redigeret af d. 14/09-2006 08:21
Kim

latour82
Jeg har før anbefalet et godt og billigt og fremfor alt meget Centralt belligende.

Hotellet hedder Star Inn Hotel, adressen er Sukhumvit soi 7/1, ligger et stenkast fra højbanestationen "Nana" så man har let adgang til stort set alt.

Man kan let kende hotellet når man kommer ind i Soien, det er træklædt på facaden og ser egentligt ganske nydligt ud.
Vi havde et værelse til 1000 bath, men man kan få billigere værelser og også langt dyere.
Væggene er beklædt med maghoni, og der er spejle alle steder, der er også en dvd afspiller, det værelse vi havde var uden vinduer og så med et flot, men meget lille toilet.

Hygiejnen er helt i top og som sagt belligenheden er til ug med kryds og bolle hvis man vil bo centralt.

Niels

Maxine
Jeg har ledt og ledt på diverse hjemmesider og kan ikke finde det hotel. kan du ikke linke tildet. Tak og hejsa

latour82
Hej.

Jeg tror ikke at der findes en hjemmeside, jeg har deres visitkort men der er der ingen henvisninger.

Men der er da et telefonnummer samt e.mail adresse.

Star Inn Hotel
131/40-41 Soi Sukhumvit 7/1
Klongtoei Nua, Wattana
Bangkok 10110
Tel (662) 651-0761
Fax (662) 651-0762-3
E.mail.

Der er ingen resturant på hotellet, så prisen er uden morgenmad, men der er masser af spisesteder i området.

Jeg er ret forvænt med hoteller, og syntes at dette er et godt hotel til prisen, især når man kigger på at det er i Bangkok.

Niels

tuktuk
Wupti...... jeg kom først !!

http://www.starin...

www.tuktours.dk
latour82
Dygtig mand Tuk TukPfft.

Det er ganske vist det hotel, vi var der i Juli og jeg kan se at prisen er lidt over hvad vi gav, men det var måske lavsæsonpris? eller bare en rabat de gav fordi at de kunne se at vi ikke lige havde mødt hinanden?

Prisen er nu stadigvæk yderst rimelig

Niels

kanut
pdrhan skrev:
Har lige været på Stablen...her i sommer , som alle de andre gange før med og uden Erik var servicen den samme , også samme gode mad!
ikke noget at kimse af der!
Mht Kanut blev "smidt" ud klokken 18 - så er dette normalt når man betaler for 1/2 dag at check out er 1800 , men når det nu er så billigt var det vel ingen herregård at betale for hele døgnet så kunne man køre når man var klar!

Hej .
Ja jeg ved godt at det er normalt at man skal være ude kl 18 når man har betalt for et halvt døgn, problemet var bare at jeg de sidste 10 år har været på Stable lodge mindst et par gange om året, og at der aldrig har været problemer med at få et hurtigt bad på værelset omkring kl.21. så man bliver jo lidt forvendt, og så lige pludselig er der lavet om på det hele, så stejler man jo lidt.

Spring til debat: