Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Billig rejse søges
|
|
northwoods |
Lagt på d. 22/08-2006 23:32
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
Hej Er der nogen, der kender til billige flybilletter til Thailand i slutningen af september eller starten af oktober? Hilsen Martin |
|
|
kylling |
Lagt på d. 23/08-2006 00:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Hej Tænker du på en pakkerejse eller kun flybillet? Jeg kan oplyse jeg har lige købt 2 billetter til Bangkok ( max. 45 dage) til 7500 kr pr. stk. nok lidt dyrt (jeg må lige huske afrejse 1-10-06) , det er med thai, som jo ikke er billige i den periode, jeg har købt dem i Asien Travel på halmtovet, måske nogle andre har erfaring med dette firma, ville da gerne høre lidt om dette. MVH Kylling |
|
|
h |
Lagt på d. 23/08-2006 07:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
det lyder dyrt prøv http://flybillet.... |
|
|
handy |
Lagt på d. 23/08-2006 08:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
har hørt at der er billige billetter med thai men kun gyldige i 21 dage til 3995 skulle være på flybillet .dk finder du dem ikke der prøv da at ringe til agent levi vesterbrogade 33252811 da en ven af mig også har snakket med hende og hun fortalte at hun også har de tilbuds billetter mvh Henrik |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 23/08-2006 10:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hej med jer, Ikke så "dyrt" da det drejer sig om en 3 MND billet = fri ændring af hjemmerejse = 30 kg bagage (40kg hvis ROP sølvkort haves). M.v.h.,.M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 23/08-2006 11:05
|
kylling skrev: Hej Tænker du på en pakkerejse eller kun flybillet? Jeg kan oplyse jeg har lige købt 2 billetter til Bangkok ( max. 45 dage) til 7500 kr pr. stk. nok lidt dyrt (jeg må lige huske afrejse 1-10-06) , det er med thai, som jo ikke er billige i den periode, jeg har købt dem i Asien Travel på halmtovet, måske nogle andre har erfaring med dette firma, ville da gerne høre lidt om dette. MVH Kylling Hej Kylling, Det er sikkert mange her i forumet som kan skrive under på at du kan være rolig m.h.t. ATC og i modsætning til flybillet.dk og andre "I-Netfirmaer" behøver du ikke at betale indenfor 24t., du kunne nøjes med at "reservere" pladserne og hente/betale billetterne ca. 3 uger før afrejsen. Fx. du ønsker at rejse d. 1-10-06 men p.t. er der ingen ledige pladser, flybillet.dk tilbyder dig d.5-10-06 og når billetten er bestilt og betalt kan du ikke ændre det, hvis nu senere hen viser det sig at nu er der nogle ledige pladser d.1-10 Hos ATC kunne du have "bestilte"(reservere) pladserne til d. 5-10 , men du vil blive kontaktet hvis der kommer nogle ledige pladser d. 1-10, som passede dig bedst. Og finder du selv noget bedre tilbud hos rejsefeber.dk-flybillet.dk-m.m., kan du skifte mening og bestille der (ikke muligt på Nettet) hvis ATC ikke kan "matche" dem og ingen sur miner. HUSK dog at annulerer din "reservation" (andre kan måske bruge pladserne). M.v.h., M. Rasmussen P.S. Har du husket VISUM ? Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
ebeth |
Lagt på d. 23/08-2006 11:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Vil det sige at ATC generelt er billigere end Thai Travel med hensyn til direkte billetter? |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 23/08-2006 11:55
|
Hej Ebeth, ATC kontra Thai Travel = ingen væsentlig forskel bortset fra deres "avance"(ca.2-400kr = hvor meget er du "villigt" til at betale hos den ene eller den anden). Forskellen kan lige i SERVICEN som nævnte i forrige indlæg. Thai Travel = business . ATC = business + service. Derfor UNDERSØG (ring rundt) altid markedet inden du beslutter dig. M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 23/08-2006 12:15 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
ebeth |
Lagt på d. 23/08-2006 12:45
|
Hej lange udlænding/admin Jeg vil da prøve at ringe lidt rundt. Har masser af tid da det jeg tænker på hedder feb. ell. marts. Vi er dog enige om at gå tilbage til nonstop, livet er for kort til europæiske afgangshaller m.v.h. Ebeth |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 23/08-2006 18:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Hej Nothwoods. www.rejsefeber.dk har nogle helt utrolige priser i öjeblikket. Har selv köbt en 3 ugers billet for 3805,00 med udrejse med Thai Air den 13. september. Om den danske del af rejsef. ikke har flere billetter (hvad der er noget der tyder på) så pröv den svenske. www.resfeber.se Iövrigt holder jeg med om, at det nok er Thai Travel på halmtorvet du skal have fat i, om du vil have billige flybilletter, men lige det her pris kunne de ikke matche. m.v.h. Ingolf. |
|
|
John |
Lagt på d. 23/08-2006 20:15
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Nu har jeg et par gange købt flybillet hos ATC uden problemer. I marts 2006 bestilte jeg igen (billigste 1 mdr.) flybilleter hos ATC med afgang i September, jeg fik en seddel med ud og hjemrejse tidspunkt og en pris på 5040 pr, billet. Pga. jeg hørte at Thai havde billetter til 3995, kontakter jeg ATC for at høre om de kan matche den pris, det kunne de ikke for det var max. 21 dage ud/hjem. Men jeg blev oplyst om at den billet jeg havde bestilt var en 3 mdr. billet og prisen de havde givet mig var på en 1 mdr. billet. Altså skulle jeg betale ca. 1300kr. mere pr, billet eller stå på venteliste til en 1 mdr. billet. Som jeg havde bestilt 6 mdr. tidligere. Jeg var selvfølgelig ikke tilfreds med dette og påpegede at det ikke var mig der havde lavet en fejl, og at de selvfølgelig burde sælge mig billetten til den pris de havde opgivet. Til dette fik jeg bare at vide at alle kunne lave en fejl og at jeg kunne stå på venteliste eller betale ca. 1300 kr. mere pr, billet end den pris jeg havde fået opgivet. Så om servicen er bedre hos ATC end TT vil jeg gerne sætte et ? ved, jeg er ihvertfald aldrig blevet udsat for ovenstående hos TT. Jeg har købt min sidste billet hos ATC, så hellere betale 50-100 kr. mere pr. billet, og være sikker på at få en pris der holder. Nu har jeg selv købt billeter (1 mdr.) til en pris på 5206 incl- skat direkte med SAS. john@dansk-thai.dk
|
|
|
Ole Mosgaard |
Lagt på d. 23/08-2006 21:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Rejsefeber har returbilletter til Bangkok til 3.111 kr. Men jeg ved ikke tidspunktet. Ole Mosgaard |
|
|
noidam |
Lagt på d. 24/08-2006 17:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Hej Tænker du på en pakkerejse eller kun flybillet? Jeg kan oplyse jeg har lige købt 2 billetter til Bangkok ( max. 45 dage) til 7500 kr pr. stk. nok lidt dyrt (jeg må lige huske afrejse 1-10-06) , det er med thai, som jo ikke er billige i den periode, jeg har købt dem i Asien Travel på halmtovet, måske nogle andre har erfaring med dette firma, ville da gerne høre lidt om dette. MVH Kylling datoen for de billige billetter er senest 30-09-2006. så hvis du har købt til d. 1-10-2006 er du ovre i den dyre periode. du skriver asian travel du mener vel thai travel. !!! har selv købt i thaitravel til 5904.dkk for en 3 md billet, incl skat, med afrejse den 24 sep. |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 02/09-2006 11:09
|
ATC på Halmtorvet??? Har lige siddet med KRAK og får ingen hits på ATC/Asia Travels, har et af jer søde mennesker et tlf.nr på bureauet? På forhånd tak ebeth |
|
|
Lagt på d. 02/09-2006 12:07
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Ja vi kunne også godt bruge billige billetter med thai air i november, men det er vist umuligt at finde Men ham i http://www.ditrej...=1&meid=-1 han er virkelig flink, og han lover ikke mere end han kan holde og han gør hvad han kan for at skaffe gode billetter Så jeg håber han kan hjælpe os Jeg gider ikke mere atc på halmtorvet, jeg er møg træt af hans søn dernede, som vist er lige glad med folk bamsen Redigeret af d. 02/09-2006 12:10 |
|
|
Lagt på d. 02/09-2006 12:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tjep Bamse Erik er en guttermand, hvor man altid får meget fin service Men hans website er som en pose l... i regn vejr Men det skal ikke afskrække jer fra at ringe og høre på hans priser.... held og lykke Redigeret af d. 02/09-2006 12:38 |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 02/09-2006 12:55
|
En er træt af det ene bureau, en bryder sig måske ikke om et andet af slagsen. Nogle folk flyver med det ene selskab nogle flyver med et andet. Folk er forskellige og kommunikerer som følge deraf heller ikke på samme måde. F.eks... kunne jeg mon være så heldig at der var en der havde adressen og tlf. nr. på ATC så jeg slipper for at cykle helt til Kbh. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/09-2006 13:08
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Asian Travel Centre Halmtorvet 6, kl tv 1700 København V Tlf.: 3326 2612 http://www.degule...mage51.y=7 Redigeret af Webmaster d. 02/09-2006 13:10 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 02/09-2006 14:04
|
Mange tak "glemte" der var en gule sider funktion her ... |
|
|
Inger og Kim |
Lagt på d. 02/09-2006 16:16
|