Se indlæg
Smykke forretning i Phuket
|
|
Lagt på d. 11/08-2006 02:00
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Er der nogen der befinder sig i det område eller kender mere til multi gems i phuket by ? Jeg har været der og købt nogle ringe som vi er utroligt glade for mig og kæresten. Jeg har så prøvet via email at komme i kontakt med dem, men den email de oplyser på deres hjemmeside virker desværre ikke. Det er sådan at en af mine venner skal til Phuket i Oktober måned. Og så havde jeg tænkt mig at bestille en speciel ring fra dem, til min kæreste, og så fri til hende med den. Jeg tror nemli de kan huske os, da vi var der et par gange og kigge og fik nogle lange snakke med dem. Er der nogen der ved om man kan bruge fax numeret til dem om det er ok ? eller der er en lettere måde at komme i kontakt med dem på ? http://www.phuket.../multi.htm Davs Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 11/08-2006 02:16 |
|
|
solmand |
Lagt på d. 11/08-2006 11:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
bare send en fax plejer at virke skal selv derud den 18 aug solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
samee |
Lagt på d. 11/08-2006 18:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Hmm det er jo oz lige et par dage siden de har fået deres hj-side opdateret Updated 26th May, 1997 |
|
|
Kun |
Lagt på d. 11/08-2006 21:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
Det lyder som om den hjemmeside er afgået ved døden Jeg ville prøve en fax Kun |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 12/08-2006 09:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
Hejsa Jeg har lige prøvet at ringe til deres telefonnummer, de er der stadig !! så det er bare at ringe til dem eller faxe ! Hilsen Martin Kaiser-Nielsen Tuk Tours - Thailand |
|
|
Lagt på d. 12/08-2006 23:26
|
|
Jeg takker mange gange allesammen og vil så prøve at faxe til dem og se om det kan lade sig gøre på den måde.. Tak.. |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 13/08-2006 06:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Please send your orders/enquiries by e-mail to |
|
|
Lagt på d. 15/08-2006 01:30
|
|
Det var også den email adresse jeg har prøvet at skrive til , men den virker desværre ikke. Jeg har tænkt mig at faxe til dem, men er der nogen der har forstand på fax? Kan man sende billeder med fax? I farver? Og hvordan bliver kvaliteten af billedet ? Og det eneste sted jeg har fundet hvor man kan fax´e er 7-11, hvad gør man så når de skal fax´e tilbage ? |
|
|
Lagt på d. 23/08-2006 02:44
|
|
Nå, nu har jeg faxet til dem, eller har prøvet på det.. Og venter nu på svar.. Jeg får besked når der kommer en fax tilbage. Er der ingen der bor i Phuket som vil tjene en extra skilling |
|
|
Cobra |
Lagt på d. 23/08-2006 06:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
Hej Devilhair Du kan jo også prøve denne [url][/url]http://www.thaijewelry.com/index.html Hilsen Cobraen |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 23/08-2006 07:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
1) Man kan ikke faxe i farver... Det er sort/hvid og kvaliteten egner dig ikke til billeder, kvaliteten er meget dårlig... 2) Hvis du sender fra/til 7/11 kan du vel bede dem om at gemme det til dig, hvis afsendernummeret er et du angiver til dem? 3) Prøv som Martin siger, at ringe til dem! |
|
|
Lagt på d. 23/08-2006 08:52
|
|
Locturian skrev: 1) Man kan ikke faxe i farver... Det er sort/hvid og kvaliteten egner dig ikke til billeder, kvaliteten er meget dårlig... 2) Hvis du sender fra/til 7/11 kan du vel bede dem om at gemme det til dig, hvis afsendernummeret er et du angiver til dem? 3) Prøv som Martin siger, at ringe til dem! Hejsa Loc Man kan godt faxe i farver Det kan min fax,så er det bare om modtager kan modtage i farver min er en brother mfc 4820c den faxer i farver bamsen |
|
|
Lagt på d. 23/08-2006 18:13
|
|
Uha.. Jeg har ingen ide om jeg kunne faxe i farver. Jeg gjorde det fra den lokale 7-11 hvor jeg efterhånden kender ham der står der om natten pga. mit nattearbejde. Jeg bad dem om at sige til hvis der kom noget tilbage. Jeg fik lavet et farveprint med billeder af den ring som jeg gerne ville have lavet og forhørte mig om prisen, men jeg har intet hørt. Har også prøvet WorldGems ved Patong Beach. Nu må vi se om jeg er så heldig at få svar nogle af steder fra. Ang. det med at ringe må jeg nok desværre sige nej, da mit engelske er noget dårligt. |
|
|
Lagt på d. 29/08-2006 12:25
|
|
Hmmm.... Nu har jeg ikke rigtig hørt fra dem overhovedet... Så måske jeg skulle prøve at ringe til dem... Er det let at snakke med dem over telefon sådan et sted ? |
|
Spring til debat: |