Se indlæg
Looking for - you learn thai + i learn danish
|
|
Niranya |
Lagt på d. 20/08-2006 18:41
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Hej I looking for someone can teach me danish and i can teach thai to you. You live not so far from Struer. More information write to Best ragard Ni. * The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, worry about the future, or anticipate troubles, but to live in the present moment wisely and earnestly. -Buddha
Det er ikke det, vi oplever, men det, vi føler vi oplever, der udgør vores skæbne. " The one who A Wake will be safe from the wave. ( The wave of suffering )" Livet start når du ånder ind og slut når du ånder ud. Hvis du er bevidst om det, så kan du nyde dit liv, og bruge dit liv med bevidsthed og på den rigtig måde. B & M Ni. manee_tavat@hotmail.com |
|
|
lion king |
Lagt på d. 21/08-2006 18:31
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
at det lige er i jylland, for det er netop hvad jeg har brug for, indimellem alle rejserne til thailand, men bor desværre på sjælland..
Har msn...Briannoerby@msn.com
hellere et ryk i banditten end 10 banditter i ryggen |
|
|
Maxine |
Lagt på d. 22/08-2006 12:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Ja, endelig en ordentlig jyde. Jeg har haft en møde med Ni idag og jeg glæder mig meget til at lære meget mere om Thailand. Er der flere vestjyder der vil være med. Det kunne være hyggeligt og Ni vil gerne undervise i Thailandsk! Jeg underviser så hende i dansk og derved får vi begge lærdom, fedt! Giv lydhvis i vil være med: Tlf.: 86685555 Maxine - Holstebro |
|
Spring til debat: |